Το ΙΑΣΩ και το ΙΑΣΩ Παίδων με επτά Βραβεία στα Content Marketing Awards 2021
Το ΙΑΣΩ και το ΙΑΣΩ Παίδων απέσπασαν επτά βραβεία στα Content Marketing Awards 2021 ξεχωρίζοντας ακόμα μία φορά για τις πρωτοποριακές τους δράσεις στο πεδίο του Marketing.
Το ΙΑΣΩ, η μεγαλύτερη Μαιευτική & Γυναικολογική Κλινική στην Ευρώπη και το ΙΑΣΩ Παίδων, η κορυφαία κλινική για παιδιά, αποτελούν τα μοναδικά νοσοκομεία στον χώρο της ιδιωτικής υγείας που διακρίνονται σε βραβεία Marketing. Τα πολυάριθμα βραβεία αποδεικνύουν την προσήλωση του ΙΑΣΩ και του ΙΑΣΩ Παίδων στην καινοτομία, την έμπρακτη φροντίδα και την άρτια ενημέρωση σε θέματα υγείας.
Συγκεκριμένα, το ΙΑΣΩ κέρδισε βραβεία στην κατηγορία “Content Marketing Program – Personal Care, Health & Beauty” με το Χρυσό για την MarketingΚαμπάνια για τον Μήνα Μαστού, και βραβείο για το Πρόγραμμα Home Fit Home με Online Pilates για εγκύους & μαμάδες μετά τον τοκετό. Στην ίδια κατηγορία απέσπασε βραβείο και το ΙΑΣΩ Παίδων για τα Παιδικά check up.
Επιπλέον, το ΙΑΣΩ απέσπασε δυο βραβεία στην κατηγορία “Best Use of Instagram for Content Marketing” για την Marketing Καμπάνια για τον Μήνα Μαστού και το Πρόγραμμα Home Fit Home με Online Pilates για εγκύους & μαμάδες μετά τον τοκετό και δύο βραβεία στην κατηγορία “Best Use of Influencers for Content Marketing” για τις ίδιες ενέργειες αντίστοιχα.
Τα Content Marketing Awards 2021, αποτελούν τα επιχειρηματικά βραβεία που λάνσαραν και διοργάνωσαν το Marketing Week και η BOUSSIAS, με στόχο να αναδείξουν τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες Content Marketing της χρονιάς. H Τελετή Απονομής πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Ιουλίου, στο House 124, σε μια λαμπερή βραδιά με τη συμμετοχή πολλών μεγάλων εταιρειών και στελεχών της αγοράς.
Η κα Χριστίνα Ταμπουρέα, Γενική Εμπορική Διευθύντρια, CCO, του Ομίλου ΙΑΣΩ δήλωσε μεταξύ άλλων: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι διότι το ΙΑΣΩ είναι το μοναδικό νοσοκομείο με τόσα βραβεία στο Marketingκαι την επικοινωνία. Υπερήφανη προσωπικά για την ομάδα marketing και επικοινωνίας και τους συνεργάτες μας. Είναι ομαδική δουλειά. Είναι ιδιαίτερη χαρά να διακρινόμαστε για την στρατηγική, την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα του περιεχομένου που δημιουργούμε και να παρευρισκόμαστε σε τέτοιες βραβεύσεις, απέναντι σε τόσο αξιόλογες εταιρείες και στελέχη. Σας ευχαριστούμε!».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς μπορούν να βοηθήσουν τα εμβόλια - Τι να προσέξουν οι ευπαθείς ομάδες
Ο Θανάσης Δρίτσας συνομιλεί με τον Καθηγητή Βιοστατιστικής και Επιδημιολογίας Δημοσθένη Παναγιωτάκο
Θεωρείται το πιο ζεστό και βολικό σημείο των ερωτευμένων ζευγαριών, αλλά...
Aποτελεί τόπο συνάντησης της ιατρικής επιστήμης με την τεχνολογία και την ενσυναίσθηση, σηματοδοτώντας τη νέα εποχή στην Ογκολογία
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Μια συζήτηση με τον γαστρεντρολόγο Γεώργιο Αναγνωστόπουλο
Από τις 22 έως τις 24 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής
12 ερωτήσεις που από την απάντησή τους θα καταλάβετε πολλά για τον τρόπο με τον οποίο μεγαλώσατε
Η πρώτη υβριδική θερμοκηπιακή μονάδα καλλιέργειας φαρμακευτικής κάνναβης βρίσκεται στη Λάρισα
Βαθιά αναζωογόνηση και ενυδάτωση
Αν σας προβληματίζουν κάποιες συνήθειες της ενήλικης ζωής σας, ήρθε η ώρα να μάθετε γιατί
Μελέτη ΙΟΒΕ: 2,5 δισ. σε όρους ΑΕΠ η συνεισφορά της Pfizer στην ελληνική οικονομία την περίοδο 2020-2030
«Για να δούμε τι ξέρεις για τους πνεύμονές σου...»
Έμπρακτη προσήλωση της εταιρείας στην προαγωγή της ισότητας και της διαφορετικότητας στο εργασιακό περιβάλλον
Στην πρώτη συνάντηση με τίτλο «Ψυχανάλυση και κινηματογράφος της παρατήρησης - Μεγεθύνοντας το αδιόρατο», την Κυριακή 24 Νοεμβρίου, ο Γρηγόρης Μανιαδάκης συνομιλεί με την Εύα Στεφανή
Τα συμπτώματα, η πρόληψη και η θεραπεία
Πώς αξιολογούνται τα βακτήρια ως «επικίνδυνα»
1 στα 10 μωράκια γεννιούνται πρόωρα. Να δείχνετε όσο γίνεται περισσότερη συμπάθεια και συμπαράσταση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.