Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Ο Ogier πρώτος μετά από λάθος του Neuville
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης - 3η ημέρα: Προηγείται ο Sebastien Ogier.
Η 3η ημέρα του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης υπήρξε αρκετά επεισοδιακή στις 6 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) στις οποίες αναμετρήθηκαν οι οδηγοί του WRC.
Οι ελπίδες του Thierry Neuville να κατακτήσει τον παρθενικό του τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης κατέρρευσαν μετά από μια δραματική πτώση από την 1η στην 4η θέση.
Ο Βέλγος είχε κάνει ένα σχεδόν τέλειο ξεκίνημα με προβάδισμα 6,4 δευτερόλεπτα το πρωί του Σαββάτου, αλλά οι θεοί του ράλλυ φαίνεται ότι δεν ήταν έτοιμοι ακόμα να του χαρίσουν τον τίτλο όταν ο Neuville βγήκε όχι μία, αλλά δύο φορές εκτός δρόμου μέσα σε ένα λεπτό.
Στην 3η Ε.Δ. του πρωινού σκέλους έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου – αργότερα είπε ότι υπήρχαν λάθη στις σημειώσεις του – αλλά η δεύτερη έξοδος από τον δρόμο ήταν ιδιαίτερα δαπανηρή καθώς πάλεψε να βγάλει το Hyundai i20 N Rally1 HYBRID και έχασε σχεδόν 40 δευτερόλεπτα.
Ο Sébastien Ogier (Toyota Yaris) ο οποίος καιροφυλακτούσε κοντά, βρέθηκε ξανά στην 1η θέση μετά από τα συμβάντα του Neuville, και μέχρι το τέλος της ημέρας είχε αυξήσει το προβάδισμά του έναντι του 2ου στην κατάταξη Ott Tanak (Hyundai 20) κατά 5,2 δευτερόλεπτα. Στην 3η θέση μετά το πέρας του Σαββάτου βρίσκεται ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) 8,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak, κάτι το οποίο σημαίνει ότι ο Neuville είναι δύσκολο να βρεθεί έστω στην 3η θέση και σε ένα βάθρο.
Τα γεγονότα δείχνουν πως κατά πάσα πιθανότητα το Πρωτάθλημα οδηγών θα κριθεί στο FORUM8 Rally Japan τον επόμενο μήνα. Με τους προσωρινούς βαθμούς του Σαββάτου στο χέρι, ο Neuville έχει παραχωρήσει οκτώ πόντους στον Ogier και 3 στον Elfyn Evans, ο οποίος βρίσκεται επί του παρόντος 25,8 δευτερόλεπτα μπροστά του στην τρίτη θέση.
Το πιο σοβαρό είναι ότι έχασε πέντε βαθμούς σε σχέση με τον Tänak - τον πιο κοντινό του αντίπαλο στο πρωτάθλημα - και πρέπει να ξεπεράσει τον Εσθονό με δύο για να εξασφαλίσει τον τίτλο αυτό το Σαββατοκύριακο.
«Υπάρχει σίγουρα απογοήτευση, αλλά το ράλλυ δεν έχει τελειώσει και αύριο είναι μια συναρπαστική μέρα», είπε ο Neuville. «Πληρώσαμε το τίμημα. Ήταν σίγουρα ένα λάθος στο recce με τις σημειώσεις. Οι σημειώσεις ήταν πολύ γρήγορες και είμαι λίγο απογοητευμένος γι' αυτό, αλλά έτσι είναι».
Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) βρίσκεται στην 5η θέση, ενώ στην 6η και 7η τερμάτισαν σήμερα οι Sami Pajari (Toyota Yaris) και Gregoire Munster (Ford Puma) αντίστοιχα.
Μία άκρως απογοητευτική μέρα ήταν για το δεύτερο πλήρωμα της M-Sport Ford, Adrien Fourmaux, ο οποίος εγκατέλειψε στην απλή μετά την 2η Ε.Δ. της ημέρας με ένα πρόβλημα στο μπροστινό διαφορικό που έθεσε σε κίνδυνο την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου του.
Ο Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2) ηγήθηκε της κατηγορίας WRC2 με σχεδόν δύο λεπτά από τον Τσέχο οδηγό Filip Mareš (Toyota GR Yaris Rally2), με τον Oliver Solberg – που δεν πληροί τις προϋποθέσεις για βαθμούς WRC2 αυτό το Σαββατοκύριακο – να βρίσκεται μεταξύ τους στην ένατη θέση.
Το αποφασιστικό τελευταίο σκέλος της Κυριακής αποτελείται από 4 Ε.Δ. συνολικά, Knaus Tabbert Am Hochwald, και Passauer Land οι οποίες επαναλαλμβάνονται.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.