Health & Fitness

Δράση «Μαθαίνω για τον καρκίνο» από την Pfizer Hellas

17 online videos που απαντούν στα βασικά ερωτήματα

sofia-neta.jpg
Σοφία Νέτα
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
pfizer

Ενημέρωση των ογκολογικών ασθενών από την Pfizer Hellas μέσα από τη δράση «Μαθαίνω για τον καρκίνο»

Με στόχο την ουσιαστική ενημέρωση των ογκολογικών ασθενών, των οικογενειών και των φροντιστών τους για σημαντικά ερωτήματα γύρω από τον καρκίνο η Pfizer Hellas παρουσίασε μια νέα ενημερωτική δράση που θέτει τον ασθενή στον επίκεντρο. Η νέα αυτή πρωτοβουλία παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Καρκίνου, που κάθε χρόνο εορτάζεται στις 4 Φεβρουαρίου.

Η δράση «Μαθαίνω για τον καρκίνο» είναι πρωτοβουλία του τμήματος Ογκολογίας της Pfizer Hellas και περιλαμβάνει 17 online videos, τα οποία εξηγούν και απαντούν με απλή, κατανοητή γλώσσα σε συχνά ερωτήματα που απασχολούν τους ασθενείς με καρκίνο. Βασικά ερωτήματα όπως «Τι είναι ο Καρκίνος;» «Τι είναι η βιοψία» ή «Τι είναι η χημειοθεραπεία», αλλά και πιο σύνθετα, όπως «Πώς να μιλήσω για τον καρκίνο στο παιδί μου;», «Πώς μπορείτε να υποστηρίξετε έναν ασθενή με καρκίνο;», βρίσκουν αξιόπιστες απαντήσεις μέσα από τα videos, συμβάλλοντας στην κατανόηση του καρκίνου. Στόχος των video αυτών είναι η δημιουργία γνώσης που μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στο να ξεπεραστούν βασικά στερεότυπα που ακολουθούν τον καρκίνο. 

Και αυτή η πρωτοβουλία εντάσσεται στην ευρύτερη ασθενοκεντρική στρατηγική της Pfizer Hellas  που έχει ως βασικό άξονα την ενίσχυση της γνώσης και της εκπαίδευσης των ασθενών και των φροντιστών τους σε θέματα Υγείας. 

Η κ. Ζένια Σαριδάκη, MD PhD,  Ογκολόγος Παθολόγος,  Πρόεδρος Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ), ανέφερε σχετικά: «Αυτά τα videos έρχονται να καλύψουν ένα κενό. Με απλή αλλά όχι απλοϊκή γλώσσα, με ορθό, κατανοητό λόγο, έρχονται να βοηθήσουν τους ογκολογικούς ασθενείς, τις οικογένειες και τους φροντιστές τους σε μια δύσκολη στιγμή. Videos πρωτότυπα, υψηλής αισθητικής, όμορφα, φτιαγμένα με ευαισθησία και ανθρωπιά, μας βάζουν στα παπούτσια του κάθε χαρακτήρα. Τονίζουν την σημασία της σωστής ενημέρωσης, τον κεντρικό ρόλο του γιατρού ογκολόγου, εξηγούν μια σειρά από θέματα που κανένας στο κατώφλι αυτής της ασθένειας δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει. Θα αποτελέσουν σημαντική βοήθεια και για εμάς τους γιατρούς ογκολόγους, και ένα εργαλείο για ορθή επικοινωνία με τους ασθενείς μας. Σε αντίστοιχο μοτίβο, και η Εταιρεία Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας, μέσω μιας σειράς videos στα οποία οι ογκολόγοι μέλη της δίνουν με κατανοητό και απλό τρόπο πληροφορίες για μια σειρά από θέματα που αφορούν σε όλες τις διαστάσεις αυτής της νόσου, φιλοδοξεί να προσφέρει έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση, με στόχο τον αλφαβητισμό υγείας των ογκολογικών ασθενών, των οικογενειών και των φροντιστών τους.  Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που βλέπουμε την Pfizer Hellas να πρωταγωνιστεί και στον τομέα αυτό, να εμπνέεται και να υλοποιεί με κομψό και ανθρώπινο τρόπο, ήχο και εικόνα, και να πραγματεύεται δύσκολα θέματα, δίνοντάς τους τις αληθινές τους διαστάσεις».

