O Έλφιν Έβανς κερδίζει το Ράλλυ Σουηδίας
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη


Η τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σουηδίας ήταν μια ήρεμη μέρα, χωρίς ατυχήματα ή αναπάντεχα γεγονότα, και με νικητή τον Έλφιν Έβανς
Τρεις Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) είχαν μείνει σήμερα, Κυριακή, την τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σουηδίας, και ενώ το τελικό αποτέλεσμα δεν άλλαξε, και ο Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris) κατάφερε να παραμείνει μπροστά και να πάρει τη νίκη, ο Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris) έχασε την ευκαιρία να του την κλέψει. Στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας ο Τακαμότο Κατσούτα δεν σημείωσε απλά τον ταχύτερο χρόνο, αλλά κατάφερε να βγει μπροστά και να αρπάξει την 1η θέση, παίρνοντας ένα σημαντικό προβάδισμα 4,5 δευτερολέπτων έναντι του Έλφιν Έβανς.

Αντιθέτως ο Έλφιν Έβανς είπε στο τέλος της Ε.Δ. ότι ενώ δεν αντιμετώπισε κάποιο θέμα με το αυτοκίνητο, δυσκολεύτηκε πάρα πολύ με την αυτοπεποίθησή του και ως εκ τούτου δεν μπόρεσε να κρατήσει την ταχύτητα που έπρεπε.
Στην 2η όμως Ε.Δ. της ημέρας, ίσως φοβούμενος μην κάνει κάποιο λάθος, ο Τακαμότο Κατσούτα κράτησε έναν υπερβολικά συνετό ρυθμό, και δεν ρίσκαρε, με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο και να επιτρέψει στον Έλφιν Έβανς να πάρει και πάλι την πρώτη θέση. Ο Έλφιν Έβανς όμως φάνηκε να βρήκε τον ρυθμό του μετά, όπως και τη σιγουριά του, και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις επόμενες 2 Ε.Δ. και έτσι εξασφάλισε την πρώτη του νίκη φέτος. Ο Τακαμότο Κατσούτα παρέμεινε στην 2η θέση γενικής, και στην 3η έμεινε σταθερά ο πρωταθλητής του 2024, Τιερί Νιουβίλ (Hyundai i20).

Η υπόλοιπη κατάταξη, χωρίς ιδιαίτερες ή αξιοσημείωτες αλλαγές, έχει τον Οτ Τάνακ (Hyundai i20) στην 4η θέση, τον Κάλε Ροβανπέρα (Toyota Yaris) στην 5η, τον Martin Sesks (Ford Puma) στην 6η ―σημειώνοντας την υψηλότερη θέση για την M-Sport Ford―, τον Σάμι Παγιάρι (Toyota Yaris) στην 7η, και τον Γκρεγκουάρ Μάνστερ (Ford Puma) στην 8η. Την υπόλοιπη δεκάδα συμπληρώνουν πληρώματα της κατηγορίας WRC2, στην οποία νικητής ήταν ο Όλιβερ Σόλμπεργκ με Toyota GR Yaris Rally2.

Η τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σουηδίας ήταν μια ομολογουμένως ήρεμη μέρα, χωρίς ατυχήματα ή αναπάντεχα γεγονότα, και χωρίς ιδιαίτερο δράμα, με εξαίρεση το close call του Τακαμότο Κατσούτα. Το μόνο ατυχές γεγονός ήταν ότι ο Τζος Μακερλίν (Ford Puma) έφτασε με καθυστέρηση στο Time Control στην πρώτη Ε.Δ., και πήρε μια ποινή 2 λεπτών, και μετά, στην ίδια Διαδρομή βγήκε εκτός δρόμου και έτσι έμεινε εκτός συναγωνισμού, ενώ ξεκίνησε την ημέρα στην 8η θέση γενικής.

Επόμενος αγώνας είναι το Ράλλυ Κένυας, 20-23 Μαρτίου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το νέο μοντέλο της Subaru συνδυάζει την παράδοση της εταιρείας με τη σύγχρονη τεχνολογία υβριδικής κίνησης
Ο κινεζικός κολοσσός αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Το όνομά του σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζοντας έτσι τις απρόσκοπτες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη συνδεσιμότητα
Ένα εντελώς νέο μοντέλο στην κατηγορία των compact SUV.
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα
Κατέρρευσαν τα σχέδια για τη δημιουργία της υπ' αριθμόν 3 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο
Βασικό του πλεονέκτημα οι μικρές του διαστάσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός που συμβάλλει στις άνετες μετακινήσεις
Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για την κρίση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και το πώς φθάσαμε ως εδώ. Γιατί πίσω από όλα, υπάρχουν εξηγήσεις
Mισθώνεις αυτοκίνητο από το κινητό, μόνο για τη διαδρομή σου!
Γιατί φαίνεται να χαλάει το deal
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.