- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Ράλλυ Χιλής: Πρώτος ο Elfyn Evans μετά από απόφαση αγωνοδικών
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
WRC - Ράλλυ Χιλής: Προηγείται ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) μετά από απόφαση αγωνοδικών.
Χθες, Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε το Ράλλυ Χιλής του φετινού πρωταθλήματος. Τα πληρώματα ολοκλήρωσαν το δοκιμαστικό Shakedown το πρωί της Πέμπτης όπου ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Την Παρασκευή οι αγωνιζόμενοι δοκιμάστηκαν σε 6 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), 3 στο πρωινό σκέλος τις οποίες επανέλαβαν στο απογευματινό.
WRC - Ράλλυ Χιλής: Η αγωνιστική δράση της πρώτης μέρας
Το Ράλλυ Χιλής είναι παραδοσιακά ένας απαιτητικός αγώνας, κυρίως λόγω υψόμετρου και εδάφους. Και φέτος, από την πρώτη κιόλας ημέρα, έδειξε πόσο δύσκολος μπορεί να είναι. Ενώ αρχικά η ημέρα χθες τελείωσε με τον Ott Tanak (Hyundai i20) να βρίσκεται στην 1η θέση γενικής έναντι του Elfyn Evans (Toyota Yaris) με μια μικρή διαφορά 0,4 δευτερολέπτων, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν, μετά από αίτημα από την Toyota Gazoo Racing να εξετάσει την ανακατανομή του «εικονικού» χρόνου που έλαβε για την πρωινή Ε.Δ. η οποία είχε διακοπεί, να δοθεί το προβάδισμα πίσω στον Evans με τη διαφορά στα 3 δευτερόλεπτα.
Μετά από περαιτέρω εξέταση, οι αγωνιζόμενοι Sami Pajari (Toyota Yaris) και Adrien Fourmaux (Ford Puma) έλαβαν επίσης καινούργιους χρόνους, κανένας από τους οποίους δεν επηρέασε τη γενική κατάταξη.
Ήταν μια μέρα αντιφάσεων για τον Εσθονό Tanak, ο οποίος έχει κερδίσει κάθε αγώνα στη Χιλή στο παρελθόν. Ο Tänak δυσκολεύτηκε αρκετά το πρωί και βρισκόταν στην 5η θέση στην αρχή του απογευματινού σκέλους, αφού αντιμετώπισε έλλειψη αυτοπεποίθησης και ισορροπίας στο Hyundai i20 Rally1 HYBRID κατά τη διάρκεια του πρωινού σκέλους. Ωστόσο, οι ρυθμίσεις στο σέρβις αναζωογόνησαν την απόδοσή του και τον βοήθησαν να ανέβει στην κατάταξη και να φτάσει τον αντίπαλό του Elfyn Evans στην προτελευταία Ε.Δ. Rere.
Παρά το δυνατό απόγευμα του Tänak, ο Sébastien Ogier εμφανίστηκε πιο δυνατός κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας. Ο Γάλλος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 3 Ε.Δ. και θα ήταν μπροστά με σχεδόν 30 δευτερόλεπτα διαφορά αν δεν είχε κάνει ένα λάθος το οποίο οδήγησε σε κλατάρισμα αναγκάζοντάς τον να σταματήσει και να αλλάξει τροχό.
Στην 3η θέση γενικής βρίσκεται ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) ο οποίος όμως δεν έμεινε ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του, ειδικά μετά το λάθος στην 4η Ε.Δ. της ημέρας. «Δεν αισθάνομαι άνετα σε αυτούς τους δρόμους», εξήγησε ο Rovanperä. «Όταν είναι στεγνό έτσι (το χώμα), δεν ταιριάζει με το συνηθισμένο μου στυλ οδήγησης. Πολεμώ πολύ με το αυτοκίνητο και την οδήγηση».
Ο Evans, αν και έκανε ένα πιο επιθετικό ξεκίνημα στη Χιλή, δυσκολεύτηκε με την αυτοπεποίθησή του στο απογευματινό σκέλος και παραδέχτηκε ότι «Είμαι λίγο χαμένος με το πως αισθάνομαι στο αυτοκίνητο, με κάθε ειλικρίνεια. Δεν το νιώθω φυσικό αυτή τη στιγμή».
Στη διοργάνωση όπου έκανε το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία πέρυσι, ο Grégoire Munster (Ford Puma) έκανε την καλύτερη επίδοση της σεζόν, αλλά η ζημιά στα ελαστικά στην τελική Ε.Δ. τον οδήγησε να πέσει στην πέμπτη θέση πίσω από τον Sami Pajari. Μόλις 1,4 δευτερόλεπτο χώριζε τους δύο στο τέλος της ημέρας, με τον Pajari να βρίσκεται πίσω από τον Rovanperä μόνο 2,2 δευτερόλεπτα.
Ο Mārtiņš Sesks (Ford Puma) εγκατέλειψε στο πρωινό σκέλος μετά από λάθος το οποίο προκάλεσε ζημιά σε δύο ελαστικά ενώ είχε πάρει μαζί του μόνο έναν εφεδρικό τροχό. Ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) έπεσε από την τέταρτη θέση στην όγδοη, αφού επιβλήθηκε ποινή ενός λεπτού για καθυστερημένη άφιξη στην 5η Ε.Δ. Η καθυστέρηση προήλθε από επισκευές στην άκρη του δρόμου, πρώτα στον εναλλάκτη του και στη συνέχεια σε σωλήνα νερού.
Ο ηγέτης του Πρωταθλήματος Οδηγών Thierry Neuville (Hyundai i20) ολοκλήρωσε την ημέρα στην 6η θέση, πάνω από μισό λεπτό μακριά από την 1η. Ανοίγοντας το δρόμο, δυσκολεύτηκε με τις συνθήκες του δρόμου, αλλά παρόλα αυτά προηγήθηκε του ομόσταυλού του Esapekka Lappi (Hyundai i20) κατά 5,8 δευτερόλεπτα. «Δεν μπορούσα να κάνω πολλά περισσότερα», παραδέχτηκε ο Neuville, ενώ ο Lappi περιέγραψε την απόδοσή του ως «μια καταστροφή».
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής και διαχείρισης ελαστικών, με έξι E.Δ. συνολικού μήκους σχεδόν 140 χιλιομέτρων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.