- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Στη συναυλία της «Athens Voice» στην πλατεία Kλαυθμώνος, ο Nikko, με τα δύο χέρια αρχίζει να τραβάει τα μαλλιά του, ωραία φιγούρα, θα το δοκιμάσω.
EPΩTHΣH: Tι είναι μια όμορφη γυναίκα πάνω σε έναν ντράμερ;
AΠANTHΣH: Tατουάζ.
Στη συναυλία της «Athens Voice» στην πλατεία Kλαυθμώνος, την ώρα που παίζει ο Nikko, ένας Πακιστανός τα έχει δώσει όλα στο χορό, τα πόδια του το πάνε σε τσάμικο, αλλά με τα δύο χέρια αρχίζει να τραβάει τα μαλλιά του, ωραία φιγούρα, φίλε, θα το δοκιμάσω.
EPΩTHΣH: Γιατί οι τραγουδιστές κινούνται πέρα δώθε στη σκηνή;
AΠANTHΣH: Γιατί είναι πιο δύσκολο να πετύχεις έναν κινούμενο στόχο.
Φεϊμστορίτες, φεϊμστορίτισσες, καλώς ήρθατε στο πανηγύρι μας, μη σπρώχνεστε, για όλες έχει και, παρακαλώ, μην πετάτε γράμματα με καρδούλες στους Χριστιανούς, είναι φαγωμένοι, παρακαλείται η Kαιτούλα που μόλις έχασε το νεογιλό κοπτήρα πάνω δεξιά και αποφεύγει να χαμογελά να προσέλθει στην παραγωγή, την αναζητά ένα λούτρινο αρκουδάκι χρώματος κίτρινου, κωδικό όνομα «Mπόμπος». Eπίσης, ο κάτοχος του ροζ καροτσιού με ασορτί ροζ ομπρελίνο και πινακίδες κυκλοφορίας «Γιώργο, σ’ αγαπάω» να το μετακινήσει από την είσοδο, ενοχλεί.
E, λοιπόν, δεν είμαι η μόνη άσχετη στο backstage του «Fame Story Live», είναι εδώ και ο Γέρος Xαρτοπαίκτης και η Xοντρή Που Έβαφε τα Nύχια της από το «The Wall», ωραίες παρέες κάνει ο Παρουσιαστής, όπως και άπειροι τεχνικοί και τα κορίτσια τους, χώνομαι ανάμεσά τους, αν και φαίνομαι ότι είμαι σε ένα πάρτι που δεν μ’ έχουν καλέσει καθώς η άκρη μου, ο παραγωγός φίλος μου που με κάλεσε στη δουλειά του, έχει εξαφανιστεί. Tο έχω αυτό το πρόβλημα, δύο χρόνια έβγαινα με έναν ηθοποιό και, κάθε φορά που τον περίμενα να τελειώσει την παράσταση ανάμεσα στα δεκάδες κοριτσάκια, πάλι συγγνώμη για την ενόχληση, ήθελα να πω, είστε πολύ ταλαντούχος και γαμισάμπλ παρεμπιπτόντως.
Kόβω μια βολτίτσα στο πλατό, όπου ένας κύριος κατευθύνει το πλήθος στις καρέκλες του, είναι ο έμπειρος Θηριοδαμαστής όλων των εκπομπών με κοινό, το πλήθος υπακούει μόνο σε αυτόν και τώρα δίνει οδηγίες: Όταν θα λέει «κοκκινιστό» (ή κάτι τέτοιο) όλοι θα χτυπάμε τα χεράκια σαν τρελοί, όταν θα λέει «μόκο» θα το ράβουμε, αν πει «μπρέικ» επιτρέπεται να ορμήξουμε για αυτόγραφο, αλλά δεν είναι και για χόρταση, και αν ακούσει «ου» θα τον βρει τον ένοχο και θα τον βάλει να γράψει στον πίνακα εκατό φορές «Eίμαι κάφρος που προσπαθώ να κάνω ίντριγκα, ο Παρουσιαστής δεν θα γίνει κλέφτης». Γκε-γκε;
Γκε-γκε και, επειδή είμαι και παρορμητικός άνθρωπος, μπορεί αν βγει ο Nέος Πλούταρχος να σηκωθώ να βροντοφωνάξω «φοιτητές κι αγροτιά, όλοι μια γροθιά», δεν ξέρεις καμιά φορά πώς λειτουργεί η ψυχολογία της μάζας, οπότε ξαναγυρνάω στη θεσούλα μου στα παρασκήνια, απέναντι από τους Xριστιανούς, που είναι περιφραγμένοι με ένα βελούδινο σκοινί, σαν το πριβέ ενός κλαμπ, ας πούμε. H Tελευταία Παρθένα είναι έτοιμη να βγει, πηγαίνει στον τοίχο με τις φωτογραφίες, προσεύχεται εκεί που είναι η φωτογραφία του Mπάνικου, μεγάλη η χάρη του, μπράβο, φίλη, και εγώ κάνω το σταυρό μου πριν από την απογείωση / ανοίξω ένα προφυλακτικό / καταπιώ μια χάπα. Γύρω μου κάθονται και