Health & Fitness

Σοκολατομηχανές, κοκτέιλ, τράπεζες τροφίμων για το κοινό καλό

Πολυμήχανοι Βρετανοί στην πρώτη γραμμή για την ενίσχυση της κοινωνίας ενόψει πανδημίας

Αλκιβιάδης Σιαράβας
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Εξαιτίας του κορωνοϊού μεγάλες εταιρείες έχουν επιδείξει αξιόλογη ευρηματικότητα για να προσφέρουν ώστε να αντιμετωπιστεί η πανδημία

Οι βδομάδες περνάνε και ο εγκλεισμός μοιάζει για τους περισσότερους από εμάς μια νέα πραγματικότητα. Η Ελλάδα δείχνει να αντιστέκεται στην πανδημία ωστόσο στον υπόλοιπο πλανήτη αρκετές χώρες «πιέζονται» από τις επιπτώσεις της. Ανάμεσα τους το Ηνωμένο Βασίλειο πασχίζει να διαχειριστεί την εξάπλωση του COVID-19 και σε αυτή τη δραματική συγκυρία μεγάλες εταιρείες έχουν επιδείξει αξιόλογη ευρηματικότητα για να προσφέρουν. Άριστα παραδείγματα μεγάλων brands που έχουν συνδυάσει την φαντασία και την κοινωνική υπευθυνότητα και την πάνε στην επόμενη πίστα! 

3D σοκολατομηχανή που φτιάχνει μάσκες

Ο κολοσσός της Σοκολατοβιομηχανίας Modelez International επαναπροσδιορίζει τη χρήση της τεχνολογίας 3D εκτύπωσης και επιστρατεύει τον πλέον σύγχρονο εξοπλισμό της για να φτιάξει ιατρικές μάσκες και εξοπλισμό για το προσωπικό του NHS. Η μέχρι πρότινος τεχνολογία που έφτιαχνε λαχταριστάγλυπτά σοκολάτας Cadbury, σήμερα σε συνεργασία με την εταιρεία 3P Innovation και την τεχνογνωσία της στο τεχνικό κομμάτι, είναι σε θέση να διαθέσουν 10.000 μάσκες κάθε εβδομάδα στο προσωπικό υγείας της χώρας. Επειδή φαίνεται πως η ιστορία με κάποιον τρόπο επαναλαμβάνεται, στο ίδιο εργοστάσιο στο Bourneville που σήμερα δημιουργούν αυτόν τον εξοπλισμό, στον Β’ ΠαγκόσμιοΠόλεμο βοήθησε στον πόλεμο τη χώρα κατασκευάζοντας μάσκες αερίου,αερόσακους, αναπνευστήρες και εξαρτήματα αεροπλάνων.

#ΜενουμεΣπιτι αλλά πίνουμε το ευφάνταστο κοκτέιλ μας

Η φτώχεια θέλει καλοπέραση και ο εγκλεισμός γίνεται πιο απολαυστικός με την υπογραφή της Barardi. Το superbrand επενδύει 1.5 εκατ. λίρεςστην πρωτοβουλία #RaiseYourSpirits για να ενισχύσει τα μπαρ και τους bartenders σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία για να διαχειριστούν την κρίση αυτής της πανδημίας. Το βασικό σχέδιο είναι η δημιουργία ενός εικονικού μπαρ στο οποίο με συνεργασία με την εταιρεία διανομής Deliveroo θα επιτρέπουν στα μπαρ να συνεχίζουν να εξυπηρετούν τους πελάτες, παραδίδοντας κοκτέιλ στα σπίτια. Στην πρώτη του φάση που ξεκινά 16 Απριλίου περιλαμβάνει 120 μπαρ σε Λονδίνο και Μάντσεστερ. Το πρόγραμμα επικεντρώνεται σε ανεξάρτητα μπαρ που δεν έχουν τα πλεονεκτήματα των μεγάλων αλυσίδων μπαρ και παράλληλα υποστηρίζει τις επιχειρήσεις αυτές και κάνεις προσλήψεις σε bartenders για να διοργανώσει εκπαιδευτικές εκδηλώσεις, να σερβίρει κοκτέιλ κοκ.

Καταπολέμηση της πείνας και της σπατάλης φαγητού

Η μεγάλη αλυσίδα τροφίμων και λιανικού εμπορίου Co-op έδωσε όλο το ποσό για την προγραμματισμένη Πασχαλινή της καμπάνια ύψους 2.5 εκατ. λιρών για να ενισχύσει το έργο της ΜΚΟ FareShare, η οποία αφιερώνει το έργο της για την μείωση της σπατάλης φαγητού και την πάταξη της πείνας.

Τη θέση της προηγούμενης καμπάνιας παίρνει μια νέα η οποία επικεντρώνεται και παρουσιάζει τους αφανείς ήρωες, όλους αυτούς που βοηθούν στον επισιτισμό των ανθρώπων που πεινάνε. Με την υπογραφή της Lucky Generals, προσωπικό της αλυσίδας από όλο το Ηνωμένο Βασίλειο στέλνει το βίντεο-μήνυμα από τα σπίτια τους ή αλλιώς ένα ομαδικό κάλεσμα πως όλοι μαζί (οικογενειακώς) βοηθούνε αυτούς που έχουν ανάγκη. Μέσα από αυτή την καμπάνια ενθαρρύνει την κοινωνία να συνδράμει στις τράπεζες τροφίμων και μέχρι σήμερα έχουν συγκεντρώσει 1.5 εκατ. λίρες για την FareShare.

Χώροι ανάπαυσης και ευεξίας για το προσωπικό υγείας

Το πιο iconic πολυκατάστημα της Βρετανικής πρωτεύουσας σχεδίασε και κατασκεύασε ειδικά διαμορφωμένο χώρο για το ευ ζειν τουπροσωπικούαλλά και τους εθελοντές του NHS στο νοσοκομείο NHS Nightingale Hospital στο Excel του Λονδίνου. Επίσης το John Lewis συνεργάστηκε με το British Medical Association για να διανείμει πακέτο φροντίδας σε όλη την πρώτη γραμμή των εργαζομένων στα πιο «πολυσύχναστα» νοσοκομεία του Ηνωμένου Βασιλείου. Το πακέτο αυτό περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης, σνακ, τσάι, καφέ, κάλτσες, αλλά και ένα έντυπο με πληροφορίες για την ευεξία το οποίο δημιούργησαν μαζί με το British Medical Association.

Αν και πραγματικά πολλές εταιρείες (και μπράβο τους) έσπευσαν να προσφέρουν στην Ελληνική κοινωνία και να συνδράμουν με εξοπλισμό και άλλους τρόπους στο ΕΣΥ, ελάχιστα είναι τα παραδείγματα στα οποία η προσφορά τους ενσωμάτωνε κάποια δημιουργική αξιοποίηση των υποδομών, των προϊόντων και δυνατοτήτων τους. Έλλειψη φαντασίας, ηγεσίας, ευρηματικού πνεύματος στο ντόπιο επιχειρείν;

Πληροφορίες για το άρθρο από: campaignlive.co.uk, wsj.com, retailgazette.co.uk, theguardian.com, huffingtonpost.co.uk