- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Εσύ γνώριζες την ιστορία του gin & tonic;
Όταν τα ¾ του ποτού σου είναι το mixer, τότε αυτό πρέπει να είναι το καλύτερο
Συνέντευξη στον Tim Warrillow, Συνιδριτή της Fever-Tree και Γιάννη Αρτινό, Γενικό Διευθυντή της Άμβυξ Α.Ε.
Τι είναι αυτά που κάνουν ένα βράδυ ξεχωριστό; Ένα καλό μπαρ, μια καλή παρέα και ένα καλό ποτό- ένα τρίπτυχο που δεν χάνει ποτέ. Όλα έχουν την ίδια βαρύτητα, όπως την ίδια βαρύτητα έχει και ένα υψηλής ποιότητας ποτό με το κατάλληλο mixer του. Πώς αλλιώς να μιλήσουμε για premium drinking εμπειρία;
Το να φτιάξεις το τέλειο ποτό για τα γούστα σου είναι μια ιεροτελεστία. Ναι η σωστή Paloma πρέπει να έχει 50ml Jose Cuervo Silver Tequila, 10ml χυμό λάιμ, αλλά δεν πρέπει να της λείπει και το δροσερό mixer Fever Tree Pink Grapefruit Soda, η φέτα γκρέιπφρουτ για γαρνίρισμα και αλατάκι στο σερβίρισμα- we should all live in salt! Εμείς, λοιπόν συναντήσαμε τους ειδικούς, και μας απάντησαν σε κάθε απορία σχετικά με τα spirits& mixers. Cheers!
Tim Warrillow, Συνιδριτής της Fever Tree, Νο1 εταιρίας premium mixers στον κόσμο
Eίστε ο ιδρυτής της Fever Tree. Πώς ξεκίνησαν όλα;
Ξεκίνησε πολύ απλά με το συνεργάτη μου Charles Rolls. Οι συνήθειες των ανθρώπων όσων αφορά το ποτό άρχισαν να αλλάζουν. Αναζητούσαν υψηλής ποιότητας αλκοολούχα ποτά και έτσι οι εταιρίες άρχισαν να τα προωθούν περισσότερο. Craft spirits εισήχθησαν στην αγορά, οι bartenders και οι mixologists γίνονταν ολοένα και καλύτεροι. Ολόκληρος ο κόσμος των αλκοολούχων ποτών γινόταν με τον καιρό πιο ενδιαφέρον και συναρπαστικός. Ωστόσο η αγορά των mixers (αναμείξεων) δεν είχε επικεντρωθεί στην ποιότητα και τη γεύση, αλλά στην αύξηση του κέρδους. Ενώ ο κόσμος είχε την όρεξη να καταναλώσει υψηλής ποιότητας αλκοολούχα ποτά και να διαθέσει χρήματα, δεν είχε άλλη επιλογή από το να συμβιβαστεί με τα εμπορευματοποιημένα mixers.
Για αυτό το λόγο εμείς προσθέσαμε ποιότητα και ενδιαφέρον στο παρασκεύασμα των κατάλληλων mixers. Άλλωστε, το mixer είναι τόσο σημαντικό συστατικό του ποτού-τα ¾ αυτού. Αναρωτηθήκαμε τι κάνει το gin & tonic τόσο δημοφιλές; Αν το σκεφτούμε, το μεγαλύτερο μέρος αυτού του ποτού είναι το mixer του, δηλαδή το tonic water. Και αυτή ήταν η ιδέα μας!
Ποια ήταν η έμπνευσή σας πίσω από το όνομα της εταιρείας;
Το fever tree, συναντάται στη νότια και ανατολική Αφρική και είναι το δέντρο που παράγεται η κινίνη, το βασικό συστατικό του tonic water και ο βασικός λόγος που αυτό εφευρέθηκε. Παλιότερα η κινίνη χρησιμοποιείτο για να εμποδίσει ή να θεραπεύσει τη μαλάρια- το μόνο συστατικό στον κόσμο που μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο.
