- CITY GUIDE
- PODCAST
-
36°
«O Καρκίνος του Μαστού μας αφορά Όλους»: Νέα καμπάνια της Gilead Sciences
Στη φετινή καμπάνια της εταιρείας μπαίνουν «μπροστά» οι άντρες
![«O Καρκίνος του Μαστού μας αφορά Όλους»: Νέα καμπάνια της Gilead Sciences Εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού από την Gilead Sciences](/images/1074x600/jpg/files/2023-10-02/karkinos-tou-mastou.jpg)
Εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού από την Gilead Sciences
O Οκτώβριος έχει θεσμοθετηθεί ως «Μήνας Πρόληψης και Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού», διεθνώς, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού στην καταπολέμηση της νόσου.
Η σωστή πρόληψη και η έγκαιρη θεραπεία είναι το ζητούμενο, καθώς ο καρκίνος του μαστού είναι ο συχνότερος καρκίνος των γυναικών. Στη χώρα μας, κάθε χρόνο εντοπίζονται περίπου 4.500 νέα περιστατικά και το 1/3 από αυτά δεν έχει αίσια κατάληξη. Κι όμως, ο καρκίνος του μαστού είναι αντιμετωπίσιμος, εφόσον ανιχνευθεί σε αρχικό στάδιο, με το ποσοστό ίασης να φτάνει στο 97%. Η έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές!
Καρκίνος του μαστού: Το μήνυμα της Gilead
Στην περσινή πρωτοποριακή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της Gilead Sciences Ελλάδας για τον καρκίνο του μαστού, οι γυναίκες εργαζόμενες της εταιρείας πρωταγωνιστούσαν μεταδίδοντας το μήνυμα: «Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλες». Οι εργαζόμενες γυναίκες σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της υγείας, βγήκαν μπροστά για να περάσουν το μήνυμα της πρόληψης και αποτέλεσαν τα κεντρικά πρόσωπα μιας αντισυμβατικής καμπάνιας.
Φέτος, η Gilead Sciences Ελλάδας και το ανθρώπινο δυναμικό της επανέρχονται με μια νέα καμπάνια σε μια προσπάθεια να αυξηθεί η «ένταση» του μηνύματος για την αναγκαιότητα και σημαντικότητά της πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και σωστής ενημέρωσης.
Η νέα καμπάνια της Gilead Sciences: Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους, γυναίκες και άνδρες
Στη φετινή καμπάνια της εταιρείας, μετά τις γυναίκες, μπαίνουν μπροστά οι άνδρες εργαζόμενοί της. Οι άνδρες της Gilead Sciences, που μέσα από τη δουλειά τους πολεμούν τον καρκίνο, μας υπενθυμίζουν ότι «Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους» γυναίκες και άνδρες.
Οι σύζυγοι, οι γιοι, οι μπαμπάδες, οι σύντροφοι, οι αδελφοί, οι φίλοι, οι συνάδελφοι είναι εκείνοι που μεταφέρουν το μήνυμα. Οι άνδρες που βρίσκονται καθημερινά, δίπλα, γύρω και κοντά σε γυναίκες που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο του μαστού γίνονται πρεσβευτές του μηνύματος αλλά –πρωτίστως– αποτελούν στήριγμα για όλες εκείνες τις γυναίκες που είναι μέρος της ζωής τους και που δίνουν τη μεγάλη μάχη ζωής.
Με το να τις φροντίζουν, να τις ενθαρρύνουν, να τους δίνουν αγάπη και κουράγιο και με το να στέκονται με δύναμη δίπλα τους, διαρκώς και αδιαμφισβήτητα. Με το να τις προτρέπουν να προφυλάσσονται και να τους υπενθυμίζουν «…να μην το αφήνουν στην τύχη». Όλοι τους άνδρες που δίνουν κι εκείνοι τη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού από το «παρασκήνιο», με όλες τους τις δυνάμεις.
Ας μην ξεχνάμε, βέβαια, πως παρότι ο καρκίνος του μαστού θεωρείται γυναικεία πάθηση αυτό δεν εμποδίζει την ανάπτυξή του και στον άνδρα. Η συχνότητα εμφάνισής του είναι 1 με 2 άνδρες σε κάθε 200 γυναίκες με καρκίνο του μαστού, δηλ. 0,5-1%. Κάτι που δυστυχώς οι άντρες δεν γνωρίζουν και έτσι η προσέλευση στον ιατρό γίνεται ορισμένες φορές με σημαντική καθυστέρηση.
