O πρώτος πολυχώρος για τα παιδιά με σακχαρώδη διαβήτη Τύπου 1 από την ΠΕΑΝΔ
Η Ελένη Τσολάκη πρέσβειρα της καμπάνιας για τη συγκέντρωση πόρων
Τον πρώτο πολυχώρο για παιδιά με διαβήτη δημιουργεί η Πανελλήνια Ένωση Αγώνα κατά του Νεανικού Διαβήτη
Μία αυτοάνοση χρόνια νόσος που πλήττει κατά κύριο λόγο τα παιδιά και τους εφήβους, ενώ η πάθηση τείνει να εκδηλώνεται σε όλο και μικρότερες ηλικίες είναι ο Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου 1 (ΣΔτ1). Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, οι πάσχοντες ανέρχονται σε περίπου 9 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως, ενώ στη χώρα μας οι καταγεγραμμένες έως το 2020 διαγνώσεις ΣΔτ1 ανέρχονταν σε 48.000, αριθμός που φαίνεται να αυξάνεται συνεχώς. Η Πανελλήνια Ένωση Αγώνα κατά του Νεανικού Διαβήτη (Π.Ε.Α.Ν.Δ.) συνεχίζει με για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό πλέον της δημιουργίας συλλεκτικών κοσμημάτων αφιερωμένων στα παιδιά με ΣΔτ1, παρουσιάζοντας το 3ο της συλλεκτικό βραχιόλι-καραμέλα.
Το νέο χειροποίητο και ιδιαίτερα όμορφο συλλεκτικό κόσμημα της ΠΕΑΝΔ έχει έναν ιδιαίτερα ισχυρό συμβολισμό, καθώς είναι αφιερωμένο, όπως και τα δύο προηγούμενα συλλεκτικά κοσμήματα της, στο μακροχρόνιο όραμα της Ένωσης για τη δημιουργία και λειτουργία ενός Πολυχώρου που θα αποτελεί σημείο αναφοράς για τις οικογένειες που έχουν παιδιά με ΣΔτ1, καλύπτοντας σημαντικές τους ανάγκες και προσφέροντάς τους ουσιαστική υποστήριξη. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από τις πωλήσεις και του φετινού κοσμήματος θα συμβάλουν στη δημιουργία του νέου Πολυχώρου της Π.Ε.Α.Ν.Δ., ο οποίος αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό το 2025. Η υλοποίηση του Πολυχώρου έγινε εφικτή χάρη στους πόρους που συγκεντρώθηκαν από δράσεις και ενέργειες της ΠΕΑΝΔ όπως τα συλλεκτικά κοσμήματα του Συλλόγου. Το 3ο συλλεκτικό κόσμημα-βραχιόλι της ΠΕΑΝΔ διατηρεί και φέτος το σχήμα της αγαπημένης πλέον καραμέλας, σχεδιάσθηκε αφιλοκερδώςαπό την εταιρεία χειροποίητων κοσμημάτων Power of Symbol και είναι κατασκευασμένο από μπρούντζο επιχρυσωμένο η καραμέλα και μπρούντζο με επικάλυψη από ατσάλι το βραχιόλι.
Πρέσβειρα της καμπάνιας του κοσμήματος είναι η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Ελένη Τσολάκη, που με την αγάπη της στα παιδιά και την αφιλοκερδή συμμετοχή της ενισχύει το μήνυμα της καμπάνιας για 3η συνεχή χρονιά! Το κόσμημα θα κυκλοφορήσει στις 13 Νοεμβρίου 2024 και θα διατίθεται πανελλαδικά από την αλυσίδα καταστημάτων της Galerie De Beaute και το ηλεκτρονικό της κατάστημα galeriedebeaute.gr, καθώς και από το ηλεκτρονικό κατάστημα Diabeshop.gr, στη συμβολική τιμή των 14€. Ραντεβού λοιπόν την παραμονή της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη ώστε να αποκτήσουμε όλοι το μοναδικό αυτό κόσμημα!
Η ενέργεια εντάσσεται στη νέα καμπάνια της ΠΕΑΝΔ «Σαν Δεις τη Μοναδικότητά σου». Το νέο βραχιόλι της Π.Ε.Α.Ν.Δ. δεν αποτελεί απλά ένα αισθητικά όμορφο κόσμημα, αλλά και ένα σύμβολο αποδοχής και στήριξης για τα παιδιά με ΣΔτ1. Κάθε καραμέλα κρύβει μέσα της μια ιστορία θάρρους και είναι αφιερωμένη σε όλα τα παιδιά που αντιμετωπίζουν με δύναμη και αποφασιστικότητα τον Διαβήτη. Η Π.Ε.Α.Ν.Δ. σάς καλεί όλους να γίνετε σύμμαχοί της στην προσπάθειά της να κάνει την καμπάνια του κοσμήματος viral! Φωτογραφηθείτε με το νέο σας βραχιόλι και ανεβάστε τη φωτογραφία σας στα social media, προσθέτοντας το hashtag της καμπάνιας #Σαν Δεις τη Μοναδικότητά σου και κάνοντας tag την @peand_, συνεισφέροντας έτσι ακόμα περισσότερο στη διάδοση του μηνύματος!
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς το συνθετικό βακτήριο μπορεί να καταλάβει το ανθρώπινο σώμα και γιατί κάποιοι το συγκρίνουν με τον πλοκή του Last Of Us
Αποσπάσματα από το βιβλίο Έρωτας και Ασθένεια του David Morris
Η εταιρεία δραστηριοποιείται περισσότερο από μισό αιώνα στη χώρα μας
Χαρίστε τα σε εκείνους που τα έχουν πραγματικά ανάγκη
Εργαλεία και τεχνικές για μια αποτελεσματική επικοινωνία
Μια απόδειξη ότι οι μικρές πράξεις μπορούν να φέρουν μεγάλες αλλαγές στη ζωή των ανθρώπων
Η λειτουργία της ούρησης πρέπει να έχει προτεραιότητα, αλλιώς κινδυνεύουμε από μία σειρά δυσάρεστων καταστάσεων για την υγεία μας
Οι επιλογές προϊόντων και οι πρακτικές περιποίησης της επιδερμίδας
Φέρεται να υπερδιπλασιάζει τον κίνδυνο εμφάνισης NAION
Προκαλεί έως και 500.000 θανάτους ετησίως
Η διάγνωση και η αντιμετώπιση
Νέα εφαρμογή στο smartphone για κινητά
Χρήσιμες συμβουλές για άτομα άνω των 50 ετών
Η προειδοποίηση των γιατρών
Σημαντικό να απευθυνθούμε γρήγορα στον γιατρό
Μια πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης για τους νευροενδοκρινείς όγκους από την εταιρεία IPSEN
Σύμφωνα με το περιοδικό Science
Η πρωτοβουλία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας με τη Chiesi Hellas διακρίθηκε στην κατηγορία «Κοινωνία»
Ποια είναι τα κύρια ευρήματα της μελέτης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.