- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Νικητής ο Thierry Neuville
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Νικητής ο Βέλγος Thierry Neuville (Hyundai i20)
Ένα πολύ σκληρό Ράλλυ Ακρόπολις, το σκληρότερο των τελευταίων ετών σύμφωνα με πολλούς, έφτασε στο τέλος του σήμερα, Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου, με την τελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.), γνωστή ως Power Stage, – Ελευθεροχώρι 2 – να προσφέρει λίγο ακόμα σασπένς και δράμα! Νικητής ο Βέλγος Thierry Neuville (Hyundai i20) με μία ξεκάθαρη νίκη καθότι στη 2η θέση τερμάτισε ο ομόσταυλός του Dani Sordo (Hyundai i2), 1 λεπτό και 36 δευτερόλεπτα πίσω.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Η νίκη του Thierry Neuville και οι σκληρές αναμετρήσεις
Πού ήταν λοιπόν το δράμα; Η τελευταία Σούπερ Ειδική Διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις στο Σείριο χθες το βράδυ δεν έφερε καμία αλλαγή στην κατάταξη ή τους χρόνους μεταξύ των πρώτων 4 πληρωμάτων, και τελειώνοντας η ημέρα, η κατάταξη είχε τον Neuville στην κορυφή, τον Sordo σχεδόν ένα λεπτό πίσω του, και τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris) στην 3η θέση στην οποία «ανέβηκε» μετά τα 2 κλαταρίσματα του Ott Tanak (Hyundai i20) στην πρώτη Ε.Δ. του Σαββάτου, ο οποίος μέχρι τότε ήταν 1ος.
Στην πρώτη Ε.Δ. της Κυριακής, ο Sordo δυστυχώς έκανε πολύ κακό χρόνο καθότι είχε θέμα με την υβριδική του μονάδα, και γενικά δεν αισθανόταν καλά το αυτοκίνητο. Παρότι λοιπόν όταν ξεκίνησαν την ημέρα ο Ogier ήταν 27 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sordo, μετά την Ε.Δ. αυτή, ο Ogier κάλυψε αυτό το κενό, ανέβηκε στην 2η θέση, και άφησε τον Sordo στην 3η, 4,7 δευτερόλεπτα πίσω του. Όπως σημειώσαμε και χθες, ο Tanak απείχε περίπου 2 λεπτά από τους προπορευόμενους οπότε η ευκαιρία να τους «προλάβει» δεν υπήρχε.
Πριν τα πληρώματα μπουν στην τελική Power Stage, o Sordo ήταν πια 20,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier, και έτσι το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα φαινόταν σίγουρο. Έλα όμως που οι θεοί των Ράλλυ δεν είχαν πει ακόμα την τελευταία τους κουβέντα.
Αφού πέρασαν τα πληρώματα της κατηγορίας WRC2, η Ε.Δ. διακόπηκε για λίγη ώρα λόγω κάποιου περιστατικού με έναν από τους θεατές ο οποίος χρειάστηκε ιατρική φροντίδα. Λίγη ώρα μετά, μπήκαν τα «τέρατα» της κορυφαίας κατηγορίας. Λόγω της χθεσινοβραδυνής νεροποντής στις γύρω περιοχές της Λαμίας, οι σημερινές Ε.Δ. ήταν ακόμα πιο σκληρές καθότι ήταν στεγνές σε κάποια σημεία, και υγρές ή λασπωμένες σε άλλα. Στα μισά περίπου της διαδρομής, λοιπόν, συνέβη κάτι που σπάνια έχουμε δει όσα χρόνια τρέχει ο Sebastien Ogier: έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και τούμπαρε.
Εκείνη τη στιγμή, με το στόμα μας ανοιχτό, γνωρίζαμε όλοι ότι ακόμα και αν κατάφερνε να το γυρίσει, ακόμα και αν το Yaris του ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση για να πάρει μπρος και να τερματίσει (το οποίο και κατάφερε), είχε χάσει μια θέση στο βάθρο και πολλούς, πολλούς πόντους.
Ο Neuville είχε από πριν σαν στόχο να οδηγήσει με προσοχή και να μην πάρει ρίσκα, ώστε να φέρει με ασφάλεια το αυτοκίνητο στον τερματισμό και να κερδίσει το Ράλλυ τόσο για τον ίδιο όσο και για την ομάδα του. Δεν ενημερώθηκε για το τουμπάρισμα του Ogier, αλλά όταν τον πέρασε και κατάλαβε ότι ήταν αυτός, «κατέβασε ταχύτητα» και πήγε ακόμα πιο προσεκτικά, γνωρίζοντας πια τι πρέπει να κάνει. Ο ίδιος δήλωσε το εξής: «Δεν είχα την πληροφορία ότι ο Seb τούμπαρε. Μόλις συνειδητοποίησα πως το αυτοκίνητο που είδα στην ειδική ήταν του Ogier, γνώριζα πως έπρεπε απλώς να τερματίσω. Ακολουθήσαμε τους στόχους μας όλο το Σαββατοκύριακο και ανταμειφθήκαμε. Είμαι περήφανος για την ομάδα μου, το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικό.»
Με αυτό, ο Tanak ανέβηκε στην 3η θέση και το 50ο του βάθρο συνολικά στην καριέρα του, παρότι είχε ένα κλατάρισμα προς το τέλος του Power Stage, και κέρδισε πολύτιμους πόντους για το πρωτάθλημα οδηγών. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη 2η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, αφήνοντας πίσω του τον Ogier στην 3η θέση, 4 πόντους πίσω. Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Neuville, 34 πόντους μπροστά από τον Tanak.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.