- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
SECTO Ράλι Φινλανδίας: Ο Sebastien Ogier νικητής μετά από έναν ζόρικο αγώνα
Ο Kalle Rovanpera εκτός στην προτελευταία Ε.Δ. του αγώνα
SECTO Ράλι Φινλανδίας: Η νίκη του Sebastien Ogier, οι κακοτυχίες στην Ε.Δ. και η υπόλοιπη δεκάδα
Ο Sébastien Ogier είχε μία νίκη «έκπληξη» στο Secto Rally Finland σήμερα, Κυριακή, αφού ο ομόσταυλός του στην Toyota GAZOO Racing, Kalle Rovanperä, βγήκε εκτός δρόμου και έχασε τα πάντα στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) του Ράλι Φινλανδίας.
Ο Rovanperä υπήρξε πρώτος σχεδόν καθ' όλη τη διάρκεια του Ράλι το τελευταίο τριήμερο, και ήταν έτοιμος να πάρει επιτέλους αυτή την πολυπόθητη νίκη στη χώρα του, μετά από 7 χρόνια αναμονή. Μπαίνοντας στην 19η Ε.Δ. του αγώνα σήμερα το μεσημέρι, και την προτελευταία του αγώνα, είχε ένα τεράστιο προβάδισμα 45,8 δευτερολέπτων έναντι του Sebastien Ogier ο οποίος βρισκόταν στη 2η θέση. Ωστόσο, όλα πήγαν στραβά για τον 23χρονο όταν μια μεγάλη πέτρα στην άκρη του δρόμου τον έβγαλε εκτός γραμμής, κάτι το οποίο οδήγησε το αυτοκίνητο στα δέντρα. Σε αυτό το σημείο είχε εξαλειφθεί κάθε ελπίδα για νίκη.
Η ίδια Ε.Δ. «πρόσφερε» κακοτυχία και στο 3ο μέλος της Toyota, Elfyn Evans, ο οποίος βγήκε εκτός δρόμου από το άγχος του να «κυνηγήσει» πόντους στη Super Sunday με σκοπό να αναπληρώσει αυτά που έχασε την Παρασκευή λόγω σπασμένου άξονα μετάδοσης κίνησης.
Ήταν η πρώτη φορά που ο Ogier έτρεχε στο Ράλι Φινλανδίας από το 2021, και πήρε σε αυτόν τον αγώνα την 61η νίκη του στο WRC με 40,1 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη οδηγό του Hyundai i20 N Rally1, Thierry Neuville. Ο Adrien Fourmaux, οδηγώντας ένα Puma Rally1 για την M-Sport Ford, κατέκτησε την τελευταία θέση στο βάθρο 34,0 δευτερόλεπτα πιο πίσω.
«Είναι δύσκολο να χαμογελάς αυτή τη στιγμή», παραδέχτηκε ο Ogier. «Μια νίκη στη Φινλανδία είναι πάντα ωραία, αλλά δεν μας αρέσει έτσι. Λυπάμαι πολύ για τον Kalle και τον Jonne, ήταν άτυχοι με την πέτρα και είναι κρίμα για αυτούς. Ήμασταν άτυχοι στη Σαρδηνία και χάσαμε στην τελευταία Ε.Δ., αλλά υπήρξαμε τυχεροί εδώ».
Τα σημερινά γεγονότα έχουν φέρει μια μεγάλη ανακατάταξη στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών με τον Ogier να βρίσκεται τώρα δεύτερος, παρά το γεγονός ότι δεν έχει συμμετάσχει σε 3 αγώνες φέτος. Δεδομένου του γεγονότος ότι και ο Ott Tänak, ο οποίος βγήκε εκτός αγώνα την Παρασκευή, και ο Evans σημείωσαν μηδέν, οι δύο οδηγοί έπεσαν στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα.
Από την άλλη, ο Neuville ήταν ο μεγαλύτερος νικητής όσον αφορά τον τίτλο. Έχοντας φτάσει στη Φινλανδία με προβάδισμα οκτώ πόντων, το προβάδισμα του Βέλγου είναι τώρα στους 27 πόντους μετά τον 9ο από τους 13 αγώνες του πρωταθλήματος, ενώ η ομάδα της Hyundai Motorsport αύξησε το προβάδισμά της έναντι της Toyota στο πρωτάθλημα κατασκευαστών στους 20.
«Ήταν συναισθηματικά ένα τρελό Σαββατοκύριακο», είπε. «Είχαμε μια έξυπνη προσέγγιση αυτό το Σαββατοκύριακο γνωρίζοντας ότι ήταν δύσκολο να πολεμήσουμε με τα Toyota. Μετά τα προβλήματα της ομάδας μας (ο Tänak και ο Esapekka Lappi είχαν και οι δύο ατυχήματα την Παρασκευή), ξέραμε ότι έπρεπε να φέρουμε τους βαθμούς για την ομάδα».
H ομάδα της M-Sport Ford είχε μια ακόμα πολύ ευχάριστη έκπληξη όταν ο Fourmaux ανέβηκε στην 3η θέση, κάτι το οποίο σηματοδότησε το τέταρτο βάθρο του στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Γάλλος υστερούσε από τον Neuville κατά 34,0 δευτερόλεπτα στην τελευταία Ε.Δ., με το Toyota Yaris του Sami Pajari να βρίσκεται 40,4 δευτερόλεπτα πίσω.
Ο Pajari, μαζί με τον συνοδηγό Enni Mälkönen, είχαν ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο στην κορυφαία κατηγορία του WRC στο Ράλλυ Φινλανδίας. Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα, το οποίο περιλάμβανε δύο spins που οδήγησαν σε ζημιά στο πίσω φτερό την Παρασκευή, το Φινλανδικό πλήρωμα έκανε για πρώτη φορά τον ταχύτερο χρόνο, «κερδίζοντας» την Ε.Δ. WRC στο Ruuhimäki το Σάββατο
Την υπόλοιπη πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν πληρώματα της κατηγορίας Rally2. Ο Oliver Solberg ήταν ο νικητής της κατηγορίας WRC2 και κατέλαβε την πέμπτη θέση γενικής μπροστά από τους Jari-Matti Latvala (Toyota GR Yaris Rally2), Lauri Joona (Skoda Fabia RS Rally2), Mikko Heikkilä (Toyota GR Yaris Rally2), Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2), και Georg Linnamäe (Toyota GR Yaris Rally2).
Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος του 2024 το δικό μας EKO Acropolis Rally Greece, με έδρα τη Λαμία από 5 ως 8 Σεπτεμβρίου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.