Αυτοκινηση

Ανταπόκριση από Le Mans 24: Δράση και σασπένς υπό καταρρακτώδη βροχή

Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν

eleni_helioti_1.jpg
Ελένη Χελιώτη
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ανταπόκριση από Le Mans: Δράση και σασπένς υπό καταρακτώδη βροχή

Le Mans 24: Η Athens Voice και η Ελένη Χελιώτη είναι στον θρυλικό αγώνα αυτοκινήτων καταγράφοντας όλα όσα έγιναν τις πρώτες ώρες

Η ώρα είναι 6 το πρωί, και βέβαια, κατά το γνωστό ρητό, it always rains in Le Mans. Ξυπνήσαμε στις 3 για να βρεθούμε και πάλι στο circuit και να απολαύσουμε τα τέρατα τη νύχτα…και βέβαια στην ανατολή. Για κακή μας τύχη όμως… εδώ και αρκετή ώρα έχει βγει safety car λόγω έντονης βροχής. 

Ανταπόκριση από Le Mans: Δράση και σασπένς υπό καταρακτώδη βροχή
© WEC

Le Mans: Όλα όσα έγιναν τις πρώτες ώρες στον θρυλικό αγώνα αυτοκινήτων

Στην 1η και 3η θέση βρίσκονται τώρα τα δύο Toyota, το #8 με οδηγο τον Brendon Hartley και το #7 αντίστοιχα με οδηγό Jose Maria Lopez, ενώ στη 2η βρίσκεται η #6 Porsche Penske του Kevin Estre. Κατά τη διάρκεια της νύχτας τα δύο Alpine Hypercars, #35 και #36, αποσύρθηκαν καθότι το πρώτο παρουσίασε πρόβλημα στον κινητήρα. Οι τεχνικοί υπεύθυνοι, προφανώς με τη βοήθεια των δεδομένων, υποπτεύθηκαν πρόβλημα και στο δεύτερο αυτοκίνητο και έτσι αποφάσισαν να τα αποσύρουν προληπτικά. Αυτή ήταν η πρώτη συμμετοχή της Alpine στην κορυφαία κατηγορία των Hypercars και γνώριζε ήδη ότι θα ήταν μια μεγάλη πρόκληση. Στη δήλωσή τους μετά την αποχώρησή τους τόνισαν την επιθυμία να επιστρέψουν του χρόνου δριμύτεροι. 

Ανταπόκριση από Le Mans: Δράση και σασπένς υπό καταρακτώδη βροχή
© WEC

Τα μεσάνυχτα όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Το No.83 AF Corse Ferrari των Robert Kubica, Yifei Ye και Robert Shwartzman είχε το προβάδισμα όταν ξεκίνησε να βρέχει για τα καλά. Ο Robert Kubica ανέλαβε το cockpit της Ferrari 499P από τον Ye και μπόρεσε να επεκτείνει το προβάδισμα όταν η εργοστασιακή Ferrari επέλεξε να παραμείνει στα slicks ελαστικά στις ολοένα πιο υγρές συνθήκες.

Αυτό έδωσε χώρο στην No.5 Porsche Penske των Frederic Makowiecki, Matt Campbell και Michael Christensen να περάσει στη δεύτερη θέση.

Ο Kubica τρόμαξε την έβδομη ώρα του αγώνα όταν είχε ένδειξη προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων στο ταμπλό του, αλλά η ομάδα δεν πτοήθηκε και συνέχισε να προηγείται. Λίγα λεπτά αργότερα, ο αγώνας άλλαξε καθώς ο Kubica βρισκόταν είχε επαφή με την Νο. 15 BMW που οδηγούσε ο Dries Vanthoor στην Mulsanne Straight στις 22.35. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Vanthoor να πέσει στη μπαριέρα armco, πράγμα που τον ανάγκασε να αποσυρθεί από τον αγώνα. 

Ανταπόκριση από Le Mans: Δράση και σασπένς υπό καταρακτώδη βροχή
© WEC

Το περιστατικό τέθηκε υπό διερεύνηση, και το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας του αγώνα κατέλαβε την πίστα για πάνω από 90 λεπτά, ενώ ολοκληρώθηκαν οι επισκευές της μπαριέρας.

Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν. 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.