Ράλλυ Λετονίας: Η κυριαρχία του Kalle Rovanperä στο ντεμπούτο του αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ
Ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) κυριάρχησε στο Tet Ράλλυ Λετονίας ολοκληρώνοντας τον αγώνα το απόγευμα της Κυριακής 39,2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 2ο στην κατάταξη Sebastien Ogier (Toyota Yaris), και πάνω από ένα λεπτό μπροστά από τον 3ο Ott Tanak (Hyundai i20).
Ράλλυ Λετονίας: Κυρίαρχος ο Kalle Rovanperä
Έχοντας ξεκινήσει το πρώτο του ράλλυ στους δρόμους της Λετονίας πριν από περισσότερα από 10 χρόνια, σε ηλικία 12 ετών, ο Φινλανδός οδηγός γύρισε πίσω το χρόνο για να κερδίσει της πρώτη διεξαγωγή του αγώνα αυτού ως μέρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA.
Αξιοθαύμαστο, αλλά χωρίς να προκαλεί τεράστια έκπληξη, ήταν το γεγονός ότι ο Rovanperä δεν αντιμετώπισε σοβαρό ανταγωνισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, ο οποίος ξεκίνησε στην πρωτεύουσα Ρίγα το απόγευμα της Πέμπτης πριν ταξιδέψει δυτικά στη Liepāja. Δημιούργησε ένα άνετο προβάδισμα κατά τη διάρκεια ιδιαιτέρως του Σαββάτου, και «σφράγισε» τη νίκη του στον 8ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος.
Ο Sébastien Ogier ολοκλήρωσε το 1-2 για την Ιαπωνική ομάδα, ενώ ο Ott Tänak έκλεψε την τελευταία θέση στο βάθρο από τον Mārtiņš Sesks (Ford Puma) ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα μετάδοσης στη τελευταία Ειδική Διαδρομή, Wolf Power Stage.
«Ήταν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο», είπε ο Rovanperä, η νίκη του οποίου ακολούθησε μια παρόμοια κυρίαρχη επίδοση στον προηγούμενο αγώνα στην Πολωνία. «Είναι ωραίο να έχουμε την πρώτη νίκη εδώ, η Λετονία είναι ένα σημαντικό μέρος για μένα. Ευχαριστώ πολύ τον Jonne [Halttunen, συνοδηγό] και όλη την ομάδα, ήμασταν πιο δυνατοί από ότι περιμέναμε. Θα το απολαύσουμε αυτό και μετά θα δουλέψουμε σκληρά [για τον επόμενο γύρο] στη Φινλανδία».
Ο Sesks δύστυχως έχασε μια μοναδική ευκαιρία να ανέβει για πρώτη φορά στο βάθρο, κάτι που θα ήταν ιδιαίτερα αξιοσημείωτο δεδομένου ότι είναι η 2η μόνο φορά που διαγωνίζεται στην κορυφαία κατηγορία, και σε αυτόν τον αγώνα κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε δύο Ειδικές Διαδρομές. Στο τέλος μίλησε για το πρόβλημα που αντιμετώπισε στην Power Stage και είπε «νομίζω ότι δείξαμε τον ρυθμό μας, τι μπορούμε να κάνουμε, και κάναμε τους πάντες χαρούμενους».
Στην 4η θέση γενικής τερμάτισε ο Adrien Fourmaux (Ford Puma), στην 5η ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), sthn 6η ο ομόσταυλός του Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), ενώ ο Sesks έπεσε στην 7η θέση γενικής. Στην 8η και 9η θέση τερμάτισαν ο Thierry Neuville (Hyundai i20) και Gregoire Munster (Ford Puma) αντίστοιχα, ενώ την 10η θέση είχε το πλήρωμα της κατηγορίας WRC2 Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.