- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Le Mans 24 - Ανταπόκριση της Athens Voice: 1η και 2η θέση για τη Ferrari με 5 ώρες να απομένουν
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Le Mans 24: Ανταπόκριση της ATHENS VOICE και η Ελένη Χελιώτη βρίσκονται στον θρυλικό αγώνα αυτοκινήτων
Η νύχτα υπήρξε ιδιαίτερα σκληρή στο φετινό 24 Hours Le Mans καθότι ο αγώνας ουσιαστικά μπήκε σε «παύση» για σχεδόν 6 ώρες στο σύνολο, αρχικά για 1,5 ώρα λόγω του ατυχήματος που έλαβε χώρα όταν το #15 BMW του Dries Vanthoor έπεσε σε μια μπαριέρα η οποία χρειάστηκε επισκευή, και μετά για κάτι παραπάνω από 4 ώρες (μεταξύ 4 και 8 το πρωί) λόγω έντονης βροχόπτωσης. Ο αγώνας βρισκόταν τότε στην 13η ώρα του.
Le Mans 24: 1-2 για τη Ferrari με 5 ώρες να απομένουν
Οι οδηγοί κουράστηκαν ιδιαιτέρως κατά την πολύωρη αυτή διαδικασία όπου απλά ακολουθούσαν το safety car σε πολύ χαμηλή ταχύτητα χωρίς δυνατότητα να μπούνε στα pits εκτός και αν υπήρχε άμεση ανάγκη. Στην ομάδα της Toyota Gazoo Racing o Hirakawa αντικατέστησε τον Hartley καθότι ο τελευταίος παραπονέθηκε για κράμπα στα πόδια. Εκείνες τις ώρες 2ος στην κατάταξη ήταν το #6 Porsche Penske Motorsport με οδηγό τον Laurens Vanthoor, και στην 3η θέση η Ferrari AF Corse.
Στην 4η θέση βρισκόταν το #7 Toyota το οποίο κατάφερε να αποφύγει μια ποινή για ένα λάθος στα pit stop όταν ο Nyck De Vries, ο οποίος αντικατέστησε τον Jose Maria Lopez, ξαναμπήκε στην πίστα σε λάθος σειρά των safety cars (υπήρχαν 3 safety cars τα οποία κατεύθυναν τα αυτοκίνητα). O Robert Kubica βρισκόταν στην 5η θέση με το #83 Ferrari αφού έλαβε ποινή 30 δευτερολέπτων stop-and-go λόγω του ατυχήματος που προκάλεσε με το #15 BMW.
Με τον καιρό να «ανοίγει», τον ήλιο να βγαίνει και τις συνθήκες στην πίστα να καλυτερεύουν και να σταθεροποιούνται, το μόνο σίγουρο είναι ότι για τις επόμενες 5 ώρες που απομένουν θα αγωνιστούν όλοι στο έπακρον. Η Ferrari θα κάνει ότι περνάει από το χέρι της να κατακτήσει το Le Mans για ακόμα μια φορά, και η Toyota να επανέλθει εκεί που ήταν για χρόνια. Η Porsche, η οποία τώρα βρίσκεται στην 4η θέση με το #6 και η οποία ήταν η «αγαπημένη» πρόβλεψη πολλών για τη νίκη…είναι αρκετά κοντά αλλά σίγουρα όχι εκεί που θα ήθελε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.