Το Ράλλυ Ακρόπολις κάνει πάρτι στην TV και τα Social
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Το Ράλλυ Ακρόπολις και η αυξημένη του απήχηση στα Social Media
Ό,τι και να πούμε, οι αριθμοί είναι οι αδιάψευστοι μάρτυρες του κολοσσιαίου ενδιαφέροντος των φίλων των μηχανοκίνητων σπορ από όλο τον κόσμο για τον εθνικό μας αγώνα. Και είναι αλήθεια ότι το Ράλλυ Ακρόπολις 2024 κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο στη διεθνή προβολή του, σημειώνοντας αξιοσημείωτα αποτελέσματα σε επίπεδο τηλεθέασης και απήχησης στα social media, «τρελαίνοντας» κατά συνέπεια τα μηχανάκια των σχετικών μετρήσεων.
Αριθμοί-όνειρο που ζαλίζουν για το Ράλλυ Ακρόπολις!
- Το ενδιαφέρον του κοινού αυξήθηκε κατά 12% σε σύγκριση με το 2023, με θεατές από περισσότερες από 58 χώρες να παρακολουθούν τον αγώνα.
- Σε εθνικό επίπεδο, το Cosmote Sport 5 ανέδειξε τον αγώνα που προσφέρει σημαντικά πολλές ώρες κάλυψης, ενώ η ΕΡΤ κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, με 570.000 θεατές.
- Στο εξωτερικό, η Ιαπωνία ξεχώρισε καταγράφοντας τη δεύτερη υψηλότερη ακροαματικότητα της χρονιάς, με 890.000 θεατές να παρακολουθήσουν τον αγώνα.
- Η απήχηση στα social media υπήρξε εξίσου εντυπωσιακή. Οι προβολές βίντεο στο Facebook αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με το 2023, με περισσότερα από 2,2 εκατομμύρια βίντεο να παρακολουθούνται από το κοινό.
- Συνολικά, οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφτασαν τα 22,8 εκατομ. σε απήχηση.
- Συνολικά οι αλληλεπιδράσεις στα social media ξεπέρασαν τα 11 δισ.!
Επί μέρους
Πέραν της εθνικής προβολής που αποδείχθηκε ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του αγώνα στον συγκεκριμένο τομέα, αξιοσημείωτη είναι και η κατά τόπους διεθνής κάλυψή του, όπως από το TRT και το SSport στην Τουρκία, το TVR 1 στη Ρουμανία και διάφορα κανάλια στην Ιαπωνία, που ενίσχυσαν το παγκόσμιο ενδιαφέρον.
Η Ιαπωνία, ειδικότερα, ξεχώρισε καταγράφοντας τη δεύτερη υψηλότερη ακροαματικότητα της χρονιάς, με 890.000 θεατές να παρακολουθούν τον αγώνα. Παράλληλα, η Τουρκία και η Ρουμανία ενίσχυσαν σημαντικά τη δημοτικότητά του, καθώς δελτία ειδήσεων και ρεπορτάζ μεταδόθηκαν ευρέως. Τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όπως το BBC, το Daily Mail και το Le Figaro, κάλυψαν τις κορυφαίες στιγμές του Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ η είδηση της νίκης του Thierry Neuville και η έξοδος του Sébastien Ogier στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα που τον άφησε εκτός διεκδίκησης της νίκης, κυριάρχησαν στα πρωτοσέλιδα.
Η δε κάλυψη του αγώνα είχε παγκόσμιο χαρακτήρα, με πάνω από 1.000 προγράμματα ειδήσεων να κάνουν αναφορές σε διαφορετικές γωνιές του πλανήτη. Από την ευγνωμοσύνη για την παρουσία στον αγώνα τού θρύλου της ποδηλασίας και κατόχου του ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες στο Tour de France, Mark Cavendish, στην αγωνία για τη στέψη του πρωταθλητή του Junior WRC επί ελληνικού εδάφους (Romet Jürgenson), και από την αμηχανία λόγω της μικρότερης διαφοράς νίκης που έχει καταγραφεί ποτέ στο WRC2, με τους Sami Pajari και Robert Virves ισόπαλους στον συνολικό χρόνο, στην απόλυτη αποδοχή για το «1, 2, 3» της Hyundai Shell Mobis για δεύτερη φορά στην Ελλάδα – όλα αυτά άυξησαν κατακόρυφα το ενδιαφέρον του κοινού.
Η ανατρεπτική εξέλιξη αποτυπώθηκε ανάλογα στις σχετικές μετρήσεις, που πέρα από τα 4,6 εκατομμύρια τηλεθεατών οι οποίοι παρακολούθησαν το Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα, μέσα από τις συχνότητες της COSMOTE TV, της ΕΡΤ και του ΑΝΤ1 (μίνι σειρά ντοκιμαντέρ για τα 70 χρόνια του αγώνα), «εντόπισαν» επιπλέον 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές να παρακολουθούν τον αγώνα από μόλις έξι επιλεγμένες αγορές παγκοσμίως (Γαλλία, Ελλάδα, Ηνωµένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αξεπέραστη μαγεία του χαρτιού
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.