To tonic water ήταν εφεύρεση των Βρετανών. Η κινίνη δινόταν στα στρατεύματα στην Ινδία για να προφυλαχθούν από τη μαλάρια. Ωστόσο, επειδή η κινίνη προερχόταν από το φλοιό του δέντρου ήταν πολύ πικρή- εξ’ ου και η μοναδική γεύση στο tonic-, γι’ αυτό και οι στρατιώτες προσέθεταν στο πρωινό φάρμακο ζάχαρη, φρούτα και νερό για να είναι πιο εύκολο στην κατάποση. Έτσι, δημιουργήθηκε το tonic. Μάλιστα, ο βρετανικός στρατός κουβαλούσε gin, το οποίο κατανάλωναν μαζί με την κινίνη (σ.σ. για να πάνε τα φαρμάκια κάτω). Με τη σειρά του, έτσι δημιουργήθηκε και το gin and tonic.
«Ταξιδεύοντας στο άγνωστο». Πόσο σημαντικά είναι τα ταξίδια σε όλο τον κόσμο για τον κλάδο σας; Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε;
Έχω όντως ταξιδέψει πολύ για δύο διαφορετικούς λόγους. Ο πρώτος ήταν να βρούμε τα υλικά μας, γιατί όπως προείπα στόχος μας ήταν να προσθέσουμε την άριστη ποιότητα σε αυτόν τον κλάδο. Αποφασίσαμε να είμαστε εμείς αυτοί που θα «ξεχυθούμε» και θα βρούμε τα υλικά. Να γνωρίσουμε τους προμηθευτές μας και πραγματικά να καταλάβουμε την όλη διαδικασία παραγωγής. Αυτή είναι η καρδιά της επιχείρησης, να ταξιδεύουμε σε όλο τον κόσμο: από τους πρόποδες του βουνού Έτνα στη Σικελία για λεμόνια στη Νότια Ινδία για τζίντζερ και στη Χερσόνησο Γιουκατάν για λαιμ. Το πιο αξέχαστο ταξίδι ήταν αυτό που πήγαμε να βρούμε την κινίνη από το fever tree, στο πιο απομακρυσμένο και άνομο μέρος στον κόσμο, στο ανατολικότερο σημείο της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό. Μόνο και μόνο η διαδρομή ήταν τεράστια. Έπρεπε να πετάξουμε από το Λονδίνο στη Ναϊρόμπι, από την Ναϊρόμπι στη Κιγκάλι, μετά έπρεπε να πείσουμε ένα ντόπιο οδηγό ταξί να μας μεταφέρει 8 ώρες διασχίζοντας τη Ρουάντα. Όλα αυτά μόνο για να φτάσουμε στα σύνορα του Κονγκό. Μετά χρειάστηκε να διασχίσουμε άλλα 2-3 μιλιά από την άλλη πλευρά των συνόρων για να φτάσουμε στο προορισμό μας. Μια επικίνδυνη διαδρομή, καθώς γίνονται πάρα πολλές ληστείες υπό την απειλή όπλου σε αυτή την περιοχή που κυριαρχεί η ανομία. Αυτό το ταξίδι ήταν με διαφορά η μεγαλύτερη πρόκληση που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε. Όμως άξιζε, γιατί μέχρι και σήμερα παίρνουμε όλη την κινίνη που χρειαζόμαστε από αυτή την εκπληκτική βλάστηση, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για την επιχείρηση μας.
Ο δεύτερος λόγος που ταξιδεύουμε είναι για να κατανοήσουμε την αγορά και τις ευκαιρίες της, τους πελάτες και τους διανομείς. Όμορφα ταξίδια όπως αυτό (ενν. στην Ελλάδα), σε μια χώρα τόσο ηλιόλουστη- και χωρίς όπλα.
Πόσο σημαντικά είναι τα mixers σε ένα ποτό;
Ζωτικά. Απαραίτητα. Το ποτό αποτελείται από δύο συστατικά. Στο μυαλό μας είναι ίσης σημασίας χωρίς αμφιβολία. Πιθανότατα και πιο σημαντικά αν κοιτάξουμε τις αναλογίες- τα mixers είναι τα ¾ του ποτού.
