- CITY GUIDE
- PODCAST
-
29°
Καμπάνια στο Facebook για τον εμβολιασμό κατά της COVID-19
Από το Ινστιτούτο Prolepsis σε συνεργασία με την Ιατρική Σχολή του Stanford
![sofia-neta.jpg sofia-neta.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/sofia-neta.jpg)
![Καμπάνια στο Facebook για τον εμβολιασμό κατά της COVID-19 Καμπάνια στο Facebook για τον εμβολιασμό κατά της COVID-19](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2021/12/01/emvolio.jpg)
Η ανάγκη εμβολιασμού κατά της COVID-19 στο επίκεντρο καμπάνιας στο Facebook από το Ινστιτούτο Prolepsis
Πανελλαδική καμπάνια στο Facebook για την προώθηση του εμβολιασμού κατά της COVID-19 πραγματοποιεί από σήμερα τo Ινστιτούτο Prolepsis σε συνεργασία με την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Stanford. Η καμπάνια απευθύνεται σε γονείς εφήβων, νέους, γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας, ομάδες με έντονα θρησκευτικά ενδιαφέροντα, κοινότητες μουσουλμάνων Δυτ. Θράκης, κοινότητες Ρομά, κ.ά., που κατά τεκμήριο επιδεικνύουν χαμηλά ποσοστά εμβολιαστικής κάλυψης κατά της COVID-19 σε σχέση με τον μέσο όρο.
Στην καμπάνια, που αποτελείται από στοχευμένα μηνύματα δημόσιας υγείας με τη μορφή εικαστικών και σύντομων βίντεο, συμμετέχουν εθελοντικά γιατροί, νοσηλευτές, καθηγητές Πανεπιστημίου, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί, φαρμακοποιοί, αθλητές, εκπρόσωποι της Εκκλησίας και θρησκευτικών κοινοτήτων, και διαμεσολαβητής Ρομά. Το κόστος της προώθησης της καμπάνιας στο Facebook καλύπτεται εξολοκλήρου από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Stanford, ενώ όλες οι εργασίες που αφορούν στον σχεδιασμό, την προετοιμασία, υλοποίηση, παρακολούθηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων γίνονται από το Ινστιτούτο Prolepsis, χωρίς χρηματοδότηση.
Προκειμένου να εκτιμηθεί η αποτελεσματικότητα της δράσης, η καμπάνια υλοποιήθηκε δοκιμαστικά από τα μέσα Οκτωβρίου σε 22 περιφερειακές ενότητες που παρουσιάζουν χαμηλότερα ποσοστά εμβολιαστικής κάλυψης, με βάση στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από επίσημους φορείς (emvolio.gov, ECDC, ΕΟΔΥ). Το υλικό της καμπάνιας (43 διαφορετικά επώνυμα βίντεο και 15 εικαστικά) προβλήθηκε συνολικά 26.070.812 φορές σε 1.878.601 χρήστες του Facebook.
Η προκαταρκτική αξιολόγηση των στοιχείων έδειξε ότι κατά την περίοδο των 3 πρώτων εβδομάδων εφαρμογής του προγράμματος σε σχέση με τις 3 προηγούμενες εβδομάδες υπήρξε σημαντική αύξηση των ραντεβού για εμβολιασμό τόσο στο σύνολο της χώρας όσο και στις 22 περιφερειακές ενότητες εφαρμογής του προγράμματος. Όμως, στις περιφέρειες εφαρμογής της καμπάνιας σε σύγκριση με τις περιφέρειες όπου δεν υλοποιήθηκε η καμπάνια, η αύξηση ήταν κατά 6% μεγαλύτερη στο σύνολο του πληθυσμού, ενώ για τις γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας η αύξηση ήταν μεγαλύτερη κατά 16% και για την ομάδα γονέων εφήβων (13-17) ηλικίας 28-60 η αύξηση ήταν μεγαλύτερη κατά 7,5%.
Τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της καμπάνιας κατά την υλοποίηση στις 22 περιφερειακές ενότητες οδήγησαν στην επέκταση της δράσης ευαισθητοποίησης σε πανελλαδικό επίπεδο.
