Ράλλυ Σουηδίας: O Έλφιν Έβανς μπροστά μετά από μία ταραχώδη ημέρα
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα


WRC - Ράλλυ Σουηδίας - Μέρα 1η: Προβάδισμα του Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris)
Ξεκίνησε την Πέμπτη το βράδυ το χιονισμένο Ράλλυ Σουηδίας και ο Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris) ήταν αυτός που πήρε τα ηνία πρώτος, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) εξασφαλίζοντας ένα μικρό προβάδισμα μισού δευτερολέπτου έναντι του 2ου στην κατάταξη Οτ Τάνακ (Hyundai i20). Τρίτος τερμάτισε ο Κάλε Ροβανπέρα (Toyota Yaris).
Σήμερα, Παρασκευή, στο Ράλλυ Σουηδίας, Έλφιν Έβανς κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση μέχρι και το μεσημεριανό σέρβις, μετά από 3 Ε.Δ. του πρωινού σκέλους. Η 2η θέση ωστόσο πριν το σέρβις πέρασε στον Γάλλο Αντριέν Φουρμό (Hyundai i20), ο οποίος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, και ο Οτ Τάνακ κατέβηκε στην 3η θέση.
Στην 4η θέση πριν το σέρβις ήταν ο Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris), και στην 5η ο Κάλε Ροβανπέρα ο οποίος πάλευε να αισθανθεί καλα με τα ελαστικά του. Ο Τιερί Νιουβίλ (Hyundai i20), ο οποίος τελείωσε το πρωινό στην 6η θέση, παραδέχτηκε ότι ήταν πολύ προσεκτικός και επισήμανε επίσης ένα παρατεταμένο πρόβλημα ενδοεπικοινωνίας.

Να σημειώσουμε ότι το πρωί η θερμοκρασία ήταν στους -11°C, και ο δρόμος είχε παγώσει σε πολλά σημεία.
Το μεσημεριανό σκέλος, το οποίο αποτελείτο από 3 Ε.Δ. και μία Σούπερ Ειδική στο τέλος, έφερε μερικές ανακατατάξεις. Ο Τακαμότο Κατσούτα βγήκε μπροστά στην πρώτη Ε.Δ. του σκέλους, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο, μια θέση που δεν μπόρεσε όμως να κρατήσει για περισσότερο. Αυτό που κατάφερε, ωστόσο, ήταν να ανέβει στη 2η θέση της κατάταξης (0,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans), και να αφήσει τον Ott Tanak ― ο οποίος «πήρε» και αυτός μια Ε.Δ. ― στην 3η θέση, 1,9 δευτερόλεπτα πίσω του.
Στην 4η θέση γενικής τελείωσε την ημέρα ο Αντριέν Φουρμό, ο οποίος έχει ήδη εντυπωσιάσει την καινούργια του ομάδα, και ο οποίος σίγουρα θα επιτεθεί αύριο για να κερδίσει μια θέση στο βάθρο. Η διαφορά του άλλωστε από τον Οτ Τάνακ είναι μονάχα 5,4 δευτερόλεπτα, και σε αυτές τις συνθήκες, κάτι που πολύ εύκολα μπορεί να αλλάξει.

Στην 5η θέση τελείωσε ο Τιερί Νιουβίλ, ο οποίος πάλεψε και αυτός, όπως και ο Οτ Τάνακ, με θέματα υποστροφής, ενώ στην 6η βρίσκεται ο Κάλε Ροβανπέρα, μετά από μια απογοητευτική ημέρα. Στην 7η και 8η θέση τελείωσαν τα δύο πληρώματα της M-Sport Ford, Martins Sesks και Τζος Μακερλίν αντίστοιχα. Στην 9η βρίσκεται ο Σάμι Παγιάρι με Toyota Yaris Rally1, ενώ στην 10η, το τρίτο μέλος της M-Sport, Γκρεγκουάρ Μάνστερ.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το νέο μοντέλο της Subaru συνδυάζει την παράδοση της εταιρείας με τη σύγχρονη τεχνολογία υβριδικής κίνησης
Ο κινεζικός κολοσσός αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Το όνομά του σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζοντας έτσι τις απρόσκοπτες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη συνδεσιμότητα
Ένα εντελώς νέο μοντέλο στην κατηγορία των compact SUV.
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα
Κατέρρευσαν τα σχέδια για τη δημιουργία της υπ' αριθμόν 3 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο
Βασικό του πλεονέκτημα οι μικρές του διαστάσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός που συμβάλλει στις άνετες μετακινήσεις
Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για την κρίση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και το πώς φθάσαμε ως εδώ. Γιατί πίσω από όλα, υπάρχουν εξηγήσεις
Mισθώνεις αυτοκίνητο από το κινητό, μόνο για τη διαδρομή σου!
Γιατί φαίνεται να χαλάει το deal
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.