Γιατί επιλέξατε την Άμβυξ ως στρατηγικό συνεργάτη; Πιστεύετε στις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς ποτού;
Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Άμβυξ δέχθηκε να συμπεριλάβει τη Fever Tree στις συνεργασίες της. Είναι σίγουρα η καλύτερη εταιρία εισαγωγής, marketing και εμπορίας αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Το πορτφόλιο της είναι φανταστικό και έχει πολύ μεγάλη εμβέλεια σε όλη τη χώρα. Ταυτόχρονα, πιστεύουμε πολύ στην εκλεπτυσμένη φύση της ελληνικής αγοράς ποτού, εν μέρει λόγω της ποιότητας του bartending και της σημασίας που έχουν οι bartenders σε αυτή την αγορά η οποία σε ποσοστό 85% βασίζεται στα μπαρ των ξενοδοχείων και των εστιατορίων- γι’ αυτό και η ποιότητα των ποτών είναι καλή στην Ελλάδα.
Σε ποιες άλλες χώρες υπάρχει μελλοντικό επενδυτικό ενδιαφέρον;
Αυτή τη στιγμή δραστηριοποιούμαστε σε 85 χώρες και αυτό γιατί υπάρχει μια παγκόσμια τάση κατανάλωσης ποιοτικότερων ποτών. Στις χώρες που πιστεύουμε ότι υπάρχει ενδιαφέρον έχουμε ήδη εξαπλωθεί. Δε μας ενδιαφέρει τόσο να εξαπλωθούμε σε νέες αγορές, όσο να επενδύσουμε στις ήδη υπάρχουσες συνεργασίες.
Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι μελλοντικές τάσεις σχετικά με την κατανάλωση αλκοόλ;
Παρατηρείται μια τάση στα ποτά που μπορούν να καταναλωθούν με mixers. Όλη μου τη ζωή εργαζόμουν σε εταιρίες αλκοολούχων ποτών. Εταιρίες που πωλούν από βερμούτ μέχρι ιταλικά bitters και γενικότερα όλα τα είδη αλκοολούχων ποτών, πλέον επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους ως κατάλληλα για ανάμειξη. Χθες βράδυ, βγήκαμε σε κάποια πολύ όμορφα bars της Αθήνας και οι bartenders με ενημέρωσαν ότι φαίνεται να ανεβαίνει πολύ η τεκίλα, κάτι που παρατηρούμε και εμείς στην αμερικανική αγορά.
Τώρα που αναφέρατε την τεκίλα, το δικό μου αγαπημένο ποτό είναι η Paloma. Ποιο είναι το δικό σας;
Θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου “πορτφολιο drinker” με την έννοια ότι μου αρέσουν πολλά ποτά.
Τα τοπ δύο;
Θα πρέπει να απαντήσω το gin tonic, εξ΄ άλλου είναι και ο παλμός της εταιρίας μας. Είναι φανταστικό ποτό. Ο συνδυασμός πικρότητας και γλυκύτητας είναι αυτό που κάνει το ποτό τόσο δημοφιλές παγκοσμίως. Μ’ αρέσουν και τα ποτά που έχουν ως βάση τους την τεκίλα.
Ποιο είναι το best-seller προϊόν σας;
Το κλασικό Indian tonic water είναι το best-seller μας από την πρώτη κιόλας μέρα.
Πιστεύετε ότι σε μερικά χρόνια -πολλά χρόνια- τα αλκοολούχα ποτά θα αντικατασταθούν από μη αλκοολούχα ποτά;
Σίγουρα όχι όσο ζω εγώ. Δε νομίζω ότι θα συμβεί. Ένα ποτό είναι πολύ ελκυστικό και είναι μέρος της κουλτούρας όλων μας σε αυτή τη γη. Αυτό που σίγουρα έχω διαπιστώσει είναι ότι υπάρχει η τάση οι άνθρωποι να πίνουν λιγότερο, αλλά καλύτερα. Δεν επιθυμούν να καταναλώσουν μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, αλλά επιθυμούν να πιουν το ποιοτικότερο ποτό.
Πόσο σημαντικός είναι ο παράγοντας της βιωσιμότητας για την εταιρία σας;
Πολύ σημαντικός. Οι κατακτήσεις μας, οι στόχοι και τα πλάνα μας κινούνται γύρω από τη βιωσιμότητα. Υπάρχουν και πολλά reports που αναλύουν τις βιώσιμες τακτικές μας. Είναι κάτι που κοιτάμε στους επενδυτές μας και ακούμε από τους πελάτες μας.
