- CITY GUIDE
- PODCAST
-
21°
-#LightItGreen: Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για το Λέμφωμα
Την καμπάνια σχεδίασε η Gilead Sciences
Ευαισθητοποίηση για να έχουν μια καλύτερη ποιότητα ζωής οι ασθενείς με αιματολογικούς καρκίνους
Η καμπάνια ευαισθητοποίησης “Light it Green” που σχεδίασε η Gilead για το λέμφωμα και υλοποιεί με τους συνεργάτες της που αγκάλιασαν την πρωτοβουλία, αναδεικνύει τη σημασία της συλλογικής δράσης και της συνεργασίας, με στόχο τη δημιουργία ενός κόσμου όπου θα μπορούμε να αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά τους αιματολογικούς καρκίνους και θα δώσουμε στους ασθενείς την ευκαιρία να απολαμβάνουν μια ζωή με καλύτερη ποιότητα.
Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για το Λέμφωμα η χθεσινή και η Gilead Sciences, σε συνεργασία με την Ελληνική Αιματολογική Εταιρεία, την Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), και υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, πραγματοποιεί και φέτος εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με κεντρικό μήνυμα «Light It Green». Η πρωτοβουλία έχει ως στόχο να ενισχύσει την κατανόηση γύρω από το λέμφωμα καθώς και να προωθήσει τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και θεραπείας των αιματολογικών καρκίνων.
Η φετινή καμπάνια «Light It Green» «ντύνει» με τα πράσινα εικαστικά της τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της πόλης, τα οποία μεταφέρουν το μήνυμα για τη σημασία της πρόληψης και της ανάγκης για ενημέρωση του κοινού. Παράλληλα, το σιντριβάνι της Ομόνοιας φωτίστηκε με πράσινο φως, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την διάχυση του κεντρικού μηνύματος της εκστρατείας αξιοποιώντας ένα σημαντικό τοπόσημο της πόλης των Αθηνών.
Αναφορικά με την πρωτοβουλία, ο κ. Βαγγέλης Οικονόμου Επικεφαλής του Τμήματος Αιματολογίας της Gilead Sciences ανέφερε: «Οι αιματολογικές κακοήθειες, όπως το λέμφωμα, παρουσιάζουν εξαιρετικές προκλήσεις, αλλά και σημαντικές προοπτικές χάρη στις σύγχρονες θεραπείες. Με την καμπάνια ευαισθητοποίησης, επιδιώκουμε να φωτίσουμε και να αναδείξουμε τη σημασία της καινοτομίας στην ιατρική επιστήμη και τη δέσμευσή μας στην πολυεπίπεδη υποστήριξη των ασθενών. Είμαστε υπερήφανοι που η Gilead βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της επιστημονικής προόδου, προσφέροντας λύσεις που στοχεύουν, πέρα από τη διαχείριση της ασθένειας, στην επίτευξη ουσιαστικών μακροχρόνιων λύσεων, δίνοντας ελπίδα στους ασθενείς για ένα καλύτερο αύριο».
Η καμπάνια ευαισθητοποίησης “Light it Green” που σχεδίασε η Gilead για το λέμφωμα και υλοποιεί με τους συνεργάτες της που αγκάλιασαν την πρωτοβουλία, αναδεικνύει τη σημασία της συλλογικής δράσης και της συνεργασίας, με στόχο τη δημιουργία ενός κόσμου όπου θα μπορούμε να αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά τους αιματολογικούς καρκίνους και θα δώσουμε στους ασθενείς την ευκαιρία να απολαμβάνουν μια ζωή με καλύτερη ποιότητα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στα 81,6 έτη επανήλθε το προσδόκιμο επιβίωσης στη χώρα μας
Την καμπάνια σχεδίασε η Gilead Sciences
Πότε θα πρέπει να επιστρέφουν τα παιδιά στο σχολείο αν έχουν αρρωστήσει
Η κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως τα καρδιαγγειακά νοσήματα
Η πιο συχνή κακοήθης νόσος των ανδρών
Ο καρκίνος που εμφανίζεται σε περίπου 330.000 ανθρώπους ετησίως
Η μεγαλύτερη γιορτή fitness & well-being έρχεται να μας δείξει τους δρόμους για μια καλύτερη ζωή
Βασικές αρχές για την ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή των παιδιών μας
Κάθε αθλητής, επαγγελματίας ή ερασιτέχνης, απαιτεί το δικό του σύνολο θεραπειών
Σχεδόν ένας στους οκτώ ανήλικους θα την παρουσιάσει κάθε χρόνο
Προσκεκλημένος του Θανάση Δρίτσα ο καθηγητής Πολιτικής Υγείας Κυριάκος Σουλιώτης
Μια συζήτηση με τον Άγγελο Λεβέντη, κλινικό κοινωνικό λειτουργό και ψυχοθεραπευτή με ειδίκευση στο ψυχικό τραύμα
Ζωτικής σημασίας η ετήσια παρακολούθησή τους
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχή εγκατάσταση γαλουχίας
Ο ρόλος της έκθεσης σε συγκεκριμένους παράγοντες κινδύνου
Τα ευρήματα των ερευνητών
Η έρευνα που φώτισε τις επιπτώσεις στον γυναικείο πληθυσμό του πλανήτη
Ο ρόλος των φυτοφαρμάκων και οι συστάσεις για τη διατροφή
Η νέα εποχή κλινικών δοκιμών ανοσοθεραπείας
ΗΠΑ: ένα άρρωστο έθνος εξαρτημένο από τα φάρμακα και την κερδοσκοπία της Big Pharma
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.