

Ράλλυ Σουηδίας: Οι επιδόσεις των οδηγών, οι δηλώσεις τους για τον φετινό αγώνα και οι βαθμολογίες στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών.
Το φετινό Ράλλυ Σουηδίας άνηκε ξεκάθαρα στον Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris), ο οποίος κατάφερε με εξαιρετικές επιδόσεις, υπομονή και επιμονή να κρατήσει σταθερό το ρυθμό και την πίεση σε όσους προσπάθησαν να τον «κυνηγήσουν». Η αλήθεια είναι ότι είχαμε καιρό να δούμε τέτοια συνέπεια και πυγμή από τον Έλφιν Έβανς ο οποίος τείνει πολλές φορές να χάνει την ψυχραιμία του όταν υπάρχει μεγάλη πίεση, και να κάνει λάθη. Δικαιωματικά όμως αυτή τη φορά, από αρχή μέχρι τέλους, πήρε μια νίκη που πραγματικά του άνηκε.
«Ήταν ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο, αλλά έκανα τη ζωή μου πολύ δύσκολη σε εκείνη την πρώτη Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) σήμερα το πρωί», χαμογέλασε ο Έλφιν Έβανς αναφερόμενος στην πρώτη Ε.Δ. της Κυριακής όπου έχασε για λίγο την αυτοπεποίθησή του. «Τουλάχιστον εστίασε το μυαλό. Κάναμε καλή δουλειά στις δύο τελευταίες Ε.Δ. και προφανώς είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το τελικό αποτέλεσμα. Ήμασταν πρώτοι για το μεγαλύτερο ποσοστό του αγώνα ράλλυ, αλλά τα περιθώρια ήταν πάντα στενά και ποτέ δεν ήταν πραγματικά άνετα.

Σήμερα το πρωί με έπιασε λίγο στον "ύπνο" ο Τακαμότο Κατσούτα, ο οποίος με έκανε πραγματικά να παλέψω γι' αυτό, και ευτυχώς καταφέραμε να το ανατρέψουμε και να ξεκλειδώσουμε τον καλό ρυθμό στην επόμενη Ε.Δ. Είμαι πολύ χαρούμενος με το τελικό αποτέλεσμα και που έκανα τον ταχύτερο χρόνο στο Power Stage. Ήταν ένα πολύ καλό ξεκίνημα της σεζόν για εμάς και δεν μπορούσαμε να ονειρευτούμε κάτι καλύτερο. Συνήθως μετά από ένα καλό Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι δύσκολο να τα πας καλά στη Σουηδία, αλλά οι καλές συνθήκες μας έδωσαν μια ευκαιρία και πιστεύω ότι την αξιοποιήσαμε στο έπακρο».
Ο Τιερί Νιουβίλ (Hyundai i20), χρειάστηκε να δουλέψει σκληρά για να εξασφαλίσει την τελευταία θέση στο βάθρο, αφήνοντας πίσω τον ομόσταυλό του Οτ Τάνακ μονάχα 4,9 δευτερόλεπτα. Ο Οτ Τάνακ, ο οποίος δυσκολεύτηκε από ένα πρόβλημα στον κινητήρα του i20 N Rally1 του το Σάββατο, επέστρεψε την Κυριακή Super Sunday δριμύτερος.
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC Κάλε Ροβανπέρα είχε ένα δύσκολο και άκρως απογοητευτικό Σαββατοκύριακο, προσπαθώντας να βρει τον συνηθισμένο του ρυθμό. Κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε μόνο μία Ε.Δ. από τις 18 δοκιμές και τελείωσε τον αγώνα 16,0 δευτερόλεπτα πίσω από τον Οτ Τάνακ στην πέμπτη θέση.

«Σε γενικές γραμμές ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για μένα. Προσπαθούσαμε να πιέσουμε σκληρά, αλλά δεν μπορούσαμε να έχουμε τον ρυθμό ή την απόδοση που θέλαμε, ακόμη και αυτή την τελευταία μέρα. Είναι μεγάλη απογοήτευση, αλλά αυτό είναι το μοναδικό ράλλυ στο χιόνι στη σεζόν και τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στο επόμενο ράλι στο χώμα με ένα εντελώς διαφορετικό ελαστικό και να εργαστούμε για να είμαστε πιο δυνατοί εκεί. Παρακολουθώ στενά τη μάχη στο μπροστινό μέρος και είμαι πολύ χαρούμενος που και οι δύο οδηγοί μπόρεσαν να φέρουν το ένα-δύο και τους μέγιστους πόντους για την ομάδα: μπράβο στον Elfyn που έκανε πολύ καλή δουλειά και είμαι περήφανος και για τον φίλο μου τον Οτ Τάνακ».
Μόλις μετά τον 2ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος, τα πράγματα έχουν αρχίσει και γίνονται ενδιαφέροντα, κάτι που σημαίνει ότι το 2025 θα έχει αρκετές ανατροπές όσον αφορά το πρωτάθλημα οδηγών. Τόσο ο Τιερί Νιουβίλ και ο Οτ Τάνακ , όσο και ο Έλφιν Έβανς θα παλέψουν σκληρά για την πρώτη θέση, αλλά φαίνεται ότι ο νεόφερτος στην Hyundai Αντριέν Φουρμό θα προσπαθήσει να κάνει το ίδιο, έχοντας δείξει ως τώρα σημάδια ότι υπάρχουν πολύ καλές προοπτικές. Αναμένουμε με ανυπομονησία να δούμε πως θα εξελιχθεί ο ανταγωνισμός φέτος, και ποιος θα καταφέρει να επιδείξει την μεγαλύτερη συνέπεια.
Μετά το Ράλλυ Σουηδίας οι βαθμολογίες έχουν ως εξής:
Στο πρωτάθλημα οδηγών: Έλφιν Έβανς (61), Σεμπαστιάν Οζιέ (33), Κάλε Ροβανπέρα (31), Τιερί Νιουβίλ (29), Οτ Τάνακ (26), Τακαμότο Κατσούτα (25), Αντριέν Φουρμό (21), Martins Sesks (8), Σάμι Παγιάρι (6), Τζος Μακερλίν (6).
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών: Toyota Gazoo Racing WRT (120), Hyundai Shell Mobis World Rally Team (72), M-Sport Ford World Rally Team (25).



ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το νέο μοντέλο της Subaru συνδυάζει την παράδοση της εταιρείας με τη σύγχρονη τεχνολογία υβριδικής κίνησης
Ο κινεζικός κολοσσός αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Το όνομά του σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζοντας έτσι τις απρόσκοπτες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη συνδεσιμότητα
Ένα εντελώς νέο μοντέλο στην κατηγορία των compact SUV.
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα
Κατέρρευσαν τα σχέδια για τη δημιουργία της υπ' αριθμόν 3 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο
Βασικό του πλεονέκτημα οι μικρές του διαστάσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός που συμβάλλει στις άνετες μετακινήσεις
Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για την κρίση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και το πώς φθάσαμε ως εδώ. Γιατί πίσω από όλα, υπάρχουν εξηγήσεις
Mισθώνεις αυτοκίνητο από το κινητό, μόνο για τη διαδρομή σου!
Γιατί φαίνεται να χαλάει το deal
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.