Θεματα

Τα πρώτα ελληνικά premium αναψυκτικά εξάγονται σε 30 χώρες!

Η A.V. μιλάει με τον Γιώργο Μπάγκο, έναν από τους δημιουργούς των Three Cents

Κατερίνα Βνάτσιου
ΤΕΥΧΟΣ 661
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Τα Three Cents είναι τα πρώτα ελληνικά premium αναψυκτικά. Πώς σας ήρθε η ιδέα για τη δημιουργία τους;
Όλα ξεκίνησαν το 2012 στην Αμερική, σε ένα σεμινάριο για την ιστορική εξέλιξη των αναψυκτικών, που παρακολουθήσαμε μαζί με τον έτερο Γιώργο (σ.σ. Γιώργος Τσιρίκος). Εκεί φυτεύτηκε το μικρόβιο του… ανθρακικού μέσα μας, αρχίσαμε να ερευνούμε τον τομέα και να πειραματιζόμαστε. Δυο χρόνια αργότερα, όλο αυτό κορυφώθηκε στο μπαρ όπου δουλεύαμε με τον Δημήτρη (σ.σ. Δημήτρη Νταφόπουλο). Αρχίσαμε για τα δικά μας κοκτέιλ να φτιάχνουμε και να εμφιαλώνουμε μόνοι μας μια σόδα από ροζ γκρέιπφρουτ, με τις τεχνικές που είχαμε μελετήσει, χρησιμοποιώντας μόνο φρέσκα φρούτα και υλικά που είχαμε στο μπαρ. Η σόδα αυτή είχε μεγάλη απήχηση, με αποτέλεσμα να αναρωτηθούμε πώς ένα τέτοιου είδους αναψυκτικό θα μπορούσε να εξελιχθεί παραπάνω, μιας και η αγορά έδειχνε να έχει κενό στον συγκεκριμένο τομέα. Η παρέα ενώθηκε, όταν ο Δημήτρης ξεκίνησε να δουλεύει για την εταιρεία του Βασίλη (σ.σ. Καλαντζής) η οποία εισάγει και διανέμει προϊόντα εξειδικευμένα για μπαρ. Τότε λοιπόν τα Three Cents άρχισαν να γίνονται πραγματικότητα με κοινό στόχο τη δημιουργία αναψυκτικών με μια πολύ διαφορετική προσέγγιση από όλα τα υπόλοιπα του εμπορίου, με έμφαση στην υψηλή περιεκτικότητα σε ανθρακικό, στην ποιότητα των συστατικών και τη χρήση ελληνικών εσπεριδοειδών.

Εκτός από το γεγονός ότι καταναλώνονται ευχάριστα και μόνα τους, τα βλέπουμε να φιγουράρουν στα μεγάλα μπαρ της Αθήνας, μέσα στα cocktails φημισμένων bartenders. Εσείς πώς τα προτιμάτε; Μόνα τους ή μέσα σε cocktail;
Κύριο μέλημά μας, ως bartenders και εμείς, ήταν να δημιουργήσουμε αναψυκτικά ή mixers τα οποία θα φτιάχνουν καταπληκτικά long drinks με το ανθρακικό να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Τα Three Cents αγαπήθηκαν και σαν αναψυκτικά χωρίς να είναι απαραίτητα συστατικά σε cocktail, αφού η έντονη αυτή ανθράκωση κάνει τις γεύσεις και τα αρώματα να μεταφέρονται πιο έντονα και πιο άμεσα. Εμείς προτιμάμε τις πολλές και έντονες μπουρμπουλήθρες, οπότε τα πίνουμε και μόνα τους κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και σε κοκτέιλ αργότερα.


 
Πώς κατάφεραν τα Three Cents να αναπτυχθούν αυτά τα 3 χρόνια από μια χειροποίητη ιδέα σε μια εταιρεία με διεθνή προσανατολισμό; Υπάρχουν και σε άλλες χώρες εκτός Ελλάδας;
Η ανταπόκριση που είχαμε από τους πρώτους μήνες λειτουργίας των Three Cents ήταν εκπληκτική. Με τη βοήθεια των συναδέλφων bartenders και τη στήριξή τους καταφέραμε να κάνουμε τις πρώτες μας εξαγωγές. Με το εργοστάσιό μας στο Αίγιο καταφέραμε να αυξήσουμε σταδιακά την παραγωγή μας χωρίς να θυσιάσουμε την ποιότητα και τη φιλοσοφία μας. Τα Three Cents πλέον εξάγονται σε 30 χώρες και φτιάχνονται με ελληνικές πρώτες ύλες και από 100% φυσικά συστατικά.

Τι καινούργιο θα δούμε από εσάς στο μέλλον; Ποιο είναι το επόμενο βήμα;
Πρόσφατα δύο από εμάς μετακομίσαμε στο Λονδίνο για να μπορούμε να είμαστε ακόμα πιο κοντά στις εξελίξεις του παγκόσμιου bartending και έτσι να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο την εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας. Εννοείται πως παραμένουμε ανήσυχα πνεύματα και δημιουργούμε νέες συνταγές και γεύσεις, όπως κάναμε και στο παρελθόν. Η Ελλάδα παραμένει για εμάς η αγορά που εστιάζουμε περισσότερο. Για τον λόγο αυτό, δύο αγαπημένες γεύσεις, το Pink Grape fruit Soda και το Gentlemen’s Soda (με περγαμόντο και μανταρίνι) είναι διαθέσιμες πλέον και σε μεγαλύτερη συσκευασία των 275 ml, ώστε να είναι μια απολαυστική μερίδα στο ποτήρι και να τα απολαμβάνει κάνεις και σκέτα όλη την ημέρα.