Health & Fitness

#bloodyuseless: Μην χάσετε το βίντεο της νέας καμπάνιας του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας

 «Ήρθε η ώρα να κάνεις κάτι χρήσιμο»

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
379679-783319.jpg

Όλοι μας έχει τύχει να αισθανθούμε μικροί, ανήμποροι να αλλάξουμε κάτι στον κόσμο, να συνεισφέρουμε με οποιοδήποτε τρόπο για το κοινό καλό. Όλοι έχουμε απογοητευτεί από τον εαυτό μας και έχουμε νιώσει άχρηστοι μπροστά στα προβλήματα που βλέπουμε γύρω μας. Ωστόσο το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας με το νέο του διαφημιστικό σποτάκι μας καλεί να λάβουμε μέρος στον αγώνα του.

Το διαφημιστικό περιλαμβάνει διάφορα βιντεάκια με επικά fails και έρχεται να ενισχύσει την καμπάνια με τον τίτλο ‘’bloodyuseless’’. Η προσπάθεια αυτή έρχεται με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους νέους για να πάψουν να βλέπουν την αιμοδοσία ως ταμπού και το μήνυμα της είναι σαφές :

 Μπορεί κάποιες φορές να νιώθεις άχρηστος, 

Αλλά έχεις κάτι μέσα σου που είναι χρήσιμο.

Δώσε αίμα και σώσε, όχι μία, αλλά τρεις ζωές.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σταυροδρόμια: Μια σειρά συναντήσεων της ΕΕΨΨ εμπλουτίζει τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε τη ζωή μας
Σταυροδρόμια: Σειρά συναντήσεων της ΕΕΨΨ εμπλουτίζει τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε τη ζωή μας

Στην πρώτη συνάντηση με τίτλο «Ψυχανάλυση και κινηματογράφος της παρατήρησης - Μεγεθύνοντας το αδιόρατο», την Κυριακή 24 Νοεμβρίου, ο Γρηγόρης Μανιαδάκης συνομιλεί με την Εύα Στεφανή

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.