Πρόσβαση οικονομικά ευπαθών ομάδων σε θεραπείες υπογονιμότητας
Καμπάνια ενημέρωσης από την οργάνωση Be-Live
Εκστρατεία ενημέρωσης για την υπογονιμότητα από τα MyMarket υλοποίησαν σε συνεργασία με την Be-Live
Ολοένα και μεγαλύτερο γίνεται το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα μας γίνεται, με την πάροδο του χρόνου. Με όραμα ένα μέλλον όπου το πρόβλημα αυτό θα έχει μειωθεί, η αποστολή της οργάνωσης Be-Live είναι η προώθηση και η εξασφάλιση πρόσβασης οικονομικά ευπαθών ομάδων σε θεραπείες υπογονιμότητας αλλά και η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση τόσο των κρατικών δομών όσο και του κοινού σχετικά με αυτό το ζήτημα.
Στο πλαίσιο αυτό, και με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη θεματική καμπάνια «Ένας + Ένας», τα MyMarket υλοποίησαν σε συνεργασία με τη Be-Live, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού και των πελατών τους για το έργο της οργάνωσης, ενώ παράλληλα προσέφεραν και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό για τους σκοπούς αυτής.
Οι εμπνευστές της Be-Live,εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους για τη στήριξη των Mymarket. «Είμαστε περήφανοι που κάνουμε πράξη την αρχική μας δέσμευση, που συνεχίζουμε με αμείωτη αγάπη, επιμονή αλλά και αισιοδοξία, δίνοντας και παίρνοντας χαρά από όλο και περισσότερα ζευγάρια. Είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν μεγάλες εταιρίες συνεισφέροντας στην προσπάθειά μας.
Στο πλαίσιο αυτό, θα ευχαριστήσω με τη σειρά μου τα MyMarket και όλο το έμψυχο δυναμικό τους για την υποστήριξη στην ομάδα μας και τη δυναμική συνεισφορά στο έργο του Σωματείου μας», ανέφερε ο Γυναικολόγος Αναπαραγωγής, κ. Βασίλης Δ. Κελλάρης.
Από τη μεριά του, ο Γυναικολόγος Αναπαραγωγής, κ. Χάρης Χ. Χηνιάδης δήλωσε: «Η Be-Live γεννήθηκε για να βοηθήσει στη λύση του δράματος της υπογονιμότητας και της υπογεννητικότητας της χώρας μας, τόσο σε οικογενειακό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Για δεύτερη χρονιά φέτος, με αρωγό τα MyMarket συμβαδίζουμε με αποτέλεσμα να αφήνουμε παντοτινά αποτυπώματα στις ζωές των υπογόνιμων ζευγαριών που βοηθούμε.
Είμαστε ευγνώμονες προς τους χορηγούς μας και τα ζευγάρια που μας εμπιστεύονται και μπορούμε να κάνουμε για αυτά, το όνειρο της οικογένειας πραγματικότητα».
Η Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της METRO, κ. Δήμητρα Δασκαλάκη, υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας αυτής: «Είναι μεγάλη χαρά για την αλυσίδα μας που συνεισφέραμε για δεύτερη χρονιά στο έργο της Be-Live, χαρίζοντας έτσι ελπίδα για οικογένεια σε ζευγάρια που προσπαθούν να κάνουν παιδί, ειδικά τώρα που οι γεννήσεις στη χώρα μας βρίσκονται σε σταθερά πτωτική πορεία».
Από τις 20 Μαρτίου 2019 που άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων, η Be-Live μέχρι και σήμερα έχει λάβει πάνω από 135 αιτήσεις, 22 γυναίκες επιλέχθηκαν για το 2021, με ιατρικά και κοινωνικά κριτήρια, ενώ μέχρι στιγμής, μέσα από το πρόγραμμα, έχουν γεννηθεί 18 υγιέστατα μωράκια χαρίζοντας σε νέα ζευγάρια το όνειρο της οικογένειας.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς το συνθετικό βακτήριο μπορεί να καταλάβει το ανθρώπινο σώμα και γιατί κάποιοι το συγκρίνουν με τον πλοκή του Last Of Us
Αποσπάσματα από το βιβλίο Έρωτας και Ασθένεια του David Morris
Η εταιρεία δραστηριοποιείται περισσότερο από μισό αιώνα στη χώρα μας
Χαρίστε τα σε εκείνους που τα έχουν πραγματικά ανάγκη
Εργαλεία και τεχνικές για μια αποτελεσματική επικοινωνία
Μια απόδειξη ότι οι μικρές πράξεις μπορούν να φέρουν μεγάλες αλλαγές στη ζωή των ανθρώπων
Η λειτουργία της ούρησης πρέπει να έχει προτεραιότητα, αλλιώς κινδυνεύουμε από μία σειρά δυσάρεστων καταστάσεων για την υγεία μας
Οι επιλογές προϊόντων και οι πρακτικές περιποίησης της επιδερμίδας
Φέρεται να υπερδιπλασιάζει τον κίνδυνο εμφάνισης NAION
Προκαλεί έως και 500.000 θανάτους ετησίως
Η διάγνωση και η αντιμετώπιση
Νέα εφαρμογή στο smartphone για κινητά
Χρήσιμες συμβουλές για άτομα άνω των 50 ετών
Η προειδοποίηση των γιατρών
Σημαντικό να απευθυνθούμε γρήγορα στον γιατρό
Μια πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης για τους νευροενδοκρινείς όγκους από την εταιρεία IPSEN
Σύμφωνα με το περιοδικό Science
Η πρωτοβουλία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας με τη Chiesi Hellas διακρίθηκε στην κατηγορία «Κοινωνία»
Ποια είναι τα κύρια ευρήματα της μελέτης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.