Οι μάρκες αυτοκινήτων δεν αντικατοπτρίζουν πλέον τη διαφοροποίηση, αλλά μάλλον τη μόδα, και η πίεση στις εταιρείες αυτοκινήτων δεν είναι για καινοτομία, αλλά για συμμόρφωση
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
Οδηγήσαμε το νέο αυτοκίνητο της μάρκας
Ήταν αναμενόμενο, διαπιστώθηκε και με αριθμούς: το Ράλλυ ακρόπολις αγγίζει βαθιά την ελληνική κοινωνία σε όλες τις παραμέτρους.
Δύο συζητήσεις με τους θεσμικούς εκπροσώπους που έρχονται καθημερινά σε επαφή με τη νέα αυτή μορφή κινητικότητας
Το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της Volvo που σχεδιάστηκε αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό και στο οποίο δεν γίνεται καθόλου χρήση δέρματος
Το συμπαγές ηλεκτρικό SUV της Mercedes-Benz οδηγεί τη μάρκα σε ένα επιτυχημένο ηλεκτρικό μέλλον
H Opel συμμετέχει ενεργά στον φετινό εμπορικό θεσμό του Black Friday προσφέροντας ειδικές τιμές σε όλα της τα μοντέλα
Η δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης V2G (Vehicle to Grid) των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και πώς συμβάλλει στην επίτευξη μακροπρόθεσμων στόχων σε σχέση με την κλιματική αλλαγή