Ford Explorer: Το πρώτο μιας σειράς καινοτόμων ηλεκτρικών οχημάτων από τη Ford
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Ford Explorer: Ένα ηλεκτρικό SUV με γρήγορη φόρτιση, προηγμένη τεχνολογία και εξαιρετική άνεση
Το Ford Explorer μας συστήθηκε όταν, ως πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, ολοκλήρωσε ένα μαραθώνιο ταξίδι σχεδόν 30.000 χλμ., με τη νεαρή εξερευνήτρια Lexie Alford στο τιμόνι, διασχίζοντας 6 ηπείρους και 27 χώρες μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Mε σημείο αναφοράς ένα μεσαίου μεγέθους crossover με αμερικανικές ρίζες, το οποίο κατασκευάζεται στη γηραιά ήπειρο και ξεχωρίζει, μεταξύ πολλών άλλων, για τις κορυφαίες τεχνολογίες ασφάλειας, υποβοήθησης οδηγού και συνδεσιμότητας, τα προηγμένα συστήματα μετάδοσης κίνησης, αλλά και τη φόρτιση επόμενης γενιάς.
Εν ολίγοις, το Ford Explorer έρχεται να διαμορφώσει τα πρότυπα στην κατηγορία του και να χαράξει τον δρόμο για τον επαναπροσδιορισμό της μάρκας στην Ευρώπη, μια και σχεδιάστηκε στην Ευρώπη και κατασκευάζεται σε αυτή.
Γνωρίζοντάς το Ford Explorer
Το Ford Explorer είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα σε εκδόσεις με μπαταρία Extended Range, είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD) είτε με τετρακίνηση (AWD). Τα βασικά του χαρακτηριστικά είναι ότι πρόκειται για ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτροκίνητο Crossover, με επεκτάσιμο αποθηκευτικό χώρο «Mega Console» ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, με 17 λίτρα αποθήκευσης, που βρίσκεται πίσω από την κινούμενη οθόνη Move.
Με πλήρως διασυνδεδεμένο σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας Sync Move (SYNC 4 τελευταίας γενιάς), με ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, διαθέτει κινητή οθόνη αφής 14,6’’ και λειτουργία κλίσης (30 μοιρών), με My Private Locker που κλειδώνει για προσωπικά αντικείμενα – ικανό για την αποθήκευση μιας μεγάλης τσάντας, ενός φορητού υπολογιστή και μπουκαλιών 1,5 λίτρου. Κάτι ξεχωριστά έξυπνο σαν ιδέα.
Πλήρως εξοπλισμένο με προτάσεις και λύσεις υψηλού επιπέδου και προηγμένη τεχνολογία συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, έχει πραγματικά ό,τι χρειάζεται κάποιος σε επίπεδο εξοπλισμού.
Design - Σχεδιασμός
Με αμάξωμα μήκους 4,46 μ., το Ford Explorer έχει μια δυναμική Off Road εμφάνιση με ακμές στο μπροστινό μέρος, ενώ στο υπόλοιπο αμάξωμα κυριαρχούν οι ανάγλυφες επιφάνειες. Τα έντονα φτερά και οι σκουρόχρωμες κολώνες από τη μέση και πίσω και η φαρδιά τρίτη κολώνα με διακοσμητικά γραφικά, όπως και η σταθερή πανοραμική οροφή, συμπληρώνουν την όμορφη εικόνα του.
Στο εσωτερικό τα εντελώς νέα καθίσματα προσφέρουν πραγματική άνεση σε κάθε είδους μετακίνηση, η παρουσία της αντλίας θερμότητας έχει στόχο τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης ενέργειας, ενώ διατίθεται με θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα καθίσματα. Οι Sensico oικολογικές «δερμάτινες» επενδύσεις ντύνουν το τιμόνι και τα πάνελ των θυρών και δημιουργούν μια ευχάριστη καμπίνα, που σε ξεκουράζει μόλις μπεις και κλείσεις τις πόρτες.
Ένας συνδυασμός ψηφιακών και φυσικών διακοπτών κάνει πιο εύκολη τη ζωή οδηγού και συνοδηγού, ιδιαίτερα το σύστημα infotainment, που προαναφέραμε, σε συνδυασμό με τον ψηφιακός πίνακας οργάνων 5’’, αλλά και το ευανάγνωστο Head-up Display.
Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού είναι πλήρες, η υποβοήθηση στάθμευσης μέσω των καμερών βοηθάει τα μέγιστα τον οδηγό για να μπορεί να δει το εμπρός και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, καθώς και μια πανοραμική προβολή 360 μοιρών.
Ανοίγοντας το πορτ μπαγκάζ έχουμε στη διάθεσή μας ένα εργονομικό όγκο 450 λίτρων, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φθάνει τα 1.460 λίτρα και μπορεί άνετα να φιλοξενήσει ένα καροτσάκι, ένα κλουβί μεταφοράς σκύλου ή μια τσάντα του γκολφ με τα μπαστούνια.
Εν κινήσει
Τρία κινητήρια σύνολα είναι διαθέσιμα για να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής. Ένα με τον ηλεκτροκινητήρα πίσω απόδοσης 170 ίππων, με μπαταρία 58 kWh και αυτονομία άνω των 350 χλμ., ένα αντίστοιχο με ηλεκτροκινητήρα πίσω, 286 μπαταρία 77 kWh και αυτονομία 602 χλμ., και ένα τετρακίνητο σύνολο με ηλεκτρικό κινητήρα και στους δύο άξονες και συνολική ισχύ 340 ίππων, μπαταρία 79 kWh και αυτονομία 566 χλμ., που μέσα στην πόλη φθάνει τα 602 χλμ.
Η επιλογή B (Brake) στο κιβώτιο, ένα σύστημα που προσφέρει ένα εξαιρετικό one pedal mode, βοηθάει στην ανάκτηση ενέργειας, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ 5 προγραμμάτων λειτουργίας, ήτοι Normal, Sport, Eco, Individual και Traction.
Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 14,3 έως 19,5 kWh/100 χλμ., η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα (με περιοριστή) και ο κύκλος στροφής του Ford Explorer είναι μόλις 10,3 μέτρα για τα μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς. Να αναφέρουμε και μερικά off road χαρακτηριστικά που διαθέτει ως SUV, όπως την απόσταση από το έδαφος που είναι 19,5 εκατοστά, τη γωνία προσέγγισης στις 17,5 μοίρες και τη γωνία διαφυγής κοντά στις 25 μοίρες.
Οι τιμές του Ford Explorer αρχίζουν από τις 34.700 ευρώ για την πισωκίνητη έκδοση Explorer Style 52 kWh RWD, με χρήση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, και για παραγγελία στα τέλη του 2024, και είναι διαθέσιμο με 0,9% επιτόκιο και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αξεπέραστη μαγεία του χαρτιού
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.