Health & Fitness

Πρόσβαση οικονομικά ευπαθών ομάδων σε θεραπείες υπογονιμότητας

Καμπάνια ενημέρωσης από την οργάνωση Be-Live

sofia-neta.jpg
Σοφία Νέτα
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Πρόσβαση οικονομικά ευπαθών ομάδων σε θεραπείες υπογονιμότητας

Εκστρατεία ενημέρωσης για την υπογονιμότητα από τα MyMarket υλοποίησαν σε συνεργασία με την Be-Live

Ολοένα και μεγαλύτερο γίνεται το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα μας γίνεται, με την πάροδο του χρόνου. Με όραμα ένα μέλλον όπου το πρόβλημα αυτό θα έχει μειωθεί, η αποστολή της οργάνωσης Be-Live είναι η προώθηση και η εξασφάλιση πρόσβασης οικονομικά ευπαθών ομάδων σε θεραπείες υπογονιμότητας αλλά και η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση τόσο των κρατικών δομών όσο και του κοινού σχετικά με αυτό το ζήτημα.

Στο πλαίσιο αυτό, και με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη θεματική καμπάνια «Ένας + Ένας», τα MyMarket υλοποίησαν σε συνεργασία με τη Be-Live, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού και των πελατών τους για το έργο της οργάνωσης, ενώ παράλληλα προσέφεραν και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό για τους σκοπούς αυτής.

Οι εμπνευστές της Be-Live,εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους για τη στήριξη των Mymarket. «Είμαστε περήφανοι που κάνουμε πράξη την αρχική μας δέσμευση, που συνεχίζουμε με αμείωτη αγάπη, επιμονή αλλά και αισιοδοξία, δίνοντας και παίρνοντας χαρά από όλο και περισσότερα ζευγάρια. Είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν μεγάλες εταιρίες συνεισφέροντας στην προσπάθειά μας.

Στο πλαίσιο αυτό, θα ευχαριστήσω με τη σειρά μου τα MyMarket και όλο το έμψυχο δυναμικό τους για την υποστήριξη στην ομάδα μας και τη δυναμική συνεισφορά στο έργο του Σωματείου μας», ανέφερε ο Γυναικολόγος Αναπαραγωγής, κ. Βασίλης Δ. Κελλάρης.

Από τη μεριά του, ο Γυναικολόγος Αναπαραγωγής, κ. Χάρης Χ. Χηνιάδης δήλωσε: «Η Be-Live γεννήθηκε για να βοηθήσει στη λύση του δράματος της υπογονιμότητας και της υπογεννητικότητας της χώρας μας, τόσο σε οικογενειακό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Για δεύτερη χρονιά φέτος, με αρωγό τα MyMarket συμβαδίζουμε με αποτέλεσμα να αφήνουμε παντοτινά αποτυπώματα στις ζωές των υπογόνιμων ζευγαριών που βοηθούμε.

Είμαστε ευγνώμονες προς τους χορηγούς μας και τα ζευγάρια που μας εμπιστεύονται και μπορούμε να κάνουμε για αυτά, το όνειρο της οικογένειας πραγματικότητα».

Η Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της METRO, κ. Δήμητρα Δασκαλάκη, υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας αυτής: «Είναι μεγάλη χαρά για την αλυσίδα μας που συνεισφέραμε για δεύτερη χρονιά στο έργο της Be-Live, χαρίζοντας έτσι ελπίδα για οικογένεια σε ζευγάρια που προσπαθούν να κάνουν παιδί, ειδικά τώρα που οι γεννήσεις στη χώρα μας βρίσκονται σε σταθερά πτωτική πορεία».

Από τις 20 Μαρτίου 2019 που άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων, η Be-Live μέχρι και σήμερα έχει λάβει πάνω από 135 αιτήσεις, 22 γυναίκες επιλέχθηκαν για το 2021, με ιατρικά και κοινωνικά κριτήρια, ενώ μέχρι στιγμής, μέσα από το πρόγραμμα, έχουν γεννηθεί 18 υγιέστατα μωράκια χαρίζοντας σε νέα ζευγάρια το όνειρο της οικογένειας.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σταυροδρόμια: Μια σειρά συναντήσεων της ΕΕΨΨ εμπλουτίζει τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε τη ζωή μας
Σταυροδρόμια: Σειρά συναντήσεων της ΕΕΨΨ εμπλουτίζει τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε τη ζωή μας

Στην πρώτη συνάντηση με τίτλο «Ψυχανάλυση και κινηματογράφος της παρατήρησης - Μεγεθύνοντας το αδιόρατο», την Κυριακή 24 Νοεμβρίου, ο Γρηγόρης Μανιαδάκης συνομιλεί με την Εύα Στεφανή

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.