Η φετινή καμπάνια της εταιρείας «ντύνει» τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τον σταθμό του μετρό Συντάγματος, επικοινωνώντας το πολύ εύστοχο μήνυμα πως ο καρκίνος του μαστού αφορά όλους! Τόσο τις γυναίκες όσο και τους άνδρες. Και πως η αποτελεσματική αντιμετώπισή του περνά μέσα από την ενημέρωση όλων, την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωσή του.
Greece Race for the Cure®
Για τον ίδιο σκοπό η Gilead Sciences στηρίζει ενεργά και αυτή τη χρονιά ως Επίσημος Χορηγός τον Συμβολικό Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure®, που διοργανώνεται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής» και φέτος πραγματοποιήθηκε την 1η Οκτωβρίου, δίνοντας το παρών σε έναν αγώνα - θεσμό, μέσα από τον οποίο επιδιώκει να συμβάλει στη διάδοση των μηνυμάτων και της απαραίτητης ενημέρωσης για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού.
Με αφορμή τη φετινή καμπάνια ο κ. Σάββας Χαραλαμπίδης, Γενικός Διευθυντής της Gilead Sciences Ελλάδας, σημείωσε ότι «για την Gilead η πρόληψη και η ενημέρωση κατά του καρκίνου του μαστού είναι ιδιαίτερα σημαντική υπόθεση που την αντιμετωπίζουμε με ομαδική προσπάθεια, τόσο επιστημονικά όσο και σε κοινωνικό πεδίο. Στη φετινή μας καμπάνια, οι άνδρες εργαζόμενοί μας αναλαμβάνουν ρόλο “πρωταγωνιστή”, θυμίζοντάς μας πως ο καρκίνος του μαστού δεν πρέπει να είναι –και δεν είναι– μόνο γυναικεία υπόθεση! Μας αφορά όλους και όλοι οφείλουμε να συμβάλλουμε στην αντιμετώπισή του».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μπορεί να θεωρούνται αξεσουάρ μόδας, αλλά στην πραγματικότητα αποτελούν μια ιατρική συσκευή
Θετικά στην εξωσωματική γονιμοποίηση φαίνεται να επιδρά η ισορροπημένη διατροφή
Οι ευάλωτες ομάδες και τα περιστατικά θανάτων τουριστών
Μιλήσαμε με τον διακεκριμένο καρδιολόγο, αλλά και μουσικό και συγγραφέα, με αφορμή το νέο του βιβλίο «Συνομιλίες με πρόσωπα της Υγείας» εκδ. Athens Voice Books
Αυτές που επιδεινώνονται και εκείνες που καλυτερεύουν
Summer camp δίπλα στη θάλασσα σε συνεργασία με το Aqua Life Centre
Περπάτημα, ήπιο τζόκινγκ, ποδηλασία, γιόγκα
Όταν οι αθλητές γίνονται πρότυπα ενάντια στο στίγμα
Η νόσος εκδηλώνεται αρχικά με συμπτώματα σαν εκείνα της γρίπης
Οι ψυχολογικές επιπτώσεις από τη ζέστη μπορεί να διαφέρουν μεταξύ των φύλων
Ανοιχτά θα μείνουν τα κέντρα ημέρας και τα υπνωτήρια
Τα συχνά δροσερά ντους και η ενυδάτωση του δέρματος βοηθούν στην υποχώρηση του πόνου
Μπορεί να προκληθούν από παράγοντες όπως η αυξημένη υγρασία, η ζέστη και τα τρόφιμα
Τα μισά ανεμβολιάστα παιδιά ζουν σε 31 χώρες που πλήττονται από συγκρούσεις
Ο ασθενής στο επίκεντρο του ευρωπαϊκού σχεδίου δράσης
Τα εξελικτικά βήματα του ιού την τελευταία διετία και ο βαθμός ετοιμότητας
Προσκεκλημένος ο φαρμακοποιός-συγγραφέας Μανόλης Μαυρολέων
Μια συζήτηση με τον Δρ. Νικόλα Βόπη, ψυχολόγο / mind trainer και διδάκτωρ μοντέρνας ψυχολογίας στο Yale University
Ιδανική εποχή το καλοκαίρι για κολύμπι, περπάτημα και ποδήλατο
Μια συζήτηση με τον καθηγητή Αντώνιο Χατζηγεωργίου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.