- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ένα Moleskine atelier στo Public Συντάγματος
Και μία συλλεκτική έκδοση για την Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου 2018
Μπλοκάκια γεμάτα σκέψεις και ζωγραφιές
«Η Moleskine επενδύει επάνω στο θέμα πολιτισμός - βιβλίο - δημιουργικότητα. Ντύνει όλο της το προϊόν με ένα παραμύθι δημιουργίας. Όχι μόνο σαν σκίτσο, ζωγραφιά και κείμενο. Δημιουργική μπορεί να είναι και η δουλειά ενός μάνατζερ σε μία εταιρεία. Άρα, δημιουργεί και μπλοκ που είναι για τους professionals. Αλλά και μπλοκ με χαρτί ακουαρέλας για τους ζωγράφους. Τα notebooks είναι χρηστικά για τους χρήστες κάθε κατηγορίας. Και μάλιστα εξελίσσει συνέχεια το προϊόν, όσον αφορά το περιεχόμενο».
Η παγκόσμια κουλτούρα μέσα σε ένα εξώφυλλο
«Το εξώφυλλο των notebooks η Moleskine το χρησιμοποιεί για να επαναλανσάρει και να ξαναθυμήσει κάποια πράγματα από τον χώρο της κουλτούρας. Αφιερώνει τα εξώφυλλά της από τους Beatles μέχρι τον Μικρό Πρίγκιπα, αλλά και στη Motown, στην jazz, στον James Bond μέχρι Star Wars, Keith Haring και γιαπωνέζικα manga. Ξαναδίνουμε τον μύθο και παράλληλα βγαίνει και ένα χρηστικό προϊόν απέναντι στα virtual».
Τα notebooks απέναντι στον ψηφιακό κόσμο
«Η Moleskine πάει να κλείσει τον κύκλο ADA, δηλαδή analog-digital-analog. Αυτό σημαίνει: σκιτσάρω ή γράφω κάτι, αυτό περνάει μέσα σε έναν κομπιούτερ μέσω ενός smart writing pen σαν προέκταση του χεριού μας ή κάποιων applications, το επεξεργάζομαι στον κομπιούτερ, το τυπώνω και το επεξεργάζομαι ξανά με το χέρι μου, αλλάζω γραμματοσειρές, το σχέδιο ή ό,τι άλλο. Η Moleskine ξαναγυρίζει το έργο στο analog για να κλείσει ο κύκλος.
Το μεγάλο, αν θες, φιλοσοφικό ερώτημα είναι: προς τα πού προχωράει η τεχνολογία; Στην εικόνα και στον ήχο. Οι υπόλοιπες αισθήσεις μας, όμως, τι γίνονται; Δηλαδή, η αφή και η γεύση χάνονται; Οι αισθήσεις μας υπάρχουν και δεν μπορούν να αντικατασταθούν από την τεχνολογία. Μπορεί βέβαια να φτάσουμε κάποτε σε έναν κόσμο εντελώς ψηφιακό. Προς στιγμήν, όμως, οι αισθήσεις μας υπάρχουν και η Moleskine δεν χάνεται από την ψηφιακή εξέλιξη. Παραμένει, αλλά με δουλειά. Διατηρεί τον μύθο αλλά εξελίσσεται κιόλας. Και σε αυτό το προϊόν δεν έχουμε ανταγωνισμό. Δεν προλαβαίνουν οι άλλοι να μας πιάσουν γιατί δεν έχουν τη φιλοσοφία».
Με ένα σακίδιο επιβίωσης στην πόλη
«Το άλλο κομμάτι της Moleskine είναι οι city nomads. Ο νομάς της πόλης. Για αυτόν έχει δημιουργηθεί ένας κόσμος, ένα σύνολο προϊόντων. Ξεκινάμε από ένα σακίδιο ή μία θήκη για ένα λάπτοπ και μέσα σε αυτό υπάρχουν μία θήκη για γυαλιά, ένα μολύβι, ένα μπλοκ, ένα ipad, ένα τηλέφωνο αλλά και δύο μακό μπλουζάκια, μία οδοντόβουρτσα, ή δύο πεταλάκια γιατί παίζεις, ας πούμε, και κιθάρα και δέκα καλώδια και ένα μικρόφωνο. Ή έχεις δύο πινέλα και τα σύνεργα της ζωγραφικής σου. Αυτό είναι το σακίδιό σου, με περιεχόμενο και ψηφιακό και αναλογικό. Σε συνοδεύει είτε έχεις πεταχτεί στο Παρίσι, είτε έχεις πάει να δεις τον Bryan Ferry στο Ηρώδειο. Είναι το σακίδιο επιβίωσης».
Τι είναι το Atelier Moleskine;
«Αυτό το πακέτο της Moleskine σαν brand, απεικονίζεται σε όλο του το μεγαλείο και το εύρος, σε ένα atelier Moleskine. Ουσιαστικά είναι ένα μαγαζί της Moleskine που περιλαμβάνει και το digital και τα special editions, και τα notebooks με οποιοδήποτε χαρτί υπάρχει, και τα μολύβια, και τα σακίδια. Τα προϊόντα της εταιρείας όλα μαζί. Το πρώτο atelier άνοιξε στις 29 Αυγούστου στο Public Συντάγματος σε συνεργασία με τη Moleskine και τους Ιταλούς, στον χώρο που ήταν η Moleskine. Δεν αλλάζουμε χώρο γιατί θέλουμε ο πελάτης να μας βρίσκει εκεί που έχει συνηθίσει. Το δεύτερο atelier θα γίνει σύντομα στο Public της οδού Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη. Θεωρούμε ότι το Public είναι για τη Moleskine ένας πάρα πολύ στρατηγικός παίκτης, θα έλεγα παγκοσμίως και όχι μόνο για την Ελλάδα, γιατί συνδυάζει την τεχνολογία, την ψυχαγωγία, την κουλτούρα – δεν είναι ένα απλό βιβλιοπωλείο ή χαρτοπωλείο».
Ένα Moleskine αφιερωμένο στην Αθήνα
«Είναι ένα notebook με ρίγες που βγήκε για την Αθήνα - Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου 2018. Είναι μία μοναδική έκδοση σχεδιασμένη από την αρχή μέχρι το τέλος για αυτόν το σκοπό από το Public σε συνεργασία με τη Moleskine, βέβαια, για τα τεχνικά ζητήματα. Πήγε μπρος-πίσω, δουλευόταν 8 μήνες. Είναι στα πρότυπα άλλων ειδικών εκδόσεων που έχουνε γίνει από τη Moleskine, όπως για τα 600 χρόνια για το πανεπιστήμιο της Leipzig ή για το Jazz Festival του Montreux. Μία έκδοση που έχει σχέση με τη δημιουργία, την κουλτούρα, το βιβλίο – δεν θα μπορούσε να γινόταν αλλιώς. Κυκλοφορεί μόνο σε 5.000 συλλεκτικά κομμάτια, δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο και διατίθεται μόνο στα Public όλης της Ελλάδας και μέσω του public.gr».