Η κ. Καίτη Αποστολίδου, Πρόεδρος Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), τόνισε ότι: «Oι ασθενείς και τα μέλη της οικογένειάς τους, μετά τη διάγνωση του καρκίνου, χρειάζονται γρήγορα αξιόπιστες πληροφορίες και συμβουλές για να τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν όχι μόνον την ασθένεια, αλλά και τη δύσκολη κατάσταση και τις σχετικές προκλήσεις, που δημιουργεί ο καρκίνος στην υγεία, την οικογένεια, την κοινωνική και την επαγγελματική τους ζωή. Αντιμετωπίζουν πολλές αβεβαιότητες και πρέπει να λάβουν σε πολύ σύντομο χρόνο σοβαρές αποφάσεις ή να μάθουν πως να υποστηρίξουν τον ασθενή τους. Πέρα από την ιατρική τους ομάδα, η οποία μπορεί να δώσει πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας τους και τη θεραπεία τους, οι ασθενείς και οι οικογένειες χρειάζονται όχι μόνον περισσότερη πληροφόρηση για τον καρκίνο τους και τη θεραπεία, αλλά και λύσεις για την αντιμετώπιση των αβεβαιοτήτων για καθημερινά πρακτικά θέματα, όπως η πλοήγηση στο σύστημα υγείας, οι χρονοβόρες διαδικασίες, το πώς θα βρουν ποιος θα φροντίσει τα παιδιά, το νοικοκυριό, πώς θα αντιμετωπίσουν τις δαπάνες που απαιτεί ο καρκίνος, πώς θα φροντίσει ο σύντροφος/η αδελφή το χειρουργημένο ασθενή. Η Δράση «Μαθαίνω για τον Καρκίνο» προσφέρει χρήσιμη πληροφόρηση, για πολλά θέματα, σε πρακτική μορφή βίντεο, που μπορεί κάποιος να συμβουλευθεί εύκολα από το κινητό του. Πιστεύουμε ότι η δράση θα βρει ανταπόκριση και θα συμπληρωθεί με θέματα που θα υποδείξουν οι ίδιοι οι ασθενείς και οι οικείοι τους».

Ο κ. Νίκος Χατζηνικολάου, Διευθυντής του Τμήματος Ογκολογίας της Pfizer Hellas, σημείωσε σχετικά: «Στην Pfizer Hellas  προτεραιότητά μας είναι να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των ασθενών συμβάλλοντας στη βελτίωση της ζωής των ίδιων και των οικογενειών τους, όχι μόνο με τα καινοτόμα φάρμακά μας αλλά και με πρωτοβουλίες/ δράσεις που τους προσφέρουν τη δύναμη και τη γνώση για μια καλύτερη ζωή. Ειδικά για τους Ογκολογικούς ασθενείς, η σωστή και έγκυρη ενημέρωση είναι αποφασιστικής σημασίας για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του καρκίνου. Αναμφίβολα, η πρώτη πηγή ενημέρωσης θα πρέπει να είναι ο εξειδικευμένος ιατρός Ογκολόγος. Ωστόσο, οι ασθενείς με καρκίνο και το στενό τους περιβάλλον δεν παύουν να έχουν διαρκώς ερωτήματα και να αναζητούν απαντήσεις και έγκυρη πληροφόρηση. Ευελπιστούμε ότι μέσα από αυτά τα 17 video οι ογκολογικοί ασθενείς θα πάρουν ορισμένες από τις απαντήσεις που χρειάζονται σε βασικά ερωτήματα που τους απασχολούν συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην έγκυρη ενημέρωση και κατανόηση της νόσου».

Μπορείτε να δείτε και τα 17 videos στο κανάλι της Pfizer Hellas στο youtube «Μεγαλώνουμε με Υγεία».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σταυροδρόμια: Μια σειρά συναντήσεων της ΕΕΨΨ εμπλουτίζει τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε τη ζωή μας
Σταυροδρόμια: Σειρά συναντήσεων της ΕΕΨΨ εμπλουτίζει τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε τη ζωή μας

Στην πρώτη συνάντηση με τίτλο «Ψυχανάλυση και κινηματογράφος της παρατήρησης - Μεγεθύνοντας το αδιόρατο», την Κυριακή 24 Νοεμβρίου, ο Γρηγόρης Μανιαδάκης συνομιλεί με την Εύα Στεφανή

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.