Γιάννης Αρτινός, Γενικός Διευθυντής της Άμβυξ Α.Ε., η παλαιότερη ελληνική εταιρεία εισαγωγής, marketing και εμπορίας αλκοολούχων ποτών
Σήμερα συνεργάζεστε με 64 brands, διαχειρίζεστε κορυφαία διεθνή και ελληνικά brands αλκοολούχων ποτών. Πώς έχει ενισχύσει την ελληνική οικονομία η Άμβυξ σε αριθμούς τον τελευταίο χρόνο;
Η Άμβυξ συνεισφέρει με άμεσους φόρους περί τα €55εκ κάθε χρόνο προς το Ελληνικό Δημόσιο. Μέσα στην τελευταία 5ετία μόνο έχουμε συνεισφέρει €300εκ προς τον κρατικό προϋπολογισμό. Επομένως, καταλαβαίνετε ότι ως εταιρία βάζουμε και εμείς το λιθαράκι μας στην κρατική οικονομία.
Ποιες είναι οι προοπτικές της αγοράς & της Άμβυξ δύο χρόνια μετά τον Covid?
Η αγορά των ποτών, ουσιαστικά έχασε μόλις ένα χρόνο λόγω της πανδημίας. Συγκεκριμένα, το 2020 μειώθηκε κατά 32%, αλλά ένα χρόνο αργότερα το 2021, επανάκαμψε πίσω στα επίπεδα του 2019, το οποίο είναι πολύ σημαντικό για τη βιομηχανία. Σκεφτείτε, ότι το 2022 έκλεισε με ανάπτυξη +22% σε σχέση με το 2021. Θα έλεγα ότι η Άμβυξ για το 2022 είχε μια εξαιρετική χρονιά. Επενδύσαμε στα προϊόντα μας με ενισχυμένα budget, επενδύσαμε στους ανθρώπους μας με προσλήψεις (+10% σε δύναμη οργανισμού) και τέλος επενδύσαμε στους πελάτες μας με νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Αυτή η προσπάθεια είχε ως αποτέλεσμα, η εταιρεία να καταγράψει ανάπτυξη τζίρου +28% σε σχέση με το 2021 με παράλληλο υπερδιπλασιασμό της κερδοφορίας.
Πως είναι το 2023 ως τώρα πως αναμένεται το καλοκαίρι;
Το 2023 ξεκίνησε δυναμικά. Μόλις το πρώτο δίμηνο κατέγραψε ανάπτυξη +37% σε σχέση με το 2022, προμηνύοντας έτσι ένα δυναμικό καλοκαίρι. Στο αντίστοιχο δίμηνο η Άμβυξ κατέγραψε πωλήσεις +52%, δηλαδή υψηλότερα από την αγορά που μεταφράζεται σε ενίσχυση του μεριδίου αγοράς μας. Οι προοπτικές για την χρονιά είναι θετικές. Θα δούμε πως θα εξελιχθεί γιατί έχουμε και εκλογές μπροστά μας, το οποίο πάντα είναι ένας αστάθμητος παράγοντας. Σίγουρα και ο τουρισμός συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό. Τα στοιχεία για τον τουρισμό δείχνουν ότι έχουμε μπροστά μας μια χρονιά ρεκόρ σε αφίξεις, τα περσινά ανεφοδιαστικά προβλήματα έχουν εξομαλυνθεί σε μεγάλο βαθμό, αλλά και η καταναλωτική διάθεση δείχνει ότι έχουμε αφήσει την πανδημία πίσω μας. Ο κόσμος έχει κέφι και διάθεση να βγει και να διασκεδάσει.
Ποια είναι η μεγαλύτερη πρωτοπορία της Άμβυξ έως σήμερα;
Έχουμε κάνει πολλά περίεργα, καινούρια και διαφορετικά όλα αυτά τα 106 χρόνια. Μερικά από αυτά είναι η γνωριμία της Αbsolut στο κοινό. Η Άμβυξ ήταν αυτή που έφερε την Absolut στην Ελλάδα. Όπως και το άπερολ το ξεκινήσαμε εμείς όταν συνεργαστήκαμε με την Campari. Επίσης, η Serkova είναι η Νο1 βότκα στην Ελλάδα με διαφορά 35% από την επόμενη, την Stolichnaya.
