Health & Fitness

Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του πνεύμονα από τη Roche Hellas

Μην ξεχνάς: #foramelefko

sofia-neta.jpg
Σοφία Νέτα
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του πνεύμονα από τη Roche Hellas

Η Roche Hellas «τρέχει» καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του πνεύμονα

Με κεντρικό μήνυμα «Φοράμε λευκό» η εταιρεία Roche Hellas δημιουργεί μια πρωτότυπη καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού στην Ελλάδα για τον καρκίνο του πνεύμονα. Με δημιουργικό όχημα το λευκό, το χρώμα της διαφάνειας, της καθαρότητας, της ελπίδας, αλλά και διεθνές χρώμα-σύμβολο της εκστρατείας ενάντια στον καρκίνο του πνεύμονα, η Roche Hellas επιχειρεί να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες γύρω από μια από τις πιο διαδεδομένες νόσους παγκοσμίως.

Η καμπάνια «Φοράμε λευκό» αποτελεί μια πρωτοβουλία της Roche Hellas και τελεί υπό την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος, της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου & της Ελληνικής Εταιρείας Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας, ενώ συμπαραστάτες και πρεσβευτές από τον χώρο του πολιτισμού και του αθλητισμού σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια είναι η Σμαράγδα Καρύδη, ο Μάριος Φραγκούλης και ο Παναγιώτης Γιαννάκης.

Για την πληρέστερη ενημέρωση του κοινού ως προς τη σημασία της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης και της αντιμετώπισης της νόσου, δημιουργήθηκε το site www.foramelefko.gr, ενώ μέσω του hashtag #foramelefko έχει ξεκινήσει ανοιχτός διάλογος στο διαδίκτυο, όπου ο καθένας μπορεί να εκφράσει τις απορίες, τους προβληματισμούς του, αλλά και να μεταδώσει το δικό του προσωπικό μήνυμα. Και επειδή «Φοράμε λευκό» και στο Facebook, δημιουργήθηκε Facebook Frame http://bit.ly/foramelefko με τo οποίο ο καθένας μπορεί να «φορέσει λευκό» στη photo-profile του, συμμετέχοντας ενεργά στην καμπάνια ευαισθητοποίησης  

Η ανάγκη για ενημέρωση του κοινού για τη νόσο είναι μεγάλη, καθώς o καρκίνος του πνεύμονα αποτελεί την πιο συχνή μορφή καρκίνου στους άνδρες και την τρίτη συχνότερη στις γυναίκες. Στην Ελλάδα καταγράφονται περισσότερες από 7.000 νέες περιπτώσεις κάθε χρόνο. Τα παραπάνω τόνισαν στη συνέντευξη Τύπου για την ανακοίνωση της καμπάνιας οι Ιωάννης Μπουκουβίνας, Πρόεδρος Δ.Σ ΕΟΠΕ, Διευθυντής Ογκολογικής Μονάδας «ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΗ» Θεσσαλονίκης, Γιώργος Πισσάκας, Πρόεδρος ΕΕΑΟ, Συντονιστής-Διευθυντής Ακτινοθεραπευτικού Τμήματος Νοσοκομείου Αλεξάνδρα, Καίτη Αποστολίδου, Πρόεδρος ECPC-European Cancer Patient Coalition, Πρόεδρος ΕΛΛ.Ο.Κ.-Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου και Ξένια Καπόρη, Διευθύντρια Εξωτερικών Υποθέσεων Roche Hellas.

Ο κος Iωάννης Μπουκοβίνας μεταξύ άλλων τόνισε ότι «Στην εποχή της άκρατης πληροφόρησης, όπου οι μύθοι και η αλήθεια συνυπάρχουν δυσδιάκριτα, είναι πολύ σημαντικό να αναπτύσσονται καμπάνιες που ενημερώνουν αποτελεσματικά και αξιόπιστα το ευρύ κοινό για σοβαρές νόσους, σαν τον καρκίνο του πνεύμονα. Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχουν αξιοσημείωτες εξελίξεις στη θεραπευτική αντιμετώπιση της νόσου με την ανοσοθεραπεία και τις στοχευμένες θεραπείες να βελτιώνουν σημαντικά την επιβίωση και ποιότητα ζωής των ασθενών με καρκίνο του πνεύμονα».

