Clean label: Ο νέος όρος που «εμπλουτίζει» το λεξιλόγιο της διατροφής μας στο συσκευασμένο ψωμί
Η «καθαρή ετικέτα», όπως είναι ο ελληνικός όρος, είναι η νέα διατροφική τάση που έρχεται όλο και πιο δυναμικά και στη χώρα μας. Δεν πρόκειται για έναν επιστημονικό όρο, όμως εκφράζει την ανάγκη του κοινού να γνωρίζει και να καταλαβαίνει τα συστατικά των προϊόντων που καταναλώνει καθημερινά.
Με την έλευση του Covid -19 το 80% των καταναλωτών αναζητά πλέον το υγιεινό στη διατροφή του, ένα ποσοστό εξαιρετικά υψηλό, που σίγουρα μεταβλήθηκε από την κατάσταση που έφερε στις ζωές όλων μας η καραντίνα. Η αυξητική τάση, λοιπόν, για υγιεινή διατροφή έφερε ακόμα πιο δυναμικά στο προσκήνιο την ανάγκη για προϊόντα “clean label”. Πρόκειται για ένα «κίνημα» των καταναλωτών που επιζητούν την επιστροφή στο λεγόμενο «αληθινό» φαγητό, μέσα από την αυθεντικότητα και τις φυσικές πρώτες ύλες.
Ουσιαστικά, η «καθαρή ετικέτα» χαρακτηρίζει ένα προϊόν που έχει όσο το δυνατόν λιγότερα συστατικά παρασκευής, πάντα με φυσική προέλευση, ενώ δεν έχει τίποτα πρόσθετο (βελτιωτικά, συντηρητικά) στη συνταγή του. Σε αυτή την κατεύθυνση κινείται πλέον η εταιρεία Καραμολέγκος, η οποία παρουσίασε στην ελληνική αγορά τρεις από τις πλέον βασικές σειρές προϊόντων της (ψωμί του τοστ, ψίχατοστ και ψωμί σε φέτες) με τη σφραγίδα «καθαρής ετικέτας». Έφερε δηλαδή, πρώτος στην Ελλάδα, συσκευασμένο ψωμί χωρίς πρόσθετα και χωρίς συντηρητικά, με 100% φυσικές πρώτες ύλες. Υλικά που μπορεί να αναγνωρίσει ο καταναλωτής διαβάζοντας το κάτω μέρος της συσκευασίας του ψωμιού. Το Ψωμί Καθαρής Ετικέτας του Καραμολέγκου είναι ήδη στα ράφια όλης της Ελλάδας!
Η πρωτοβουλία αυτή από τον Καραμολέγκο ήρθε μέσα από μια μεγάλη επένδυση στο R&D, ώστε να αναπτυχθεί η ιδανική διαδικασία αρτοποίησης με αποτέλεσμα την ίδια ποιότητα και γεύση που αναγνωρίζει ο καταναλωτής. Ο δρόμος έχει ανοίξει πλέον και στο συσκευασμένο ψωμί για τα προϊόντα «καθαρής ετικέτας». Εμείς το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να αρχίσουμε να διαβάζουμε τα συστατικά για το κάθε τι που τρώμε και να αγκαλιάσουμε αυτή τη νέα συνήθεια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αν αναζητάτε τη γλύκα της παράδοσης με σύγχρονη ματιά, η Mr. Tony σας καλεί να εξερευνήσετε τον κόσμο της
Χειμώνας, η αγαπημένη εποχή της σούπας
Μιλάμε με τον Χρήστο Τάχια, τη μαγειρική διάνοια πίσω από το επιτυχημένο street food στέκι
Ένα ταξίδι γευστικών αναμνήσεων αρχίζει στις 13 Νοεμβρίου
Ένα σύγχρονο all day bakery & patisserie στην Πλατεία 1866
Μεγάλο μέρος της ημέρας το περνάς στο γραφείο, φρόντισέ το σαν το σπίτι σου
Τις Κυριακές θέλεις δικούς σου ανθρώπους και φαγητό της οικειότητας
«Θυμάμαι τον εαυτό μου πιτσιρικά να πίνω καφέ φίλτρου, όταν τον πρωτογνώρισα στην Ελλάδα τη δεκαετία του ʼ60. Αγαπούσα και τον ελληνικό, αλλά όσο να πεις, το ξενόφερτο και το νέο είχε τη χάρη του»
Σε αρχαίο ελαιώνα, με συγκομιδή με το χέρι
Εστιατόρια και bar που σε περιμένουν για να συζητήσεις όσα μόλις είδες
Οι επιλογές είναι πολλές και συνεχώς ανανεώνονται
Η τέλεια πρόταση για όλες τις στιγμές της ημέρας
Ενδιαφέροντα στοιχεία και στατιστικές έρευνες σχετικά με την αγορά του καφέ
Η μυρωδιά των φρεσκοαλεσμένων κόκκων, η πλούσια γεύση τους και η μοναδική τους δυνατότητα να εμπλουτίζουν γλυκά και επιδόρπια, καθιστούν τον καφέ αναπόσπαστο κομμάτι της γαστρονομίας και ιδιαίτερα της ζαχαροπλαστικής
Aναρωτηθήκατε ποτέ απο πού προήλθε ο καφές, απο που ξεκίνησε αυτό το μικρό φρούτο καφεόδεντρου; Ετοιμαστείτε για ένα ταξίδι στον χρόνο και τις ηπείρους.
Άλλός καφές στο Βιετνάμ, άλλος στην Κούβα και στην Σκανδιναβία
Οι ποικιλίες, η ιστορία και άλλα μυστικά του σε 24 λέξεις κλειδιά
Το Ποτάδικο δεν είναι απλώς άλλο ένα μπαρ, είναι ένας προορισμός που συνδυάζει την αγάπη για τη μουσική
Ιδιορρυθμίες, λόγοι συναισθηματικοί και άλλοι που δεν τρώμε κάποια φαγητά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.