- CITY GUIDE
- PODCAST
-
21°
Τριπλή βράβευση της AstraZeneca για τη «Δύναμη του μΑΖί»
Στα φετινά Healthcare Business Awards
Τρία βραβεία έλαβε η AstraZeneca για την καμπάνια «Η Δύναμη του μΑΖί»
Οι δυναμικές πρωτοβουλίες που έλαβε η AstraZeneca για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, με κεντρικό μήνυμα: «Η Δύναμη του μΑΖί», βραβεύθηκαν στη φετινή διοργάνωση των Healthcare Business Awards, σε 3 κατηγορίες, αποσπώντας δύο Silver και ένα Bronze βραβείο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία έλαβε τις ακόλουθες διακρίσεις στην ενότητα «Δράσεις για την αντιμετώπιση της Covid-19»:
- 2 Silver Awards στις κατηγορίες «Τεχνολογία και Καινοτομία» & «Ασφάλεια, Υποστήριξη και ενημέρωση των εργαζομένων»
- 1 Βronze Award στην κατηγορία «Δράσεις Υποστήριξης σε ευάλωτες ομάδες»
Η κα Έλενα Χουλιάρα Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της AstraZeneca Ελλάδας & Κύπρου δήλωσε σχετικά: «Στην AstraZeneca εργαζόμαστε εντατικά ώστε να εξασφαλίζουμε τη σταθερή διάθεσή των φαρμάκων μας στους ασθενείς, καθώς και την ταυτόχρονη διασφάλιση της ασφάλειας, της ποιότητας και της αποτελεσματικότητάς τους. Στις προτεραιότητές μας εντάσσουμε την υποστήριξη της επιστημονικής και υγειονομικής κοινότητας, ενώ κύριο μέλημά μας είναι να φροντίζουμε για την ασφάλεια των εργαζόμενων μας. Είμαστε επομένως ιδιαιτέρως περήφανοι για την τριπλή διάκριση που απέσπασε η καμπάνια μας “Η Δύναμη του μΑΖί”, σε μια τόσο σημαντική κατηγορία, με πολλές συμμετοχές και αξιόλογες πρωτοβουλίες εταιρειών του κλάδου, για την αντιμετώπιση του πρωτόγνωρου περιβάλλοντος που δημιούργησε η πανδημία. Με αισιοδοξία και συνέπεια στις αξίες της εταιρείας μας συνεχίζουμε τη συνεισφορά μας, αναλαμβάνοντας και συμμετέχοντας σε νέες πρωτοβουλίες, και ενισχύοντας την αξία της συνεργασίας και της συλλογικής προσπάθειας. Είμαστε μΑΖί στην πρώτη γραμμή, ενωμένοι ώστε να αντιμετωπίσουμε όλες τις προκλήσεις».
Στόχος του κεντρικού μηνύματος της καμπάνιας «Η Δύναμη του μΑΖί» είναι η ανάδειξη της σημασίας της ομοψυχίας και της κοινής προσπάθειας στην αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας. Στις δύσκολες στιγμές η δυναμική όλων μΑΖί πολλαπλασιάζεται. Όλοι γινόμαστε μια μεγάλη δύναμη, μια μεγάλη ομάδα, που μΑΖί θα παλέψουμε για να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία. Τη δημιουργική επιμέλεια της καμπάνιας ανέλαβε η Unlimited Creativity.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η πιο συχνή διαταραχή στις γυναίκες
Στο επίκεντρο οι συνεργασίες στον ευρύτερο επιχειρηματικό τομέα
Εμφανίζονται περισσότερο στις γυναίκες και παρουσιάζονται συνήθως μέχρι την ενηλικίωσή μας
Μια συζήτηση με την καθηγήτρια Βάια Λαμπαδιάρη
Ελάχιστα επεμβατική μέθοδος χωρίς νοσηλεία
Στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος «Week of Possibilities»
Ως προς τα ESG κριτήρια: Περιβάλλον-Κοινωνία-Διακυβέρνηση
Αναμένονται έρευνες σε μεγαλύτερα δείγματα πληθυσμού
Οι ειδικοί τονίζουν ωστόσο ότι μια υγιεινή διατροφή είναι προτιμητέα
Το 3% του συνόλου των καρκίνων αποτελεί το κακοήθες μελάνωμα
Η αξονική τομογραφία με υψηλή πρόβλεψη της οστεοπόρωσης
Ελπίδες για μελλοντικές εφαρμογές στον άνθρωπο
Αποφυγή της μεγάλης διάρκειας έκθεσης στον ήλιο, ιδίως για όσους χρησιμοποιούν ινσουλίνη
Σημαντικές σωματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις για τους πάσχοντες
Το «ΔΕΗ 3×3 PΟWER TO THE HOOD by Eurohoops» βάζει καλάθι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά
Περίπου 2 στους 10 άνδρες θα βρεθούν αντιμέτωποι με αυτήν την κατάσταση κάποια στιγμή
Νέα καμπάνια του GIVMED, με την υποστήριξη της Thenamaris
Συνομιλία με τον χειρουργό Σάββα Παπαγρηγοριάδη
O Μάρκος Βανταράκης, μιλά στην Athens Voice για το πώς μπορείς να αναβαθμίσεις την εμπειρία του Pilates σε κάτι περισσότερο από απλή γυμναστική
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.