«Κατά την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων φαίνεται ότι η συγκεκριμένη δράση επικοινωνίας απέδωσε μετρήσιμη αύξηση των ραντεβού εμβολιασμού στις 22 περιφερειακές ενότητες που υλοποιήθηκε, σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ελλάδα όπου δεν προβλήθηκαν τα μηνύματα της ενημερωτικής εκστρατείας. Ευχαριστούμε θερμά την Αναπληρώτρια Υπουργό Υγείας κα Μίνα Γκάγκα και τον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας κ. Μάριο Θεμιστοκλέους, για την πολύτιμη συνδρομή τους με την παραχώρηση ανώνυμων στατιστικών δεδομένων που αφορούν στην πορεία των ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 και στον αριθμό των εμβολιασμών» επισημαίνει η κα Αθηνά Λινού, Καθηγήτρια Επιδημιολογίας και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Prolepsis.
Η ανάλυση των στοιχείων και η αξιοποίηση των μέχρι σήμερα αποτελεσμάτων έχει εξεταστεί και έχει λάβει έγκριση από Επιτροπή Ηθικής και Δεοντολογίας. Η συγκεκριμένη δράση αποσκοπεί αποκλειστικά στην προώθηση του εμβολιασμού κατά της COVID-19 και δεν συνδέεται με καμία εμπορική ή πολιτική δραστηριότητα. Κατά τον σχεδιασμό της αποκλείστηκε η συμμετοχή εκπροσώπων πολιτικών φορέων.
Τα βίντεο της καμπάνιας είναι διαθέσιμα εδώ: https://bit.ly/3lox5pV
Επιπλέον πληροφορίες για την Καμπάνια Προώθησης Εμβολιασμού κατά της COVID-19 από το Ινστιτούτο Prolepsis μπορείτε να βρείτε εδώ: https://bit.ly/2ZJiL3K
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το πώς κοιμάσαι μπορεί να βλάψει το σώμα και ίσως ένα απλό «γύρισμα» του κορμιού να βελτιώσει την κατάσταση
Μπορεί να θεωρούνται αξεσουάρ μόδας, αλλά στην πραγματικότητα αποτελούν μια ιατρική συσκευή
Θετικά στην εξωσωματική γονιμοποίηση φαίνεται να επιδρά η ισορροπημένη διατροφή
Οι ευάλωτες ομάδες και τα περιστατικά θανάτων τουριστών
Μιλήσαμε με τον διακεκριμένο καρδιολόγο, αλλά και μουσικό και συγγραφέα, με αφορμή το νέο του βιβλίο «Συνομιλίες με πρόσωπα της Υγείας» εκδ. Athens Voice Books
Αυτές που επιδεινώνονται και εκείνες που καλυτερεύουν
Summer camp δίπλα στη θάλασσα σε συνεργασία με το Aqua Life Centre
Περπάτημα, ήπιο τζόκινγκ, ποδηλασία, γιόγκα
Όταν οι αθλητές γίνονται πρότυπα ενάντια στο στίγμα
Η νόσος εκδηλώνεται αρχικά με συμπτώματα σαν εκείνα της γρίπης
Οι ψυχολογικές επιπτώσεις από τη ζέστη μπορεί να διαφέρουν μεταξύ των φύλων
Ανοιχτά θα μείνουν τα κέντρα ημέρας και τα υπνωτήρια
Τα συχνά δροσερά ντους και η ενυδάτωση του δέρματος βοηθούν στην υποχώρηση του πόνου
Μπορεί να προκληθούν από παράγοντες όπως η αυξημένη υγρασία, η ζέστη και τα τρόφιμα
Τα μισά ανεμβολιάστα παιδιά ζουν σε 31 χώρες που πλήττονται από συγκρούσεις
Ο ασθενής στο επίκεντρο του ευρωπαϊκού σχεδίου δράσης
Τα εξελικτικά βήματα του ιού την τελευταία διετία και ο βαθμός ετοιμότητας
Προσκεκλημένος ο φαρμακοποιός-συγγραφέας Μανόλης Μαυρολέων
Μια συζήτηση με τον Δρ. Νικόλα Βόπη, ψυχολόγο / mind trainer και διδάκτωρ μοντέρνας ψυχολογίας στο Yale University
Ιδανική εποχή το καλοκαίρι για κολύμπι, περπάτημα και ποδήλατο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.