Βράβευση της καμπάνιας: «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;»
Σημαντική διάκριση για την Bristol Myers Squibb
![sofia-neta.jpg sofia-neta.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/sofia-neta.jpg)
![bristol bristol](/images/1074x600/jpg/files/2022-10-24/bristol.jpg)
Bristol Myers Squibb: Δύο κορυφαίες διακρίσεις στα Healthcare Business Awards 2022 για την καμπάνια «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;»
Η καμπάνια ευαισθητοποίησης κοινού για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;» της Bristol Myers Squibb Ελλάδας απέσπασε δύο κορυφαίες διακρίσεις στα Healthcare Business Awards 2022. Ειδικότερα, η καμπάνια έλαβε βραβείο GOLD στην κατηγορία «Επικοινωνία» της θεματικής ενότητας «Φαρμακευτικές Επιχειρήσεις», καθώς και το βραβείο PLATINUM, το οποίο αποτελεί την ύψιστη διάκριση στη συγκεκριμένη ενότητα.
Με τη σημαντική αυτή διπλή βράβευση, αναγνωρίζεται η έμπρακτη και συστηματική συμβολή της BMS στην αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού για την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας και στην υποστήριξη των δικαιωμάτων των ασθενών που υποβάλλονται σε συχνές μεταγγίσεις αίματος.
Η καμπάνια, η οποία υλοποιείται τα τελευταία δύο χρόνια σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ) και τελεί υπό τις αιγίδες της Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Αιματολογίας – Ογκολογίας (ΕΕΠΑΟ) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Θαλασσαιμίας (ΕΟΘΑ), έχει σκοπό να υπογραμμίσει το διογκούμενο πρόβλημα της ανεπάρκειας μονάδων αίματος στην Ελλάδα και να αναδείξει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους τα άτομα με β-θαλασσαιμία, γνωστή και ως μεσογειακή αναιμία, η ζωή των οποίων κυριολεκτικά εξαρτάται από τις μεταγγίσεις. Ταυτόχρονα, οι πολίτες παρακινούνται να συμβάλλουν ενεργά στην προσπάθεια διασφάλισης επάρκειας αίματος μέσω της εθελοντικής αιμοδοσίας.
Τα παραπάνω μηνύματα μεταφέρονται στο κοινό μέσω του ενημερωτικού ιστότοπου www.kapoioixreiazontaiaima.gr, όπου υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες για τη θαλασσαιμία, ενημέρωση για την εθελοντική αιμοδοσία, αλλά και ένα διαδραστικό ενημερωτικό παιχνίδι. Η εκστρατεία πλαισιώνεται από ενέργειες τηλεοπτικής, ραδιοφωνικής και έντυπης προβολής, τόσο στην Αθήνα όσο και σε ακόμη 5 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, καθώς και δραστηριοποίηση στα social media, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί ο αριθμός των ανθρώπων που ευαισθητοποιούνται ώστε να προσφέρουν τακτικά αίμα. Επιπρόσθετα, η καμπάνια που ολοκληρώνεται στο τέλος του τρέχοντος έτους, καταλήγει με την ενέργεια δωρεάς της BMS Ελλάδας προς την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών (ΠΟΣΕΑ), ως ένδειξη «ευχαριστώ» προς όλους τους εθελοντές αιμοδότες σε όλη την ελληνική επικράτεια που στέκονται εμπράκτως ανά τακτά χρονικά διαστήματα στο πλευρό όσων συνανθρώπων μας χρειάζονται αυτό το πολύτιμο αγαθό - δώρο που θα τους προσφέρει μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
Η Ελισάβετ Προδρόμου, Γενική Διευθύντρια Bristol Myers Squibb Ελλάδας, δήλωσε: Η σημαντική διάκριση της καμπάνιας «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;» στον καταξιωμένο θεσμό Healthcare Business Awards, αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για όλους εμάς στη BMS Ελλάδας. Πρόκειται για την αναγνώριση της πολυδιάστατης προσπάθειας για την εδραίωση μιας ισχυρής νοοτροπίας εθελοντικής αιμοδοσίας στη χώρα μας, με απώτερο στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των εξαρτώμενων από μεταγγίσεις ασθενών. Έχοντας ως έμπνευση το σθένος τους απέναντι στις προκλήσεις που δημιουργούν συνδυαστικά το φορτίο της νόσου και η ανεπάρκεια μονάδων αίματος, θα συνεχίσουμε να προβάλλουμε την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας, παραμένοντας ταυτόχρονα προσηλωμένοι στη διασφάλιση της πρόσβασης κάθε ασθενούς σε νέας γενιάς καινοτόμες θεραπείες που βελτιώνουν τη ζωή τους». Την καμπάνια «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;» σχεδίασε και υλοποιεί η Weber Shandwick.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το πώς κοιμάσαι μπορεί να βλάψει το σώμα και ίσως ένα απλό «γύρισμα» του κορμιού να βελτιώσει την κατάσταση
Μπορεί να θεωρούνται αξεσουάρ μόδας, αλλά στην πραγματικότητα αποτελούν μια ιατρική συσκευή
Θετικά στην εξωσωματική γονιμοποίηση φαίνεται να επιδρά η ισορροπημένη διατροφή
Οι ευάλωτες ομάδες και τα περιστατικά θανάτων τουριστών
Μιλήσαμε με τον διακεκριμένο καρδιολόγο, αλλά και μουσικό και συγγραφέα, με αφορμή το νέο του βιβλίο «Συνομιλίες με πρόσωπα της Υγείας» εκδ. Athens Voice Books
Αυτές που επιδεινώνονται και εκείνες που καλυτερεύουν
Summer camp δίπλα στη θάλασσα σε συνεργασία με το Aqua Life Centre
Περπάτημα, ήπιο τζόκινγκ, ποδηλασία, γιόγκα
Όταν οι αθλητές γίνονται πρότυπα ενάντια στο στίγμα
Η νόσος εκδηλώνεται αρχικά με συμπτώματα σαν εκείνα της γρίπης
Οι ψυχολογικές επιπτώσεις από τη ζέστη μπορεί να διαφέρουν μεταξύ των φύλων
Ανοιχτά θα μείνουν τα κέντρα ημέρας και τα υπνωτήρια
Τα συχνά δροσερά ντους και η ενυδάτωση του δέρματος βοηθούν στην υποχώρηση του πόνου
Μπορεί να προκληθούν από παράγοντες όπως η αυξημένη υγρασία, η ζέστη και τα τρόφιμα
Τα μισά ανεμβολιάστα παιδιά ζουν σε 31 χώρες που πλήττονται από συγκρούσεις
Ο ασθενής στο επίκεντρο του ευρωπαϊκού σχεδίου δράσης
Τα εξελικτικά βήματα του ιού την τελευταία διετία και ο βαθμός ετοιμότητας
Προσκεκλημένος ο φαρμακοποιός-συγγραφέας Μανόλης Μαυρολέων
Μια συζήτηση με τον Δρ. Νικόλα Βόπη, ψυχολόγο / mind trainer και διδάκτωρ μοντέρνας ψυχολογίας στο Yale University
Ιδανική εποχή το καλοκαίρι για κολύμπι, περπάτημα και ποδήλατο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.