Τι γεύση έχει μια μπίρα στο Metaverse;
Δοκιμάσαμε (ή μάλλον προσπαθήσαμε) τη νέα virtual μπίρα της Heineken®
Η Heineken® παρουσίασε την πρώτη της virtual μπίρα, τη Heineken® Silver, στην ψηφιακή πλατφόρμα Decentraland.
Τι γεύση έχει μια μπίρα στο Metaverse; Την ίδια απορία είχα κι εγώ όταν έλαβα την πρόσκληση για την ψηφιακή παρουσίαση της νέας virtual μπίρας Heineken® Silver στην πλατφόρμα Decentraland. Συνήθως σε τέτοια καλέσματα, φοράμε τα καλά μας, παίρνουμε για παρέα δύο συναδέλφους και πάμε να δοκιμάσουμε τη νέα μπίρα πίνοντας 1-2 ποτήρια. Στην περίπτωση της Heineken® Silver όλα αυτά τα έκανε το avatar μου στην πλατφόρμα. Εγώ καθισμένη στο γραφείο με τζιν και φούτερ, διάλεξα επιμελώς τα χαρακτηριστικά του προσώπου, τα μαλλιά, τα ρούχα και τα αξεσουάρ του ψηφιακού μου εαυτού και μπήκα σε ένα κόσμο που το μπουφάν είναι περιττό, τα μπέργκερ δεν παχαίνουν και οι μπίρες δε σε μεθούν. Ναι, σωστά, σε ένα «μαγικό» κόσμο.
Το House of Heineken® στη Decentraland είχε όλα όσα φαντάζεται κανείς στον κόσμο του μέλλοντος. Μεγάλες φωτεινές πινακίδες με το λογότυπο, μια ψηφιακή οθόνη με ένα γιγάντιο 3D περιστρεφόμενο κουτί μπίρας, neon ενδείξεις που σε κατεύθυναν στην είσοδο και φυσικά οικοδεσπότες με φουτουριστικά μαλλιά, ρούχα και αξεσουάρ. Δίπλα μου περνούσαν συνάδελφοι κάθε εθνικότητας και ηλικίας αφού ένα από τα εντυπωσιακά πράγματα που καταφέρνει να κάνει το metaverse είναι να ενώνει ανθρώπους από κάθε γωνιά της γης με το πάτημα του κουμπιού «enter». Στο εσωτερικό του virtual ζυθοποιείου της Heineken®, μπορούσαμε να φωτογραφηθούμε, να παίξουμε και να αποκτήσουμε από τον αυτόματο πωλητή κουτάκια της νέας virtual Heineken® Silver, να απολαύσουμε έργα τέχνης, μουσική από έναν φευγάτο DJ και εκλεκτά εδέσματα στο open bar και μπουφέ, αλλά και να μιλήσουμε με τους πρεσβευτές της Heineken®, συμπεριλαμβανομένου και του Thierry Henry.
Τι γεύση έχει η Heineken® Silver στο Metaverse; Η Heineken είχε πάντα πάθος για τα φυσικά συστατικά, αλλά στο metaverse όλα κινούνται γύρω από τα καλύτερα, 100% ψηφιακά υλικά. Η μοναδική A-Yeast μαγιά, που συνήθως παρασκευάζεται σε οριζόντιες δεξαμενές, αντικαθίσταται με A-Pixels και αντί για λυκίσκο που συλλέγεται στα χωράφια, η virtual Heineken® Silver παρασκευάζεται με Binary Coded Hops που καλλιεργείται από αυτοματοποιημένους NPC αγρότες. Η διαδικασία της virtual ζυθοποίησης επιβλέπεται αποκλειστικά από εικονικούς ζυθοποιούς, ψηφιοποιημένους δηλαδή αντικαταστάτες των περίφημων ζυθοποιών της Heineken®. Η νέα αυτή μπίρα δεν έχει θερμίδες, δεν έχει ζάχαρη, δεν έχει τεχνητά χρωστικά, δεν έχει αλκοόλ και βασικά δεν έχει ούτε και γεύση γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Ή μάλλον υπάρχει μόνο σε έναν κόσμο που ακόμα δεν έχει βρει τον τρόπο να γευόμαστε pixels και bytes.
