- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Αυτό είναι το ανανεωμένο Peugeot 2008 που «τα σπάει»
Αέρας ανανέωσης με περισσότερη γοητεία μέσω της κομψότητας και της εντυπωσιακής του σχεδίασης
Peugeot 2008: Η ανανεωμένη έκδοση του δυναμικού και ευέλικτου SUV
Τι είναι
- Η ανανεωμένη έκδοση του δυναμικού και ευέλικτου SUV, που πλέον έρχεται με αναβαθμισμένο σχεδιασμό, ακόμα καλύτερη ποιότητα και νέες ηλεκτρικές επιδόσεις, με αυτονομία 406 χλμ.
Peugeot 2008: Το νέο ανανεωμένο μοντέλο SUV
Fast Info
- Το ανανεωμένο Peugeot 2008 φέρνει αέρα ανανέωσης με περισσότερη γοητεία μέσω της κομψότητας και της εντυπωσιακής του σχεδίασης, περισσότερες συγκινήσεις κατά την οδήγηση, και κορυφαία απόλαυση και ενημέρωση χάρη στο διαρκώς πρωτοποριακό i-Cockpit 3D.
Ιστορία
- Το Peugeot 2008 που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019 έχει ήδη παραχθεί σε 700.000 μονάδες, ήταν πάντα ανάμεσα στα 3 πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις στην κατηγορία B-SUV στην Ευρώπη, κατακτώντας μάλιστα και την κορυφή το 2021.
- Η επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου οφείλεται κυρίως στο E-2008, το οποίο υπήρξε πρωτοπόρος στον εξηλεκτρισμό της κατηγορίας από το 2019, με την παραγωγή του να έχει καταγράψει πάνω από 75.000 μονάδες.
- Το μερίδιο αγοράς της συγκεκριμένης έκδοσης έφτασε στο 17.4% των πωλήσεων το 2022, τοποθετώντας το ανάμεσα στα 3 πρώτα των ηλεκτρικών του segment Β-SUV.
Ανανεωμένο Design
- Με το νέο 2008, η Peugeot συνεχίζει να ενισχύει την τεχνολογική και αιλουροειδή της ταυτότητα.
- Ένα από τα βασικά στοιχεία της σχεδιαστικής δουλειάς είναι η διάταξη της εμπρός πλευράς, η οποίο ενισχύει την υπογραφή των 3 ονύχων.
- Τονίζει το στιβαρό και μυώδες στυλ που έκανε το συγκεκριμένο SUV τόσο επιτυχημένο σε όλες τις αγορές, και απεικονίζει την αναβάθμιση που υφίσταται το νέο 2008.
- Τα νέα LED πίσω φώτα σε όλες τις εκδόσεις του νέου 2008 έχουν επανασχεδιασμένους τους τρείς εμβληματικούς όνυχες, που χαρακτηρίζουν το πίσω μέρος κάθε Peugeot. Εδώ, αποτελούνται από τρείς επάλληλες οριζόντιες διπλές λωρίδες, λεπτές και κομψές, που συμβάλλουν στην οπτική διεύρυνση του πλάτους του αυτοκινήτου.
- Χάρη στο ακόμα και σήμερα πρωτοποριακό i-Cockpit 3D που ενισχύεται και από την κεντρική οθόνη υψηλής ανάλυσης των 10’’, αλλά και την εξαιρετική οδική του συμπεριφορά, το ανανεωμένο 2008 φιλοδοξεί να συνεχίσει να τέρπει οφθαλμούς και αισθήσεις!
- Το δημοφιλές μοντέλο που είναι διαθέσιμο σε 6 χρώματα αμαξώματος και η γκάμα του περιλαμβάνει 3 εκδόσεις - Active, Allure, GT.
- Το νέο 2008 διατηρεί τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τον προκάτοχό του, ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών παραμένει αμετάβλητη, στα 434 λίτρα.
Tech
- Νέο design στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10’’ και 3D απεικόνιση, κεντρική οθόνη αφής 10’’ σε όλα τα μοντέλα 2008.
- Η κεντρική οθόνη αφής 10’’ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των λειτουργιών του ηχοσυστήματος και του τηλεφώνου ή της τελευταίας γενιάς των συστημάτων ψυχαγωγίας Peugeot i-Connect και i-Connect Advanced.
- Τιμόνι μικρής διαμέτρου που δεκαπλασιάζει την οδηγική απόλαυση, εκλεπτυσμένος φωτισμός περιβάλλοντος στην έκδοση GT, νέος επιλογέας χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.
Στον δρόμο
- Το ανανεωμένο 2008 είναι διαθέσιμο με 4 κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης των 156 ίππων.
- Επίσης εφοδιάζεται, προαιρετικά και ανάλογα με την έκδοση, με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Grip Control), το οποίο διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι.
- Η γκάμα θα διευρυνθεί το 2024 με την προσθήκη ενός νέου υβριδικού κινητήρα.
ICE / Θερμικοί Κινητήρες
- Στη γκάμα του 2008 περιλαμβάνονται και επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που δίνουν στον κάθε πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει αυτόν που ικανοποιεί τις δικές του ανάγκες:
- PureTech 100, 3κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1.2 με ισχύ 100 ίππων, και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων,
- PureTech 130, 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 με ισχύ 130 ίππων, και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8 και
- BlueHDi 130 EAT8, 4κύλινδρος κινητήρας diesel με ισχύ 130 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.
E-2008
- Το νέο E-2008 πρωτοπόρος στην αγορά των 100% ηλεκτρικών Β-SUV, εφοδιάζεται με τον νέο ηλεκτροκινητήρα που συναντούμε επίσης στα E-208 και E-308.
- Η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 15% από 136 σε 156 ίππους, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξάνεται από 50 kWh σε 54 kWh.
- Η αύξηση της μπαταρίας είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της απόδοσης και της αυτονομίας, η οποία φτάνει πλέον τα 406 χλμ σε σύγκριση με τα 345 της προηγούμενου μοντέλου.
Τιμή
- Οι τιμές του νέου 2008 αρχίζουν από τις 24.800 ευρώ για την έκδοση 1.2 Pure Tech 100 Active.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.