Ράλλυ Ιαπωνίας: Ο Tanak μπροστά με διαφορά
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Η δεύτερη μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας
Σε οχτώ Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) ανταγωνίστηκαν τα πληρώματα σήμερα, 3 στο πρωινό σκέλος και 5 στο απογευματινό, εκ των οποίων οι δύο τελευταίες ήταν Σούπερ Ειδικές. Μετά το πέρας του πρωινού σκέλους του Ράλλυ Ιαπωνίας, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) βρισκόταν στην 1η θέση, λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο μπροστά από τον Ott Tanak (Hyundai i20). Στην 3η θέση βρισκόταν ο Thierry Neuville (Hyundai i20) ο οποίος βρέθηκε εκεί, 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans, λόγω τεχνικού προβλήματος.
Ράλλυ Ιαπωνίας: Όλα όσα έγιναν τη 2η μέρα
Μετά το πέρας της Παρασκευής, στην 1η θέση βρίσκεται ο Ott Tanak, στη 2η ο Elfyn Evans, 20,9 δευτερόλεπτα πίσω του, και στην 3η ο Adrien Fourmaux, σχεδόν 2 λεπτά πίσω από τον Tanak.
Θυμίζουμε ότι ο Βέλγος Neuville έχει προβάδισμα 25 πόντων έναντι του ομόσταυλού του Ott Tänak στο πρωτάθλημα οδηγών και χρειάζεται μόνο έξι βαθμούς για να εξασφαλίσει τον τίτλο του 2024.
Τίποτα, όμως, δεν είναι σίγουρο μέχρι να τερματίσουν την Κυριακή το απόγευμα, και η μυστηριώδης απώλεια ισχύος στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, Shinshiro, έκανε τα πράγματα πολύ δύσκολα για τον Neuville, ειδικά δεδομένου του γεγονότος ότι μεταξύ του πρωινού και απογευματινού σκέλους τα πληρώματα δεν είχαν δικαίωμα για σέρβις αλλά κατευθύνθηκαν απλά σε μια ζώνη τοποθέτησης ελαστικών, όπου ο Neuville και ο συνοδηγός Martijn Wydaeghe είχαν περιορισμένα εργαλεία διαθέσιμα για την επίλυση του προβλήματος.
Οι ελπίδες της Toyota να καλύψει το προβάδισμα των 15 βαθμών της Hyundai στο πρωτάθλημα κατασκευαστών υπέστησαν πλήγμα, με τον Katsuta (Toyota Yaris) και τον Ogier (Toyota Yaris) να παθαίνουν ζημιά στα ελαστικά στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας. Στο τέλος της ημέρας ο Katsuta τερμάτισε 4ος γενικής, ενώ ο Ogier έμεινε πάνω από δύο λεπτά πίσω στην 5η.
Η απογοήτευση για τη Hyundai όμως δεν περιορίστηκε στο τεχνικό πρόβλημα του Neuville. Ο Andreas Mikkelsen είχε ένα άκρως απογοητευτικό πρωινό όταν στην 1η κιόλας Ε.Δ. έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου στην ολισθηρή άσφαλτο και βγήκε εκτός. Ένα πρόβλημα με το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου του προκάλεσε επίσης διαρροή υγρού στο παρμπρίζ, αλλά έφτασε στη ζώνη τοποθέτησης των ελαστικών 6,3 δευτερόλεπτα πίσω από το Fourmaux. Η κακή του τύχη όμως δεν τελείωσε εκεί, καθότι στην 1η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους είχε ένα ατύχημα και εγκατέλειψε.
Ο Grégoire Munster της M-Sport τερμάτισε 6ος γενικής, και ο ηγέτης του WRC2, Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2), 7ος. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally2), Josh McErlean (Skoda Fabia RS Rally2), και Hiroki Arai (Skoda Fabia R5).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αξεπέραστη μαγεία του χαρτιού
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.