Αυτοκινηση

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Ο Σεμπαστιάν Οζιέ μπροστά

Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας

eleni_helioti_1.jpg
Ελένη Χελιώτη
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σεμπαστιάν Οζιέ
Σεμπαστιάν Οζιέ © RBCP/WRC Teams

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Θα καταφέρει ο Τιερί Νιουβίλ να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα οδηγών;

To Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης ξεκίνησε χθες, Πέμπτη, με το δοκιμαστικό shakedown και δύο Ειδικές Διαδρομές στην Τσεχία και ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota Yaris) ηγήθηκε κατά εννέα δέκατα του δευτερολέπτου από τον Τιερί Νιουβίλ (Hyundai i20).

Ο προτελευταίος αγώνας του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας, όπου παραβρέθηκε ο πρόεδρος της Τσεχίας Πετρ Πάβελ. Στη συνέχεια, οι αγωνιζόμενοι ανταγωνίστηκαν σε δύο απαιτητικές ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές νότια της πρωτεύουσας, με μόλις 2,1 δευτερόλεπτα να χωρίζουν συνολικά τους πέντε κορυφαίους οδηγούς στο τέλος της ημέρας.

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης
© RBCP/WRC Teams

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη Σούπερ Ειδική Velká Chuchle στα περίχωρα της Πράγας. Ένας τρίτος καλύτερος χρόνος στη νυχτερινή Διαδρομή του Klatovy ήταν αρκετός για να τον κρατήσει μπροστά από τον ηγέτη του πρωταθλήματος της Hyundai, Τιερί Νιουβίλ, καθώς ο Αντρέας Μίκελσεν (Hyundai i20) έβαλε ένα δεύτερο i20 N Rally1 HYBRID στην πρώτη τριάδα, υστερώντας από τον ομόσταυλό του κατά 0,8 δευτερόλεπτα.

«Ήταν αρκετά ολισθηρό», είπε ο Σεμπαστιάν Οζιέ. «Όλα καλά, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Συχνά είναι έτσι την Πέμπτη – αύριο θα υπάρξει περισσότερη δράση».

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης
© RBCP/WRC Teams

Ο Τιερί Νιουβίλ, ο οποίος μπορεί να εξασφαλίσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο αυτή την εβδομάδα, έμεινε απογοητευμένος αφού είχε επαφή με μια αχυρόμπαλα στην πρώτη ΕΔ., προκαλώντας ζημιά στο αμάξωμα του Hyundai του. Για να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα, ο Βέλγος πρέπει να ξεπεράσει τον Οτ Τάνακ (Hyundai i20) με δύο βαθμούς, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι δεν θα χάσει πάνω από 10 από τον Σεμπαστιάν Οζιέ και 15 από τον Έλφιν Έβανς.

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης
© RBCP/WRC Teams

Το σκέλος της Παρασκευής περιλαμβάνει δύο απομακρυσμένες στάσεις για σέρβις στην τσεχική πόλη Janovice nad Úhlavou, αλλά οι κανονισμοί ορίζουν ότι το αμάξωμα δεν επιτρέπεται να αλλάξει κατά τη διάρκεια αυτών των στάσεων.

Ο Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris) σηματοδότησε την επιστροφή του στην ομάδα της Toyota αφού δεν έλαβε μέρος στον αγώνα στη Χιλή με έναν εντυπωσιακό δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην 1η Ε.Δ. Έπεσε πίσω στην τέταρτη θέση μετά τη 2η, αλλά τελείωσε την ημέρα μόλις 0,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αντρέας Μίκελσεν. Ο Οτ Τάνακ, εν τω μεταξύ, έμεινε άλλο ένα δέκατο του δευτερολέπτου πίσω στην πέμπτη θέση, με τον Αντριέν Φουρμό (Ford Puma) να συμπληρώνει την πρώτη εξάδα με το M-Sport Ford Puma Rally1 HYBRID.

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης
© RBCP/WRC Teams

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.