Health & Fitness

Καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία: «Γιατί να περιμένεις; Δράσε τώρα!»

Από τη φαρμακευτική εταιρεία BAUSCH Health

sofia-neta.jpg
Σοφία Νέτα
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία: «Γιατί να περιμένεις; Δράσε τώρα!»

Καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία: «Γιατί να περιμένεις; Δράσε τώρα!», από τη φαρμακευτική εταιρεία BAUSCH Health

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη Μελέτη της Παχυσαρκίας (EASO), η παχυσαρκία αποτελεί ένα από τα πιο σύνθετα προβλήματα Δημόσιας Υγείας του 21ου αιώνα. Πρόκειται για μια επιδημία που σαρώνει την Ευρώπη, για την αντιμετώπιση της οποίας δεν γίνονται αρκετά.

Με αφορμή την πρόσφατη Ευρωπαϊκή  Ημέρα Παχυσαρκίας (18.5.19), η φαρμακευτική εταιρεία BAUSCH Health ξεκινά, στο πλαίσιο του σχετικού προγράμματος δράσεων «mychoicemylife», μια νέα σημαντική καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού, με σύνθημα «Γιατί να περιμένεις; Δράσε τώρα!»

Σε απόλυτη αρμονία και ταύτιση με το θέμα της Ευρωπαϊκής  Ημέρας Παχυσαρκίας, που έχει ως σύνθημα «Αντιμετωπίζοντας Μαζί την Παχυσαρκία», η BAUSCH Health, με τον ιστότοπό της www.mychoicemylife.gr (fb:mychoicemylifegreece) αλλά και με ένα πλήθος επικοινωνιακών ενεργειών, σε ψηφιακά και παραδοσιακά ενημερωτικά Μέσα (τηλεοπτικό κοινωνικό μήνυμα, ραδιοφωνικό μήνυμα, διαδικτυακή ενημέρωση σε σημαντικές ιστοσελίδες και κοινωνικά δίκτυα κ.λπ.), ενώνει τις δυνάμεις της με φορείς από τον χώρο της Υγείας και της κοινωνίας, ώστε να ευαισθητοποιήσει την κοινότητα για αυτό το μείζον ιατρικό θέμα.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σταυροδρόμια: Μια σειρά συναντήσεων της ΕΕΨΨ εμπλουτίζει τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε τη ζωή μας
Σταυροδρόμια: Σειρά συναντήσεων της ΕΕΨΨ εμπλουτίζει τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε τη ζωή μας

Στην πρώτη συνάντηση με τίτλο «Ψυχανάλυση και κινηματογράφος της παρατήρησης - Μεγεθύνοντας το αδιόρατο», την Κυριακή 24 Νοεμβρίου, ο Γρηγόρης Μανιαδάκης συνομιλεί με την Εύα Στεφανή

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.