Ράλλυ Σουηδίας: O Έλφιν Έβανς 1ος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού


Ράλλυ Σουηδίας - Ημέρα 2η: Οι χρονικές διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων στις τρεις πρώτες θέσεις είναι αρκετά μικρές για να επιτρέψουν ανατροπές και πολύ σασπένς.
Χωρίς καμία αμφιβολία, το φαβορί της ημέρας ήταν και σήμερα ο Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris), ο οποίος αν και δεν μπόρεσε να αυξήσει σημαντικά το προβάδισμά του, κατάφερε ωστόσο να κρατήσει την 1η θέση σθεναρά καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββάτου, και στο πρωινό και στο απογευματινό σκέλος, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 2 από τις 7 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.).

Στη 2η θέση τελείωσε την ημέρα ο Ιάπωνας Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris), 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Έλφιν Έβανς, παρά κάποια θέματα που αντιμετώπισε, κυρίως με υποστροφή. Το πιο επιτυχημένο comeback όμως έκανε ο πρωταθλητής του 2024, Τιερί Νιουβίλ (Hyundai i20), ο οποίος ξεκίνησε την ημέρα στην 5η θέση, αλλά κατάφερε να την τελειώσει στην 3η, μονάχα 6,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Έλφιν Έβανς, και 3,3 από τον Τακαμότο Κατσούτα.

Με εξαίρεση τον Τιερί Νιουβίλ, σήμερα ήταν μια ιδιαίτερα δύσκολη ημέρα για τη Hyundai, και αυτό ήταν εμφανές και για τον Οτ Τάνακ, ο οποίος έπεσε από την 3η στην 4η θέση, αλλά κυρίως για τον Αντριέν Φουρμό ο οποίος ενώ χθες είχε εξαιρετικές επιδόσεις, σήμερα έκανε αρκετά λάθη: στην 3η Ε.Δ. της ημέρας αναγκάστηκε, λίγα εκατοντάδες μέτρα μετά την εκκίνηση, να σταματήσει για να ασφαλίσει τον ιμάντα του κράνους του, κάτι το οποίο είχε ξεχάσει να κάνει, και κάτι το οποίο του κόστισε κατ’ ελάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, στη 2η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους, 900 μέτρα μετά την εκκίνηση, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και κόλλησε στο χιόνι, πηγαίνοντας έτσι από την 4η θέση στην αρχή της ημέρας, στην 36η, και εντελώς εκτός συναγωνισμού.

Στην 5η θέση ανέβηκε ο Κάλε Ροβανπέρα (Toyota Yaris), ο οποίος φαίνεται να είναι παραδόξως έξω από νερά του, κάτι ιδιαίτερα ανησυχητικό δεδομένου ότι το χιόνι είναι το στοιχείο του, και στην 6η ο Martins Sesks της M-Sport Ford με Ford Puma. Τα άλλα δύο πληρώματα της ομάδας, Τζος Μακερλίν και Γκρεγκουάρ Μάνστερ, τελείωσαν την ημέρα στην 8η και 9η θέση αντίστοιχα, ενώ την 7η θέση έχει ο Σάμι Παγιάρι με Toyota Yaris Rally1. Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει το πλήρωμα της κατηγορίας WRC2, Όλιβερ Σόλμπεργκ και ο συνοδηγός του Έλιοτ Έντμοντσον, με Toyota GR Yaris Rally2.

Αναμένουμε την αυριανή ημέρα, την τελευταία του αγώνα, όπου τα πληρώματα θα συναγωνιστούν σε τρεις Ε.Δ., συμπεριλαμβανομένου της τελικής Wolf Power Stage. Οι χρονικές διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων στις τρεις πρώτες θέσεις είναι αρκετά μικρές για να επιτρέψουν ανατροπές και πολύ σασπένς.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το νέο μοντέλο της Subaru συνδυάζει την παράδοση της εταιρείας με τη σύγχρονη τεχνολογία υβριδικής κίνησης
Ο κινεζικός κολοσσός αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Το όνομά του σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζοντας έτσι τις απρόσκοπτες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη συνδεσιμότητα
Ένα εντελώς νέο μοντέλο στην κατηγορία των compact SUV.
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα
Κατέρρευσαν τα σχέδια για τη δημιουργία της υπ' αριθμόν 3 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο
Βασικό του πλεονέκτημα οι μικρές του διαστάσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός που συμβάλλει στις άνετες μετακινήσεις
Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για την κρίση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και το πώς φθάσαμε ως εδώ. Γιατί πίσω από όλα, υπάρχουν εξηγήσεις
Mισθώνεις αυτοκίνητο από το κινητό, μόνο για τη διαδρομή σου!
Γιατί φαίνεται να χαλάει το deal
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.