- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Με σημαντικές αλλαγές και καινοτομίες ο φετινός αγώνας
Στον «Σείριο» η υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, η εκκίνηση στην Λαμία και μία ολόκληρη ημέρα χωρίς service για τους αγωνιζόμενους
Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Η επίσημη παρουσίαση στον Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων «Σείριος»
Τι είναι
Το 68ο Ράλλυ Ακρόπολις είναι ο δέκατος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WERC) 2024 που θα διεξαχθεί με κέντρο την Λαμία από τις 5 ως τις 8 Σεπτεμβρίου.
Η παρουσίαση
Η επίσημη παρουσίαση έγινε στον Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων «Σείριος» υπό την παρουσία πλήθους κόσμου και των αρχών, σε μία ημέρα που οι θερμοκρασίες των 40 βαθμών κελσίου δεν ήταν και οι «πιο συνεργάσιμες»…
Παρ’ όλα αυτά οι υπεύθυνοι του αγώνα, η διοργανωτική αρχή, εκπρόσωποι της πολιτείας και των τοπικών αρχών των περιοχών που θα περάσει ο αγώνας, αλλά και εκπρόσωποι όλων των υποστηρικτών/χορηγών του αγώνα, βρέθηκαν στην εθνική οδό για να πάρουν μία πρώτη γεύση από το 68ο Ράλλυ Ακρόπολις 2024.
Νεωτερισμός
Ο γνωστός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών «Σείριος» θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα.
Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024.
Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα στον αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA.
Στον χώρο θα διοργανωθεί μια συναυλία με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, η οποία θα ανοίξει την EKO Super Special Stage. Τόσο η Υπερειδική όσο και η συναυλία που θα διεξαχθεί με ελεύθερη πρόσβαση για όλους τους θεατές, καθώς δεν υπάρχει εισιτήριο.
Η Σουπερειδική Διαδρομή
Η υπερειδική διαδρομή, το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, θα είναι κάτι πρωτοποριακό. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που εκκινούν πάνω στο κατάστρωμα του αυτοκινητόδρομου, μια με κατεύθυνση προς την Αθήνα και το άλλο προς τη Λαμία. Πηδώντας πάνω από το διαχωριστικό στηθαίο μέσω ειδικά διαμορφωμένης ράμπας, θα συνεχίσει στο άλλο ρεύμα κατεύθυνσης, καλύπτοντας μια διαδρομή 3,2 χλμ. Το τμήμα της διαδρομής που περνά μέσα από το πάρκινγκ του ΣΕΑ Σείριος στο ρεύμα προς Αθήνα, ενώ κατά το μήκος της χαράς της που υπάρχουν τεχνικά εμπόδια.
Κατά τον χαιρετισμό του ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού κ. Βρούτσης τόνισε: «Μια υπερειδική διαδρομή συνήθως δεν κρίνει το αποτέλεσμα ενός αγώνα, χαρακτηρίζει όμως τη θέληση των οργανωτών να δώσουν κάτι μοναδικό στους θεατές. Αυτό ακριβώς είναι το πλάνο μας, αφού αξιολογήσαμε το σημείο ως ιδανικό για την πρόσβαση του κοινού. Ο χώρος είναι κυριολεκτικά άπλετος, ενώ η παρουσία στο σημείο τριών σπουδαίων χορηγών μας, της ΕΚΟ, του Κωτσόβολου και της Νέας Οδού, αποτελεί μια μοναδική συγκυρία που εγγυάται το αρτιότερο δυνατό αποτέλεσμα. Επιπρόσθετα, ο χώρος μάς δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάσουμε παράλληλες δραστηριότητες πέρα από το καθαρό αγωνιστικό στοιχείο, πάντα με τον θεατή στο επίκεντρο».
Ο αγώνας
Την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, στη Λαμία, και ειδικότερα στην Πανελλήνια Έκθεση, όπου και το Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα, η τελευταία εκκίνηση θα συνδυαστεί με μία συναυλία, και πάλι με ελεύθερη είσοδο.
Κάπως έτσι η σκυτάλη θα περάσει στους πρωταγωνιστές του αγώνα, στα πληρώματα, τα οποία φέτος θα έχουν ένα αρκετά δύσκολο έργο να διαχειριστούν: μια μεγάλη πρώτη ημέρα με τρεις εμβληματικές ειδικές διαδρομές (επαναλαμβανόμενες), ένα απαιτητικό χωρίς ενδιάμεσο σέρβις και μια Κυριακή που, αν και μικρότερη, θα αποτελέσει το κρίσιμο βήμα για αυτόν που τελικά θα προσθέσει στο παλμαρέ του την πολυπόθητη νίκη στο Ράλλυ Ακρόπολις.
Οι λεπτομέρειες της διαδρομής του φετινού αγώνα αναπτύχθηκαν από την Αλυτάρχη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολης, Ανίτα Πασαλή. Η ίδια στάθηκε στις προσαρμογές που χρειάστηκε να ώστε η διαδρομή να γίνουν πληρέστερες οι απαιτήσεις που προκύπτουν από την αλλαγή -από φέτος- στη βαθμολογία των αγώνων του Πρωταθλήματος.
Έτσι, μεταξύ άλλων στο ωράριο του αγώνα «επέστρεψε» η Ε.Δ. Θήβα, ενώ προστέθηκε η ολοκαίνουργια Ε.Δ. Οινοχώρι και μια νέα εκδοχή της αγαπημένης των θεατών, Παύλιανης, που, ως Άνω Παύλιανη φέτος, θα αποτελείται από ένα νέο τμήμα που θα «συναντά» την παλιότερη Ε.Δ., με αντίθετη όμως φορά. Πέραν αυτών, με αφετηρία στο χωριό Ρεγγίνι επιστρέφει η ομώνυμη ε.δ., στην οποία περιλαμβάνεται και η Ελάτεια (με αντίθετη φορά), ενώ, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, ο αγώνας θα εξαπλωθεί από την Κόρινθο και τις Ε.Δ. Άγιοι Θεόδωροι και Λουτράκι, μέχρι την Ευρυτανία με το θρυλικό «Ταρζάν».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.