Στις τρέχουσες εξελίξεις και στην αντιμετώπιση της νόσου με ακτινοθεραπεία αναφέρθηκε αναλυτικά ο κος Γεώργιος Πισσάκας σημειώνοντας ότι «η ταχεία και αποτελεσματική αντιμετώπιση αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για όλες τις ειδικότητες που αναλαμβάνουν ασθενείς με καρκίνο του πνεύμονα. Στο πλαίσιο αυτό η ακτινοθεραπεία έχει κομβικό ρόλο σε όλα σχεδόν τα στάδια της νόσου και αυτό κάνει  κάτι παραπάνω από επιτακτική την ανάγκη για βελτίωση των διαθέσιμων υποδομών ακτινοθεραπείας και για την πρόσβαση των ασθενών σε αυτές».

Γεγονός που επιβεβαίωσε με τη σειρά της και η κα Καίτη Αποστολίδου αναφερόμενη τόσο στην αξία της ενημέρωσης και έγκαιρης διάγνωσης όσο και στα θέματα πρόσβασης ασθενών όχι μόνο σε υπηρεσίες αλλά και σε νέες θεραπευτικές επιλογές. «Αγκαλιάζουμε την πρωτοβουλία ‘Φοράμε λευκό’ που αναδεικνύει τη σημασία της σωστής ενημέρωσης του κοινού. Από την πλευρά του ασθενή θα θέλαμε να τονίσουμε  άλλη μια φορά την επιτακτική ανάγκη επίλυσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε σήμερα σε θέματα έγκαιρης και ορθής διάγνωσης αλλά κυρίως πρόσβασης σε εξατομικευμένη ιατρική με νέα διαγνωστικά μέσα και καινοτόμες θεραπείες, που μπορούν να βελτιώσουν την επιβίωση αλλά και την ποιότητα ζωής των ασθενών με καρκίνο του πνεύμονα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Κλείνοντας η κα Ξένια Καπόρη επισήμανε ότι «είναι στο DNA της Roche Hellas να στέκεται στο πλευρό των ασθενών. Εκτός από το να καινοτομούμε στην ανάπτυξη κλινικά διαφοροποιημένων θεραπειών που τους βοηθούν να ζουν περισσότερο και καλύτερα, πρωτοπορούμε και στις ενέργειες ενημέρωσης της κοινωνίας. Μέσα από την πρωτοβουλία «Φοράμε λευκό» και την πλατφόρμα www.foramelefko.gr θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό για τον καρκίνο του πνεύμονα. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι μας να ξεχωρίζουμε τους μύθους από τις αλήθειες να γνωρίζουμε καλά τους παράγοντες κινδύνου και να μπορούμε να αναγνωρίζουμε έγκαιρα τα συμπτώματα».


O εικαστικός Έννιος-Έρως Γιώγος φιλοτέχνησε το έργο που φαίνεται στη φωτογραφία του άρθρου πάνω στο καβαλέτο. Η δημιουργία του έργου «Ευτοπία» έγινε ζωντανά από τον ίδιο κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Είναι διαστάσεων 100εκ. x 70 εκ., γραφίτης σε χαρτί. Πρoτού τελειώσουν οι ομιλίες, ο ίδιος παρουσίασε το έργο από το βήμα των ομιλιτών λέγοντας κάποια πράγματα για αυτό καθώς και την προσέγγισή του ως προς την ευαισθητοποίηση από τη μεριά της Τέχνης γύρω από το θέμα του καρκίνου. 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.