Αυτοκινηση

Ράλλυ Ιαπωνίας: Ο Tanak μπροστά με διαφορά

Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα

eleni_helioti_1.jpg
Ελένη Χελιώτη
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ράλλυ Ιαπωνίας: Ο Tanak μπροστά με διαφορά
© RBCP

Η δεύτερη μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας

Σε οχτώ Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) ανταγωνίστηκαν τα πληρώματα σήμερα, 3 στο πρωινό σκέλος και 5 στο απογευματινό, εκ των οποίων οι δύο τελευταίες ήταν Σούπερ Ειδικές. Μετά το πέρας του πρωινού σκέλους του Ράλλυ Ιαπωνίας, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) βρισκόταν στην 1η θέση, λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο μπροστά από τον Ott Tanak (Hyundai i20). Στην 3η θέση βρισκόταν ο Thierry Neuville (Hyundai i20) ο οποίος βρέθηκε εκεί, 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans, λόγω τεχνικού προβλήματος.

Ράλλυ Ιαπωνίας: Ο Tanak μπροστά με διαφορά

Ράλλυ Ιαπωνίας: Όλα όσα έγιναν τη 2η μέρα

Μετά το πέρας της Παρασκευής, στην 1η θέση βρίσκεται ο Ott Tanak, στη 2η ο Elfyn Evans, 20,9 δευτερόλεπτα πίσω του, και στην 3η ο Adrien Fourmaux, σχεδόν 2 λεπτά πίσω από τον Tanak.

Θυμίζουμε ότι ο Βέλγος Neuville έχει προβάδισμα 25 πόντων έναντι του ομόσταυλού του Ott Tänak στο πρωτάθλημα οδηγών και χρειάζεται μόνο έξι βαθμούς για να εξασφαλίσει τον τίτλο του 2024.

Ράλλυ Ιαπωνίας: Ο Tanak μπροστά με διαφορά

Τίποτα, όμως, δεν είναι σίγουρο μέχρι να τερματίσουν την Κυριακή το απόγευμα, και η μυστηριώδης απώλεια ισχύος στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, Shinshiro, έκανε τα πράγματα πολύ δύσκολα για τον Neuville, ειδικά δεδομένου του γεγονότος ότι μεταξύ του πρωινού και απογευματινού σκέλους τα πληρώματα δεν είχαν δικαίωμα για σέρβις αλλά κατευθύνθηκαν απλά σε μια ζώνη τοποθέτησης ελαστικών, όπου ο Neuville και ο συνοδηγός Martijn Wydaeghe είχαν περιορισμένα εργαλεία διαθέσιμα για την επίλυση του προβλήματος.

Οι ελπίδες της Toyota να καλύψει το προβάδισμα των 15 βαθμών της Hyundai στο πρωτάθλημα κατασκευαστών υπέστησαν πλήγμα, με τον Katsuta (Toyota Yaris) και τον Ogier (Toyota Yaris) να παθαίνουν ζημιά στα ελαστικά στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας. Στο τέλος της ημέρας ο Katsuta τερμάτισε 4ος γενικής, ενώ ο Ogier έμεινε πάνω από δύο λεπτά πίσω στην 5η.

Η απογοήτευση για τη Hyundai όμως δεν περιορίστηκε στο τεχνικό πρόβλημα του Neuville. Ο Andreas Mikkelsen είχε ένα άκρως απογοητευτικό πρωινό όταν στην 1η κιόλας Ε.Δ. έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου στην ολισθηρή άσφαλτο και βγήκε εκτός. Ένα πρόβλημα με το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου του προκάλεσε επίσης διαρροή υγρού στο παρμπρίζ, αλλά έφτασε στη ζώνη τοποθέτησης των ελαστικών 6,3 δευτερόλεπτα πίσω από το Fourmaux. Η κακή του τύχη όμως δεν τελείωσε εκεί, καθότι στην 1η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους είχε ένα ατύχημα και εγκατέλειψε.

Ράλλυ Ιαπωνίας: Ο Tanak μπροστά με διαφορά

Ο Grégoire Munster της M-Sport τερμάτισε 6ος γενικής, και ο ηγέτης του WRC2, Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2), 7ος. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally2), Josh McErlean (Skoda Fabia RS Rally2), και Hiroki Arai (Skoda Fabia R5).

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.