- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
ΕΟΠΥΥ: Δύο νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες σε ισχύ - Στόχος η μείωση των ουρών
Το ηλεκτρονικό Ανώτατο Υγειονομικό Συμβούλιο και ο ηλεκτρονικός Ασφαλιστικός Φάκελος Υγείας
Δύο νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες τίθενται από αύριο Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου στη διάθεση των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ, με στόχο να μειωθούν οι ουρές και να επιταχυνθεί η εξυπηρέτηση.
Συγκεκριμένα, τίθεται σε λειτουργία το ηλεκτρονικό Ανώτατο Υγειονομικό Συμβούλιο (ΑΥΣ), με το οποίο επιταχύνονται οι διαδικασίες έγκρισης των αιτημάτων πολιτών για την αποζημίωσή τους και μηδενίζεται παράλληλα η ταλαιπωρία τους, καθώς, πλέον, δεν απαιτείται φυσική παρουσία τους στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του ΕΟΠΥΥ.
Ενδεικτικό είναι ότι το ΑΥΣ κάθε χρόνο δέχεται περισσότερα από 10.000 αιτήματα από πολίτες προκειμένου να λάβουν έγκριση χορήγησης και αποζημίωσης παροχών και υπηρεσιών υψηλού κόστους.
Μέχρι σήμερα, οι πολίτες, προκειμένου να λάβουν πρόσθετες παροχές ή αποζημίωση, λάμβαναν την ιατρική γνωμάτευση και στη συνέχεια κατέθεταν αίτηση στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση (ΠεΔι) ΕΟΠΥΥ. Στη συνέχεια, ο φάκελος με τα δικαιολογητικά αποστέλλεται από την ΠεΔι στο ΑΥΣ, το οποίο συνεδριάζει και η απόφασή του κοινοποιείται στην ΠεΔι για να ενημερωθεί ο πολίτης.
Στο εξής, όλα τα αιτήματα θα κατευθύνονται και θα εξυπηρετούνται βάση μοναδικού Αριθμού Ηλεκτρονικής Γνωμάτευσης, μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας και δεν θα παραλαμβάνονται πλέον χειρόγραφα. Τα αιτήματα θα αποστέλλονται στο ΑΥΣ, είτε από τον γνωματεύοντα γιατρό, είτε από συμβεβλημένο πάροχο υγείας.
Η εφαρμογή βρίσκεται στο site του ΕΟΠΥΥ και θα είναι διαθέσιμη σε πιστοποιημένους χρήστες, οι οποίοι διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης, όπως γιατροί και συμβεβλημένοι πάροχοι υγείας.
Κάθε αίτημα αποστέλλεται μοναδικά και υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσης εξέλιξης του αιτήματος με τις αντίστοιχες ημερομηνίες των ενεργειών και ταυτόχρονη ενημέρωση όλων των ενδιαφερομένων. Μάλιστα, κάθε γνωμάτευση που έχει εγκριθεί θα δύναται να εκτελεστεί σε πραγματικό χρόνο από τον πάροχο.
Επιπλέον, στο site του ΕΟΠΥΥ παρέχεται η δυνατότητα στον πολίτη να υποβάλλει το αίτημά του και να ενημερώνεται για την εξέλιξή του, κάνοντας χρήση του ηλεκτρονικού Ασφαλιστικού Φακέλου Υγείας του.
Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής ο πολίτης έχει τη δυνατότητα:
- Να ενημερωθεί ανά κατηγορία για όλες τις παροχές υγείας, τις οποίες έχει λάβει από τον ΕΟΠΥΥ από το 2013 και στο έξης. Οι πληροφορίες εμφανίζονται στο χρόνο έκδοσης ή και εκτέλεσης από τους συμβεβλημένους παρόχους υγείας, οι οποίοι είναι γιατροί, φαρμακεία, νοσοκομεία, ιδιωτικές κλινικές, διαγνωστικά κέντρα, πολυϊατρεία, θεραπευτήρια, μονάδες αιμοκάθαρσης, μονάδες αποκατάστασης, μονάδες αναπηρίας, πάροχοι υλικών κ.λπ.
- Να εξάγει προσωπικές αναφορές (pdf) ανά κατηγορία παροχής, τις οποίες θα χρησιμοποιεί για κάθε νόμιμη χρήση. Σε περιπτώσεις που ζητηθεί, δύναται να λάβει σφραγίδα επικύρωσης σε οποιαδήποτε Περιφερειακή Διεύθυνση ΕΟΠΥΥ.
- Να αποστείλει στον ΕΟΠΥΥ δήλωση εναντίωσης σε περίπτωση που διαφωνεί ή δεν έχει λάβει οποιαδήποτε δαπάνη, η οποία εμφανίζεται στον φάκελο.
- Να λάβει απαντήσεις στις δηλώσεις εναντίωσης που έχει πραγματοποιήσει (στην ενότητα «Ενημερώσεις» του Κεντρικού Μενού) από τον ΕΟΠΥΥ.
- Να πληροφορηθεί για όλες τις παροχές που αποδίδονται από τον ΕΟΠΥΥ.
Πηγή: Το Βήμα