Θεματα

Ida Frosk: Tost art

Τέχνη με ζαμπόν & κασέρι (και άλλα υλικά)

45700-102528.JPG
Λίνα Μανδράκου
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
42231-89120.jpg

Ida Skivenes aka Ida Frosk: νορβηγίδα σεφ που, αφού ανανέωσε την κουζίνα της σκανδιναβικής χώρας με τη φαντασία και τις δημιουργίες της, αποφάσισε στον ελεύθερο χρόνο της να διασκεδάσει. Τον περασμένο Ιούνιο έγινε instagrammer και παρατηρώντας τους χρήστες να φωτογραφίζουν το φαγητό τους πριν το χλαπακιάσουν, σκέφτηκε να κάνει το ίδιο, δίνοντας ωστόσο μια εσάνς πραγματικής τέχνης στα τοστ της. Κοινώς «ζωγραφίζει» πάνω τους έργα όλων των πολύ μεγάλων εικαστικών του παρελθόντος, χρησιμοποιώντας φρούτα, μαρμελάδες, γιαούρτια, φιστικοβούτυρο, ξηρούς καρπούς, σαλατικά και ό,τι τέλος πάντων υπάρχει στο ψυγείο και τα ράφια της. Και το ερώτημα που προκύπτει: Πώς τρως έναν Νταλί; (σου πάει η καρδιά;)

n

René Magritte, The Son of Man


n

Jackson Pollock, Convergence


n

Edvard Munch, The Scream


n

Andrew Wyeth, Christina's World


n

Frida Kahlo, Self Portrait Dedicated to Dr Eloesser


n

Claude Monet, Bridge over a Pond of Water Lilies


n

Edvard Munch, Girls on the Jetty


n

Pablo Picasso, Marie-Thérèse Leaning on One Elbow


n

Vincent Van Gogh, Sunflowers


n

Salvador Dalí, The Persistence of Memory


n

Johannes Vermeer, Girl with a Pearl Earring

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μίξερ 8: Ο Στέλιος Παρλιάρος γράφει για τα ελληνικά προϊόντα
Δημιουργώντας με ξακουστά τοπικά υλικά από 30 γωνιές της Ελλάδας με τον Στέλιο Παρλιάρο

Υλικά και άνθρωποι, ιστορία και παράδοση, γεύσεις και συνταγές δημιουργούν το κατάλληλο σκηνικό ώστε κάθε τόπος να αποτελεί έναν γαστρονομικό προορισμό

Στέλιος Παρλιάρος
Ο Στέλιος Παρλιάρος μας παίρνει μαζί του σε ένα ταξίδι γεύσης σε 30 γωνιές της Ελλάδος

«Στην Ελλάδα, το φαγητό δεν είναι απλώς τροφή – είναι ιστορία, πολιτισμός, συναίσθημα.. Κάθε γεύμα φέρνει κοντά τους ανθρώπους και κάθε τραπέζι είναι μια γιορτή ζωής»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.