- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Το MG3 Hybrid+ είναι το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα κατέκτησε το MG3 Hybrid+
Το βαρύτιμο τρόπαιο
Τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα κατέκτησε το MG3 Hybrid+.
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει, μετά από μια «σκληρή» αναμέτρηση με το SUV Dacia Duster.
Το γεγονός
Ολοκληρώθηκαν τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου, οι διαδικασίες για την ανάδειξη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025, με ειδική εκδήλωση του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» (ΑΤΧ) που πραγματοποιήθηκε στο Eleon Loft, παρουσία του Υφυπουργού Μεταφορών, Βασίλη Οικονόμου, του Προέδρου του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Γιώργου Βασιλάκη και στελεχών της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Το παρών έδωσαν επίσης εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών, καθώς και δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου.
Η βαθμολογία
Το MG3 Hybrid+ συγκέντρωσε συνολικά 337 βαθμούς, έναντι 323 του Dacia Duster που βρέθηκε στη δεύτερη θέση, με τη BMW Σειρά 1 να ακολουθεί στην τρίτη θέση με 287 βαθμούς.
Η διαφορά των 14 βαθμών μεταξύ των δύο μοντέλων είναι από τις μικρότερες που έχουν σημειωθεί στη 18χρονη ιστορία του θεσμού, στοιχείο που μαρτυρά τον έντονο φέτος ανταγωνισμό.
Η τελική κατάταξη έχει ως εξής: MG3 Hybrid+: 337 βαθμοί, Dacia Duster: 323 βαθμοί, BMW Σειρά1: 287 βαθμοί, FIAT 600: 240 βαθμοί, Toyota C-HR: 239 βαθμοί, BYD ATTO 3: 216 βαθμοί, Skoda Kodiaq: 201 βαθμοί, Suzuki Swift: 196 βαθμοί, Volvo EX30: 195 βαθμοί, Peugeot 3008: 191 βαθμοί, VW Tiguan: 175 βαθμοί.
Η ανάδειξη
Υπενθυμίζεται ότι μέλη του «Συλλόγου Δημοσιογράφων για την ανάδειξη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα» – που αποτελούν και την κριτική επιτροπή - είναι 26 έμπειροι δημοσιογράφοι του ελληνικού ειδικού Τύπου, μεταξύ των οποίων και ο υπογράφων.
Κάθε δημοσιογράφος είχε στη διάθεσή του 100 βαθμούς για να απονείμει στα υποψήφια μοντέλα, δίνοντας ως μέγιστη βαθμολογία το 20 και ως ελάχιστη το 5. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ανακοινώθηκαν οι ψήφοι που έδωσε κάθε μέλος του θεσμού, με αλφαβητική σειρά, για να φτάσουμε στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος.
Αυτό που πρέπει να έχει κανείς υπόψη του διαβάζοντας τον πίνακα των αποτελεσμάτων είναι πως οι όποιες διαφορές στη βαθμολογία δεν αντανακλούν και αντίστοιχες αποστάσεις σε σχέση με την αξία των μοντέλων, αλλά οφείλονται στο πόσο κατάλληλες (και συμφέρουσες) κρίθηκαν ως προτάσεις αγοράς οι φετινοί φιναλίστ για τον μέσο Έλληνα αγοραστή, από τα μέλη του ΑΤΧ.
Η εκδήλωση
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου & Μοτοσικλέτας (ΠΑΣΥΔΑΜ), Νίκος Τσάδαρης, ενώ στην ομιλία του ο Πρόεδρος του ΑΤΧ, Νίκος Λουπάκης, αναφέρθηκε στην πορεία του 18ετούς πλέον θεσμού που ήταν και παραμένει ο μοναδικός ανεξάρτητος δημοσιογραφικός θεσμός βράβευσης αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης απονεμήθηκε τιμητική πλακέτα στην Ανίτα Πασαλή, Αλυτάρχη του Ράλλυ Ακρόπολις, για τη διαχρονική συνεισφορά της στην επιτυχή διοργάνωση του εθνικού μας αγώνα.
Τιμητική πλακέτα απονεμήθηκε επίσης στον Γιώργο Βαρίνο, μέλος του Δ.Σ. του ΑΤΧ, ο οποίος έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, για τη συνεισφορά του στον ειδικό Τύπο. Την πλακέτα παρέλαβε η σύζυγος του εκλιπόντος, Μαρία Βατίστα.
Την εκδήλωση διοργάνωσε η εταιρεία Producta Direct, ενώ φέτος, τη διαδικασία ανάδειξης του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα στήριξαν ως χορηγός η ασφαλιστική εταιρεία Allianz και ως υποστηρικτές η εταιρεία εμπορίας ανταλλακτικών και εξοπλισμών συνεργείων Ιαπωνική με το δίκτυο συνεργείων Autofit, η εξειδικευμένη στα logistics αυτοκινήτων εταιρεία Ferst και η ΕΜΑ Α.Ε., η οποία εισάγει και διανέμει τα ελαστικά Continental στην Ελλάδα.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του του ΠΑΣΥΔΑΜ. Τις επόμενες μέρες, στην ανανεωμένη ιστοσελίδα του συλλόγου (atx.gr) θα αναρτηθούν κείμενα με τα οποία κάθε μέλος του ATX θα εξηγεί το σκεπτικό με το οποίο ψήφισε, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμο και το ετήσιο έντυπο του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα”, το οποίο ήδη διανεμήθηκε σε όσους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, σε ψηφιακή μορφή.
Σχετικά με το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ελλάδα
Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» είναι ένας ανεξάρτητος, μη κερδοσκοπικός δημοσιογραφικός θεσμός με κατοχυρωμένη νομική μορφή, ο οποίος κάθε χρόνο βραβεύει το καλύτερο από τα εντελώς νέα μοντέλα που λανσαρίστηκαν στη χώρα μας το τελευταίο 12μηνο.
Ο θεσμός αποτελείται από 26 μέλη, επαγγελματίες συντάκτες αυτοκινήτου, ξεκίνησε τη δράση του το 2006, με την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2007» και έκτοτε έχει αδιάκοπη παρουσία στην ελληνική αυτοκινητική πραγματικότητα.
Στόχος του θεσμού είναι η προαγωγή της αυτοκίνησης συνολικά, μέσα από την ανάδειξη των οχημάτων αυτών που συνδυάζουν ιδανικά την κατασκευαστική αρτιότητα, την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα, την αξιοπιστία και τα χαρακτηριστικά που τα καθιστούν ιδανικά για τις Ελληνίδες και του Έλληνες οδηγούς.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.