Νέα προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της Άμβυξ είναι η Fever Tree. Μιλήστε μας για αυτή τη συνεργασία.
Όταν μας δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστούμε με τη Fever Tree αισθανθήκαμε ότι σηματοδοτείται μια νέα εποχή για την Άμβυξ. Είμαστε πολύ περήφανοι που συνεργαζόμαστε με το Νο1 mixers brand παγκοσμίως, το brand που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία. Η Fever Tree ψηφίζεται για 9 συνεχή χρόνια το Νο1 Best Selling & No1 Top Trending mixers brand στον κόσμο! Έτσι, το μεγαλύτερο mixers & tonics brand στον κόσμο, συνεργάζεται με την μεγαλύτερη εταιρεία αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Ήταν ένα “match made in heaven”.
Τι άλλο έχουμε να περιμένουμε;
Ήδη μέσα στους λίγους μήνες του 2023 έχουμε ξεκινήσει συνεργασία με τρία σημαντικά Οινοποιεία (Παλυβός – Πελοπόννησος, Κοκοτός – Αττική, και Μωραίτης – Πάρος), πλαισιώνοντας έτσι το εμβληματικό Κτήμα Άλφα. Έχουμε ολοκληρώσει τις προσθήκες για το καλοκαίρι, γιατί έρχεται η νέα σεζόν και πρέπει να δουλέψουμε αυτές τις νέες συνεργασίας. Κοιτάμε κάποια νέα προϊόντα για το τέλος της χρονιάς.
Ποιο είναι τα πλάνο προώθησης για την Fever Tree. Θα συνδυάσετε τα προϊόντα της με κάποια συγκεκριμένα
brands της Άμβυξ με σκοπό να δημιουργηθούν συνέργειες;
Το όραμα μας είναι η Fever Tree να γίνει το Νο1 premium mixer brand ΚΑΙ στην Ελλάδα. Αυτός είναι ο στόχος και για να τον καταφέρουμε θα πρέπει να αξιοποιήσουμε την premium ποιότητα των προϊόντων της και την αναγνωσιμότητα της εταιρίας και να τα «παντρέψουμε» με την ευρεία γκάμα ποτών στο χαρτοφυλάκιο της Άμβυξ, όπως βότκα, τζιν, ρούμι, ουίσκι, τεκίλα κλπ. Τα mixers της Άμβυξ θα ενισχύσουν τη γεύση των καλύτερων οινοπνευματωδών ποτών. Και όταν τα ¾ του ποτού σου είναι ένα mixer, τότε καλό θα ήταν να είναι το καλύτερο.
Πιστεύετε ότι τα ποτά ακολουθούν τη μόδα; Παρατηρώ ότι πλέον ο περισσότερος κόσμος πίνει τζιν, ενώ παλιά βότκα –π.χ. το βότκα πορτοκάλι δεν «υφίσταται» πλέον. Από τι πιστεύετε ότι επηρεάζονται οι συνήθειες των ανθρώπων ως προς το ποτό επιλογής τους;
Τα ποτά είναι μια μόδα. Πριν 10 χρόνια, το ουίσκι ήταν το 70 % της κατανάλωσης , τώρα έχει πέσει στο ένα τρίτο. Εν αντιθέσει, έχουν ανέβει τα λευκά ποτά. Ανεβαίνει πάρα πολύ η τεκίλα. Βότκα πορτοκάλι έπινε ο κόσμος επειδή δεν υπήρχαν mixers εκείνη την εποχή ή ήταν πολύ κακής ποιότητας. Μεγάλη τάση τώρα στην Ελλάδα είναι η τεκίλα- ένα ποτό που ανεβαίνει δυναμικά. Ένας λόγος που ανεβαίνουν τα λευκά ποτά στην Ελλάδα είναι οι υψηλές θερμοκρασίες. Δε θα επιλέξεις να πιεις ουίσκι στους 35 βαθμούς. Η εικόνα που έχουμε συνδυάσει με το ουίσκι είναι πολύ συγκεκριμένη, σαν αυτή στις παλιές διαφημίσεις: ένα cozy σκηνικό με τζάκι, μια πολυθρόνα chesterfield, ένας σκύλος και ένα ουίσκι σε χαμηλό ποτήρι με πάγο. Επίσης, ένα ποτό όπως το ουίσκι δύσκολα θα το αναμείξεις, σε αντίθεση με κάποιο λευκό ποτό, όπως τη βότκα. Ωστόσο, δοκιμάστε το με ginger ale, του ταιριάζει πολύ.
