- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Το 7θέσιο Dacia Jogger LPG έχει αυτονομία πάνω από 1000 χλμ, είναι προσιτό και απίστευτα οικονομικό
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Το Dacia Jogger συγκεντρώνει πλεονεκτήματα από πολλές κατηγορίες: το μήκος ενός station wagon, την ευρυχωρία ενός MPV, την εμφάνιση ενός SUV.
Το Dacia Jogger LPG είναι το 7θέσιο μοντέλο με το οποίο η μάρκα διεύρυνε τη γκάμα των οικογενειακών της αυτοκινήτων.
Το αυτοκίνητο που, με τις ευλογίες του ομίλου Renault, επαναπροσδιορίζει από την αρχή το οικογενειακό αυτοκίνητο, με έως και 7 θέσεις για τους επιβάτες και τιμή προσιτή για όλους.
Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι το νέο Dacia Jogger αποτελεί έναν ιδανικό σύντροφο για τις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και για όσους θέλουν να ξεφύγουν και να απολαύσουν μια βόλτα στην ύπαιθρο.
Γνωριμία
Το Dacia Jogger συγκεντρώνει πλεονεκτήματα από πολλές κατηγορίες: το μήκος ενός station wagon, την ευρυχωρία ενός MPV, την εμφάνιση ενός SUV.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που είναι... μία κατηγορία από μόνο του. Σαν γνήσιο μέλος της οικογένειας Dacia, το νέο Jogger προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με την Dacia, πίσω από το τιμόνι, το νέο Dacia Jogger προσφέρει μια οδηγική εμπειρία που αναμένει κανείς από ένα όχημα κατηγορίας C. Το μεταξόνιο των 2,9 μέτρων και οι τροχοί 16 ιντσών το καθιστούν ιδιαίτερα σταθερό στο δρόμο. Επιπλέον, η άκαμπτη δομή του αμαξώματος το καθιστά ιδιαίτερα στιβαρό.
Σχεδίαση
Βλέποντας το Jogger από το πλάι καταλαβαίνεις τι ακριβώς περιλαμβάνει το «πακέτο» και που απευθύνεται. Εννοούμε το μέγεθος και η σχεδιαστική διάταξη στην οποία ξεχωρίζουν το μήκος και οι μπάρες οροφής.
Τα φωτιστικά σώματα Led ενσωματώνουν την φωτιστική υπογραφή της εταιρίας σε σχήμα «Y», ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι κυψελοειδείς εισαγωγές αέρα πάνω και κάτω από την πινακίδα, οι στρογγυλοί προβολείς ομίχλης, κ.ά.
Στο εσωτερικό του η εργονομία, η ηχομόνωση και ο χώρος για τα κεφάλια φροντίζουν για την άνεση όλων των επιβατών, μέχρι και την τρίτη σειρά καθισμάτων.
Ένα τόσο ευρύχωρο αυτοκίνητο θα ήταν παραφωνία να μην έχει διαθέσιμους αποθηκευτικούς χώρους και στην καμπίνα. Έτσι υπάρχουν 23 λίτρα για μπουκάλια και άλλα μικροαντικείμενα, ενώ ξεχωρίζουν τα αεροπορικού τύπου τραπεζάκια στις πλάτες των καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού.
Οι δύο επιπλέον θέσεις (6η και 7η) μειώνουν λογικά την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που έχει μόνο 160 λίτρα διαθέσιμα.
Όταν όμως αφαιρέσουμε τα δύο καθίσματα της τρίτης σειράς (αφαιρούνται εξαιρετικά εύκολα και το σημαντικότερο επανατοποθετούνται το ίδιο εύκολα), τότε ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 699 λίτρα που μπορούν να αυξηθούν σε πάνω από 2.000 αν αναδιπλωθούν τα καθίσματα της 2ης σειράς, τα οποία να σημειώσουμε ότι είναι και συρόμενα!
Στον δρόμο
Το Dacia Jogger της δοκιμής μας ήταν αυτό με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη, LPG) με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.0 Eco-G 100 LPG.
Το σύνολο αποδίδει 100 ίππους στις 4.600-5.000 σ.α.λ. και έχει ροπή 170 Nm και η κίνηση περνάει στους εμπρός τροχούς μέσα από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Να σημειώσουμε εδώ ότι η Dacia είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει στην αγορά μία πλήρη γκάμα μοντέλων με βενζινοκινητήρες και κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης / υγραερίου).
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί εδώ είναι το γεγονός ότι το Jogger διαθέτει δύο δεξαμενές καυσίμου, 50 λίτρων βενζίνης και 40 λίτρων LPG, τιμές που ανάγουν την αυτονομία σε πάνω από 1000 χλμ με ένα πλήρες γέμισμα των δεξαμενών.
Τιμή
Η τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής μας ξεκινά από τα 23.580 ευρώ για την 7-θέσια έκδοση διπλού καυσίμου 1.0 Eco-G 100HP Expression.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.