- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
WRC: Όλα όσα έγιναν στον 6ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στη Σαρδηνία
To Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2024 έχει υπάρξει ως τώρα λίγο παράξενο, κυρίως γιατί τα δύο μεγαλύτερα ονόματα του WRC αυτή τη στιγμή, ο Sebastien Ogier (8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής) και ο 23χρονος Kalle Rovanpera (2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής), και οι δύο οδηγοί της Toyota Gazoo Racing, μοιράζονται ένα Yaris και συμμετέχουν μερικώς στο φετινό πρωτάθλημα. Η παρουσία τους όμως σε κάθε αγώνα που έχουν επιλέξει να συμμετέχουν είναι κάτι περισσότερο από αισθητή· είναι οριακά αποδιοργανωτική για τους υπόλοιπους, και κυρίως για τους top 3 «πλήρης απασχόλησης» οδηγούς που δουλεύουν προς και ελπίζουν για το πρωτάθλημα οδηγών: Thierry Neuville (Hyundai i20), Elfyn Evans (Toyota Yaris), και Ott Tanak (Hyundai i20).
WRC: Μια ανασκόπηση του γκραν πρι στη Σαρδηνία της Ιταλίας
O Ott Tanak έχει ήδη υπάρξει παγκόσμιος πρωταθλητής, κερδίζοντας το πρωτάθλημα το 2019 με την Toyota Gazoo Racing. Έκτοτε παλεύει να επαναλάβει αυτή του τη νίκη, πηγαίνοντας από την Hyundai το 2022, στην M-Sport Ford το 2023, και πίσω στη Hyundai φέτος. Οι άλλοι δύο 35χρονοι οδηγοί από την άλλη έχουν φτάσει πολύ κοντά αλλά δεν έχουν καταφέρει ακόμα να αποκτήσουν αυτόν τον πολυπόθητο τίτλο.
Το Ράλλυ Σαρδηνίας, ο 6ος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος, έδειξε για ακόμα μια φορά τόσο την υπεροχή του Ogier, παρόλο που εντέλει έχασε τον αγώνα για 2 κλάσματα του δευτερολέπτου λόγω προβλήματος στο ελαστικό στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, όσο και το πόσο η παρουσία του (και αντίστοιχα του Rovanpera, ειδικά στο Ράλλυ Σαφάρι Κένυα το οποίο κέρδισε) είναι ταυτόχρονα απόλυτα δίκαιη αλλά και λίγο «άδικη». Ναι, η λογική και οι κανόνες λένε «may the best man win» (ας κερδίσει ο καλύτερος), αλλά με τις κόστος προς τους άλλους οδηγούς;
Η Toyota προφανώς έκανε τη συμφωνία που τη συνέφερε περισσότερο: κράτησε τους δύο καλύτερους οδηγούς της, με τους όρους που ήθελαν εκείνοι, διατηρώντας τις υψηλότερες πιθανότητες που μπορούσαν για να κερδίσουν το πρωτάθλημα κατασκευαστών, ακόμα και αν δεν μπορούν να έχουν και των οδηγών με τον Elfyn Evans, ο οποίος βρίσκεται 2ος στη γενική κατάταξη με 18 πόντους διαφορά από τον 1ο στο πρωτάθλημα αυτή τη στιγμή Thierry Neuville.
Ο Jari-Matti Latvala, επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing είπε:
«Είμαστε φυσικά πολύ απογοητευμένοι που χάνουμε τη νίκη με αυτόν τον τρόπο. Αυτή η τελική φάση στη Σαρδηνία ήταν πολύ δραματική στο παρελθόν και δυστυχώς, δεν είναι η πρώτη φορά που βιώνουμε κάτι τόσο δραματικό εδώ, γιατί μας θυμίζει αυτό που συνέβη το 2019 με τον Ott στην τελευταία Ε.Δ. Αυτός ο αγώνας δεν ήταν πάντα ευνοϊκός για εμάς, αλλά φαινόταν πολύ καλό για τον Seb και πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να πάρουμε άλλη μια νίκη εδώ μαζί. Το μόνο θετικό είναι ότι δεν επηρέασε τόσο τους βαθμούς για εμάς. Μπορεί να μην είναι εύκολο να το χωνέψουμε αυτό, και δεν μας αρέσει να χάνουμε, αλλά επίσης δεν χάνουμε ποτέ το πνεύμα μας και θα επιστρέψουμε για να αγωνιστούμε ξανά στο επόμενο event στην Πολωνία.»
Ο Sebastien Ogier είπε στο τέλος του αγώνα ότι «Ξέραμε ότι θα μπορούσε να είναι δύσκολο σήμερα σε κάποιες Ε.Δ. Ωστόσο, πιστεύω ότι κάναμε αρκετά καλή δουλειά για να εξασφαλίσουμε τη νίκη, αλλά δυστυχώς αρχίσαμε να χάνουμε την πίεση των ελαστικών τρία χιλιόμετρα πριν το τέλος. Οι συνθήκες ήταν ακραίες σε αυτό το Power Stage, ακόμη χειρότερες από ό,τι έχουμε δει εκεί πριν, και δεν νομίζω ότι υπήρχαν πολλά που θα μπορούσα να κάνω αλλιώς. Είναι κάτι που δεν είναι ποτέ εύκολο να το αντέξεις, αλλά στο τέλος της ημέρας δεν αλλάζει τίποτα όσον αφορά τους συνολικούς βαθμούς για την ομάδα. Νομίζω ότι μπορώ ακόμα και τώρα να είμαι χαρούμενος με το Σαββατοκύριακο αυτό και ό,τι έκανα, και μερικές φορές στον μηχανοκίνητο αθλητισμό τα πράγματα απλά δεν πάνε όπως τα θες. Θα επιστρέψουμε και θα προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε αυτό το επίπεδο απόδοσης που είχαμε».
Μένουν ακόμα 7 αγώνες για να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα του 2024, και τα περιθώρια για ανατροπές είναι ακόμα πολλά για να γίνει οποιαδήποτε πρόβλεψη. Η επόμενη αναμέτρηση των πληρωμάτων του WRC θα είναι στην Πολωνία στις 27 Ιουνίου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.