Σεμπαστιάν Οζιέ: Σπάει ρεκόρ κερδίζοντας για 10η φορά το Ράλλυ Μόντε Κάρλο
Οδηγώντας ένα Toyota GR Yaris Rally1, ο Σεμπαστιάν Οζιέ εξασφάλισε μια σημαντική νίκη


Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Ο Σεμπαστιάν Οζιέ αφιέρωσε τη νίκη στον θείο του τον οποίο έχασε πριν ένα χρόνο
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κατέκτησε τη 10η του νίκη ρεκόρ στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τον πρώτο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ FIA 2025.

Οδηγώντας ένα Toyota GR Yaris Rally1, ο Σεμπαστιάν Οζιέ εξασφάλισε τη νίκη με διαφορά 18,5 δευτερολέπτων έναντι του ομόσταυλού του στην Toyota GAZOO Racing, Έλφιν Έβανς, μετά από μια συναρπαστική τελευταία μέρα στις γαλλικές Άλπεις. Στην 3η θέση τερμάτισε ο επίσης Γάλλος Αντριέν Φουρμό, κατακτώντας το πρώτο του βάθρο στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο με τη Hyundai Motorsport, στον πρώτο του κιόλας αγώνα με την ομάδα αυτή.
Κρίσιμο ρόλο στις Ειδικές Διαδρομές της Κυριακής έπαιξε η επιλογή ελαστικών, λόγω καιρικών συνθηκών και χαμηλών θερμοκρασιών, και τόσο ο Σεμπαστιάν Οζιέ όσο και ο Έλφιν Έβανς επέλεξαν να φέρουν τέσσερα χειμερινά ελαστικά Hankook με καρφιά και μόνο δύο super soft slicks - μια προσέγγιση που αποδείχθηκε αποτελεσματική στους παγωμένους δρόμους Avançon - Notre-Dame du Laus, αλλά τους άφησε ευάλωτους στους πιο στεγνούς δρόμους της προτελευταίας Ε.Δ., Digne-les-Bains / Chaudon-Norante. Εκεί, ο Αντριέν Φουρμό είχε ξεκάθαρα το πλεονέκτημα με 4 super softs, ξεπερνώντας και τα δύο Toyota κατά 23,9sec και 17,8sec αντίστοιχα και απειλώντας στιγμιαία να αλλάξει τη σειρά του βάθρου.

Ο Αντριέν Φουρμό, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του στη Hyundai φεύγοντας από την M-Sport Ford, ήλπιζε για πιο στεγνές συνθήκες στην τελική Ε.Δ., Wolf Power Stage, για να μεγιστοποιήσει το πλεονέκτημά. Όμως, η παγωμένη Ε.Δ. Col de Turini ισορρόπησε τον ανταγωνισμό, και ο Σεμπαστιάν Οζιέ κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ο Έλφιν Έβανς έκανε τον δεύτερο καλύτερο κατά 0,3 δευτερόλεπτα. Τρίτο καλύτερο χρόνο στην Power Stage έκανε ο Αντριέν Φουρμό, μένοντας 3,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον ρυθμό του Evans.
Μόλις έφτασε στον τερματισμό, ο Σεμπαστιάν Οζιέήταν ξεκάθαρα συγκινημένος και για την εμβληματική νίκη του και για το τι σήμαινε για αυτόν, και την αφιέρωσε στον θείο του τον οποίο έχασε πριν ένα χρόνο. Αναφέρθηκε στο γεγονός ότι ίσως αυτή η νίκη είναι ένα καλό σημείο να σταματήσει, και ίσως ένα σημάδι, αλλά αυτό μένει να το δούμε.

«Δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω, τι Σαββατοκύριακο ήταν αυτό! Νομίζω ότι είχα μαζί μου το τυχερό μου αστέρι αυτό το Σαββατοκύριακο - τον θείο μου, που χάσαμε πριν από ένα χρόνο. Είμαι σίγουρος ότι μου έφερνε τα πάντα και αυτό είναι για εκείνον. Δεν έχω ιδέα αν είναι το τελευταίο μου [Ράλλυ Μόντε Κάρλο] τώρα. Θα ήταν ένα καλό μέρος για να σταματήσω.» είπε ο Σεμπαστιάν Οζιέ.
Oι ύπουλες συνθήκες όμως της Κυριακής αποδείχτηκαν δραματικές για πολλά πληρώματα: ο Σάμι Παγιάρι και ο Τακαμότο Κατσούτα της Toyota γλίστρησαν και οι δύο εκτός δρόμου στη 2η Ε.Δ. της ημέρας, ενώ το M-Sport Ford Puma Rally1 του Γκρεγκουάρ Μάνστερ είχε παρόμοια μοίρα στην επόμενη.

Ο Οτ Τάνακ (Hyundai i20) παραχώρησε την τέταρτη θέση στον Κάλε Ροβανπέρα (Toyota Yaris) λόγω της δικής του εσφαλμένης επιλογής ελαστικών. Ο Οτ Τάνακ τερμάτισε στην 5η θέση με 4,7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Κάλε Ροβανπέρα, και τώρα και οι δύο οδηγοί θα προσπαθήσουν να πάρουν το αίμα τους πίσω στον επόμενο αγώνα, στο Ράλλυ Σουηδίας, τον οποίον έχουν και οι δύο κερδίσει στο παρελθόν.
Ο πρωταθλητής του 2024, Τιερί Νιουβίλ, κατάφερε να τερματίσει στην 6η θέση, μετά από έναν ιδιαίτερα ταραχώδες για αυτόν αγώνα. Ένας συνδυασμός σπασμένης ανάρτησης από μια σύγκρουση, ένα ξεφούσκωμα ελαστικού και ένα ανεξήγητο ηλεκτρικό πρόβλημα του κόστισαν πάνω από πέντε λεπτά, ανατρέποντας τις ελπίδες του να υπερασπιστεί την περσινή νίκη.
Στην κατηγορία WRC2 νικητής υπήρξε ο Γιοάν Ροσέλ (Citroen C3 Rally2), ενώ στη 2η θέση τερμάτισε ο Ερίκ Καμίλι (Hyundai i20 N Rally2), και στην 3η ο Λεό Ροσέλ (Citroen C3 Rally2).

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Premium ηλεκτρικό SUV, με ανανεωμένη δυναμική εμφάνιση και τους άνετους χώρους
Η προσφορά, η οποία ξεκίνησε στις 15 Μαρτίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 17 Απριλίου, εφαρμόζεται σε ολόκληρο το σύνολο του στόλου του instacar.
Οι παίκτες διαμόρφωσαν τα δικά τους Cupra, επιλέγοντας διαφορετικά μοντέλα και εκδόσεις, χρώματα, ζάντες και εξοπλισμό.
H ιαπωνική πολυτεχνολογική εταιρεία καθίσταται παγκόσμιο σύμβολο κινητικότητας με υψηλό αίσθημα ευθύνης
Τα βασικά χαρακτηριστικά των δύο νέων μοντέλων
Μετά από 23 χρόνια, ο Elfyn Evans είναι ο 3ος Βρετανός που κερδίζει τη διοργάνωση
Στο Grand Prix της Κίνας ο Όσκαρ Πιάστρι της McLaren κατέκτησε την πρώτη θέση, σημειώνοντας την τρίτη νίκη της καριέρας του
O πρώτος χωμάτινος αγώνας της χρονιάς, και ο μεγαλύτερος σε αγωνιστικά χιλιόμετρα, υπήρξε ιδιαίτερα σκληρός και απαιτητικός
Το νέο μοντέλο της Subaru συνδυάζει την παράδοση της εταιρείας με τη σύγχρονη τεχνολογία υβριδικής κίνησης
Ο κινεζικός κολοσσός αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Το όνομά του σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζοντας έτσι τις απρόσκοπτες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη συνδεσιμότητα
Ένα εντελώς νέο μοντέλο στην κατηγορία των compact SUV.
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.