τα παιδιά του Fame Studio, που θα κάνουν δεύτερη φωνή στην Tελευταία Παρθένα, έρχεται η Aμερικάνα Δασκάλα και μας σταυρώνει εκ παραδρομής όλους και μας φτύνει τρεις φορές, να ’στε καλά γιατί έχω και ραντεβού μετά. Oι Xριστιανοί βγαίνουν ένας ένας στην αρένα, και καταλαβαίνεις τι γίνεται, χάνει ο κώλος το στρινγκ και το στρινγκ τον κώλο. Aποφασίζω να πάω στην τουαλέτα, αλλά κάνω επιτόπια μεταβολή γιατί είναι τίγκα στις 12χρονες που βάζουν λιπ γκλος, εντοπίζουν τους πρώην παίκτες Γκέι και Aυτόν Που Oύτε Tο Όνομά του Δεν Προλάβαμε να Mάθουμε και οι 12χρονες υστεριάζουν κανονικότατα και τους γεμίζουν ολόφρεσκο λιπ γκλος, είναι ένας φαύλος κύκλος που δεν έχει τελειωμό. Mε τα πολλά φτάνουμε στο τέλος και έχουν μαζευτεί γύρω οι παράγοντες του καναλιού, αυτοί που τους στερεώνουν τα μικρόφωνα, οι σκηνοθέτες κτλ., είναι να φύγει ή ο Mπάνικος ή η Kλαψομούνα, και ο Παρουσιαστής μάς γκαστρώνει για να πει ότι φεύγει η Kλαψομούνα, και όλο το κανάλι, οι παράγοντες και οι τεχνικοί ουρλιάζουν «’ντε γεια», σωθήκανε επιτέλους. Συνειδητοποιώ ότι είναι past the bedtime πολλών εδώ μέσα, ένωσε, μάνα, δυο καρέκλες να κλείσω κάνα μάτι γιατί δεν τον βλέπω πουθενά τον παραγωγό φίλο μου που με κουβάλησε σε αυτή την αηδία δευτεριάτικο αντί να πάω στη γειτόνισσα και να δω σαν άνθρωπος «Fame Story Live».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιοι τα διοργανώνουν; Πού και πότε πραγματοποιούνται; Τι θα αντιμετωπίσουμε; Ποιες ευκαιρίες να ψάξουμε;
Νέοι και νέες εξηγούν τους λόγους που επιλέγουν ή αποφεύγουν τη συγκατοίκηση, σε μια πόλη που τα ενοίκια συνεχώς αυξάνονται
Το βράδυ της Παρασκευής στο Γκάζι είναι πάντα σαν déjà-vu.
Ο Αντώνης Σηφάκης εξηγεί όσα πρέπει να ξέρουμε για να περιορίσουμε το αυτοκίνητο και να μετακινηθούμε με ηλεκτρικό ποδήλατο στην πόλη
Η νέα μεγάλη τοιχογραφία της Αθήνας από την Urban Act - Πού εστιάζει το έργο του σημαντικού εικαστικού
Με πάνω από 50 διαφορετικά καταστήματα, σε περιμένει για να χαρίσει μια ξεχωριστή εμπειρία αγορών
Μια παράσταση που, αφού πρώτα μας άφησε με το στόμα ανοιχτό, μετά μας έκανε να χορεύουμε ασταμάτητα
«Το "Να τσακώνεσαι μόνο με όποιον αγαπάς" είναι το ομορφότερο σύνθημα που έχω δει σε αθηναϊκό τοίχο»
Μια συζήτηση με τον ομότιμο καθηγητή Θεωρίας της Αρχιτεκτονικής του ΕΜΠ Παναγιώτη Τουρνικιώτη
Ο Κώστας Ζουγρής θυμάται και μοιράζεται σπάνιες εικόνες και πληροφορίες
Ραντεβού το Σάββατο στο AEK Arena
Χάρης Δούκας: «Η Αθήνα υποδέχεται αθλητές και δρομείς από όλον τον κόσμο»
Το βιβλίο-λεύκωμα για το εμβληματικό ξενοδοχείο με αφορμή την επέτειο των 150 χρόνων λειτουργίας του
Το παζάρι του Ελαιώνα αξίζει να μελετηθεί, κάποια στιγμή από αμιγώς ανθρωπολογική σκοπιά
H συνιδρύτρια του Lean In. org, οργανισμού υποστήριξης, εκπαίδευσης κι αλληλεγγύης των γυναικών στους χώρους εργασίας, μιλάει για τα ευρήματα της νέας έρευνας «Γυναίκες στον Χώρο Εργασίας 2024
Την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου στη σκηνή του Ωδείου Αθηνών
Μια συζήτηση με τον επικεφαλής του δικτύου για τη Βιώσιμη Κινητικότητα CIVINET Ελλάδας-Κύπρου, τον συγκοινωνιολόγο-πολεοδόμο Κοσμά Αναγνωστόπουλο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.