Το δικό σας αγαπημένο ποτό;
Είναι η Paloma!
Πιστεύετε ότι σε μερικά χρόνια -πολλά χρόνια- τα αλκοολούχα ποτά θα αντικατασταθούν από μη αλκοολούχα ποτά;
Όχι, δεν το πιστεύω. Όσες προσπάθειες έγιναν στην Ελλάδα, δεν ευόδωσαν παρά την μεγάλη προσπάθεια και τα πολλά χρήματα που επενδύθηκαν. Το αλκοολούχο ποτό είναι πολύ γευστικά και είμαστε πολύ μακριά από τη πλήρη αντικατάστασή τους.
Πόσο σημαντικός είναι ο παράγοντας της βιωσιμότητας για την εταιρία σας;
Δεν πιστεύω ότι οι άνθρωποι θα καταναλώσουν κάποιο ποτό σε σχέση με το αν παράχθηκε με βιώσιμο τρόπο ή όχι. Αλλά παραμένει ευθύνη της εταιρίας μας να ακολουθούμε βιώσιμες τακτικές ανεξάρτητα από το κέρδος. Σε σχέση με τα προϊόντα μας δε μπορούμε να επέμβουμε, καθώς δεν είμαστε αυτοί που τα παράγουμε, αλλά τα εισάγουμε και τα πωλούμε. Ωστόσο και τα δύο κτίρια μας είναι ενεργειακά ουδέτερα, έχουν τοποθετηθεί φωτοβολταικά πάνελ στην οροφή και καλύπτουμε το 95% της ενέργειας που καταναλώνουμε σε ετήσια βάση. Ακόμη, τα μισά από τα οχήματά μας είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κάθε χρόνο κυκλοφορούν την τρίτη Πέμπτη του Νοέμβρη
Από τον Δημήτρη Χατζηνικολάου, παθιασμένο οινολόγο και δημοσιογράφο οίνου
Μια έκθεση με 55 οινοποιεία και 200+ βιολογικά, βιοδυναμικά κρασιά με ελάχιστη παρέμβαση
Ένα ούζο καλοδουλεμένο, απαλό κι αρωματικό
Ένας προορισμός για κάθε λάτρη του καλού κρασιού
Με την τεχνική του zerowaste και έμπνευση από τα τοπικά προϊόντα του Διδυμοτείχου
Αποτελεί το πρώτο κρασί της σειράς Βoutari Selections, το οποίο δοκίμασαν οι καλεσμένοι στον γάμο και θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό φιαλών
Τα αγαπημένα των summer parties
Ντόπιες ποικιλίες με μικρή παραγωγή
Το Paros Farming Community μόλις κυκλοφόρησε το Seiradi Rosé Vin Mousseux Extra Brut
Η κεφαλονίτικη ποικιλία μας έχει πάρει τα μυαλά!
Με μόλις 6% αλκοόλ και 40% λιγότερες θερμίδες
Το Crodino φτιάχνεται από 15 βότανα, ρίζες και μπαχαρικά έπειτα από 6 μήνες εκχύλισης
Συντροφεύει τις πιο ξέγνοιαστες στιγμές της παρέας
Μιλήσαμε με την Αγγελική Γρατσία, στην οικογένεια της οποία ανήκει το οινοποιείο, για όλα εκείνα που κάνουν ξεχωριστή την τέχνη της παραδοσιακής αμπελουργίας
Φρανσουά Τρυφώ και μενού από ένα από τα καλύτερα wine bar της Αθήνας
Δοκιμάζεις μια φορά και θυμάσαι τη γεύση τους για πάντα
Μια φρέσκια μπίρα πολύ δροσερή που λέγεται Droseri και είναι Θασίτισα… ή μάλλον Θασίτσα.
Σύγχρονα twists αιγαιοπελαγίτικης γεύσης
Διαφορετικοί DJs κάθε βράδυ, art deco αισθητική και ωραία ποτά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.