- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Ο Σεμπαστιάν Οζιέ μπροστά
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Θα καταφέρει ο Τιερί Νιουβίλ να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα οδηγών;
To Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης ξεκίνησε χθες, Πέμπτη, με το δοκιμαστικό shakedown και δύο Ειδικές Διαδρομές στην Τσεχία και ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota Yaris) ηγήθηκε κατά εννέα δέκατα του δευτερολέπτου από τον Τιερί Νιουβίλ (Hyundai i20).
Ο προτελευταίος αγώνας του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας, όπου παραβρέθηκε ο πρόεδρος της Τσεχίας Πετρ Πάβελ. Στη συνέχεια, οι αγωνιζόμενοι ανταγωνίστηκαν σε δύο απαιτητικές ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές νότια της πρωτεύουσας, με μόλις 2,1 δευτερόλεπτα να χωρίζουν συνολικά τους πέντε κορυφαίους οδηγούς στο τέλος της ημέρας.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη Σούπερ Ειδική Velká Chuchle στα περίχωρα της Πράγας. Ένας τρίτος καλύτερος χρόνος στη νυχτερινή Διαδρομή του Klatovy ήταν αρκετός για να τον κρατήσει μπροστά από τον ηγέτη του πρωταθλήματος της Hyundai, Τιερί Νιουβίλ, καθώς ο Αντρέας Μίκελσεν (Hyundai i20) έβαλε ένα δεύτερο i20 N Rally1 HYBRID στην πρώτη τριάδα, υστερώντας από τον ομόσταυλό του κατά 0,8 δευτερόλεπτα.
«Ήταν αρκετά ολισθηρό», είπε ο Σεμπαστιάν Οζιέ. «Όλα καλά, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Συχνά είναι έτσι την Πέμπτη – αύριο θα υπάρξει περισσότερη δράση».
Ο Τιερί Νιουβίλ, ο οποίος μπορεί να εξασφαλίσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο αυτή την εβδομάδα, έμεινε απογοητευμένος αφού είχε επαφή με μια αχυρόμπαλα στην πρώτη ΕΔ., προκαλώντας ζημιά στο αμάξωμα του Hyundai του. Για να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα, ο Βέλγος πρέπει να ξεπεράσει τον Οτ Τάνακ (Hyundai i20) με δύο βαθμούς, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι δεν θα χάσει πάνω από 10 από τον Σεμπαστιάν Οζιέ και 15 από τον Έλφιν Έβανς.
Το σκέλος της Παρασκευής περιλαμβάνει δύο απομακρυσμένες στάσεις για σέρβις στην τσεχική πόλη Janovice nad Úhlavou, αλλά οι κανονισμοί ορίζουν ότι το αμάξωμα δεν επιτρέπεται να αλλάξει κατά τη διάρκεια αυτών των στάσεων.
Ο Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris) σηματοδότησε την επιστροφή του στην ομάδα της Toyota αφού δεν έλαβε μέρος στον αγώνα στη Χιλή με έναν εντυπωσιακό δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην 1η Ε.Δ. Έπεσε πίσω στην τέταρτη θέση μετά τη 2η, αλλά τελείωσε την ημέρα μόλις 0,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αντρέας Μίκελσεν. Ο Οτ Τάνακ, εν τω μεταξύ, έμεινε άλλο ένα δέκατο του δευτερολέπτου πίσω στην πέμπτη θέση, με τον Αντριέν Φουρμό (Ford Puma) να συμπληρώνει την πρώτη εξάδα με το M-Sport Ford Puma Rally1 HYBRID.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.