Health & Fitness

Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωρίαση

Για δεύτερη χρονιά από τη Novartis Hellas

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωριασική νόσο

Ενημέρωση για την ψωριασική νόσο από τη Novartis Hellas, καθώς με έγκαιρη διάγνωση αποτελεί «κλειδί» για την ποιότητα ζωής

Η Novartis Hellas συνεχίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωριασική νόσο. Η εκστρατεία αποτελεί μέρος της διεθνούς πρωτοβουλίας «More than my skin» για την ψωριασική νόσο.

Η ψωριασική νόσος είναι μια χρόνια φλεγμονώδης νόσος, με την ψωρίαση και την ψωριασική αρθρίτιδα να αποτελούν κύριες εκδηλώσεις της. Η νόσος δύναται να επηρεάσει αρνητικά την ποιότητα ζωής των ασθενών και να περιορίσει σημαντικά τη σωματική λειτουργικότητά τους.

Στην Ελλάδα περίπου 2-3% του πληθυσμού πάσχει σήμερα από ψωρίαση, από τους οποίους έως και 30% των ασθενών μπορεί να εμφανίσουν ψωριασική αρθρίτιδα. Γεγονός με σημαντική επίπτωση στα δημόσια συστήματα υγείας, στην εθνική οικονομία και στην κοινωνία. Η ενημέρωση και η έγκαιρη διάγνωση αποτελούν το «κλειδί» για την καλύτερη ολιστική διαχείριση της νόσου και της ποιότητα ζωής των ασθενών.

Με επίκεντρο τα εμφανή και αφανή συμπτώματα της νόσου, το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας είναι «Αναγνωρίζουμε αυτό που φαίνεται. Φροντίζουμε και για αυτό που δεν φαίνεται».

Το βασικό όχημα επικοινωνίας της εκστρατείας είναι μια ταινία διάρκειας 30 δευτερολέπτων. Με δημιουργικό εύρημα το συμβολικό επάγγελμα της κεραμίστριας, που απαιτεί δύναμη και ευλυγισία των χεριών, η ταινία μεταφέρει με τρόπο απλό και θετικό ένα δυνατό μήνυμα: οι ασθενείς με ψωριασική νόσο μπορούν να συνεχίσουν να είναι ενεργοί, επαγγελματικά, κοινωνικά και να εξασφαλίσουν ποιότητα ζωής, αρκεί να διαγνωστούν έγκαιρα από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας (ιατροί δερματολόγοι ή/και ρευματολόγοι).

O κος Γρηγόρης Ρομπόπουλος, Iατρικός Διευθυντής της Novartis Hellas, δήλωσε: «Η ενημέρωση του κοινού γύρω από την ψωριασική νόσο είναι αναγκαία. Μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια η οποία συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά με συνέπεια, στοχεύουμε στο να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό γύρω από τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και ορθής διαχείρισης, συμβάλλοντας θετικά στην ποιότητα ζωής των ασθενών».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.