Μπορεί να ανυπομονούμε για το μέλλον και τις εκπλήξεις που αυτό επιφυλάσσει, μπορεί το Metaverse να μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά σε αυτό που βλέπαμε στις Sci-Fi ταινίες αλλά πρέπει να παραδεχθούμε ότι κάποια πράγματα εξακολουθούν να είναι καλύτερα στην πραγματική ζωή. Όπως η απόλαυση μιας δροσερής μπίρας, παρέα με καλούς φίλους. Το ίδιο φαίνεται πως πιστεύει και ο Bram Westenbrink, Global Head του Heineken® Brand, ο οποίος δήλωσε: «Στη Heineken®, πιστεύουμε ότι η σύνδεση με τους ανθρώπους είναι ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ύπαρξη και γνωρίζουμε ότι το Metaverse φέρνει τους ανθρώπους κοντά, με ανάλαφρο και συναρπαστικό τρόπο. Δεν είναι ωστόσο, το καλύτερο μέρος για να δοκιμάσετε μια νέα μπίρα. Η νέα μας virtual μπίρα, η Heineken® Silver είναι ένα ειρωνικό αστείο. Είναι μια συνειδητή ιδέα που διακωμωδεί εμάς και πολλές άλλες μάρκες που βρίσκονται στο metaverse με προϊόντα που απολαμβάνουμε καλύτερα στον πραγματικό κόσμο».
Για να προσθέσει περισσότερο ενδιαφέρον στο metaverse και στην virtual Heineken® Silver, η Heineken® συνεργάστηκε με τον Ισπανό αυτοδίδακτο street artist, J. Demsky για το σχεδιασμό τμημάτων του virtual περιβάλλοντος της Heineken® Silver. Αν θες να περιηγηθείς στο ψηφιακό ζυθοποιείο και να απολαύσεις τα ατελείωτα αποθέματα της νέας virtual μπίρας Heineken® Silver, μπες εδώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Εδώ θα ανακαλύψεις από δεκάδες noodles μέχρι τσιπς από φύκια
Αν αναζητάτε τη γλύκα της παράδοσης με σύγχρονη ματιά, η Mr. Tony σας καλεί να εξερευνήσετε τον κόσμο της
Χειμώνας, η αγαπημένη εποχή της σούπας
Μιλάμε με τον Χρήστο Τάχια, τη μαγειρική διάνοια πίσω από το επιτυχημένο street food στέκι
Ένα ταξίδι γευστικών αναμνήσεων αρχίζει στις 13 Νοεμβρίου
Ένα σύγχρονο all day bakery & patisserie στην Πλατεία 1866
Μεγάλο μέρος της ημέρας το περνάς στο γραφείο, φρόντισέ το σαν το σπίτι σου
Τις Κυριακές θέλεις δικούς σου ανθρώπους και φαγητό της οικειότητας
«Θυμάμαι τον εαυτό μου πιτσιρικά να πίνω καφέ φίλτρου, όταν τον πρωτογνώρισα στην Ελλάδα τη δεκαετία του ʼ60. Αγαπούσα και τον ελληνικό, αλλά όσο να πεις, το ξενόφερτο και το νέο είχε τη χάρη του»
Σε αρχαίο ελαιώνα, με συγκομιδή με το χέρι
Εστιατόρια και bar που σε περιμένουν για να συζητήσεις όσα μόλις είδες
Οι επιλογές είναι πολλές και συνεχώς ανανεώνονται
Η τέλεια πρόταση για όλες τις στιγμές της ημέρας
Ενδιαφέροντα στοιχεία και στατιστικές έρευνες σχετικά με την αγορά του καφέ
Η μυρωδιά των φρεσκοαλεσμένων κόκκων, η πλούσια γεύση τους και η μοναδική τους δυνατότητα να εμπλουτίζουν γλυκά και επιδόρπια, καθιστούν τον καφέ αναπόσπαστο κομμάτι της γαστρονομίας και ιδιαίτερα της ζαχαροπλαστικής
Aναρωτηθήκατε ποτέ απο πού προήλθε ο καφές, απο που ξεκίνησε αυτό το μικρό φρούτο καφεόδεντρου; Ετοιμαστείτε για ένα ταξίδι στον χρόνο και τις ηπείρους.
Άλλός καφές στο Βιετνάμ, άλλος στην Κούβα και στην Σκανδιναβία
Οι ποικιλίες, η ιστορία και άλλα μυστικά του σε 24 λέξεις κλειδιά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.