- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
O Ott Tanak κερδίζει το Ράλι Σαρδηνίας
Ο Ogier χάνει τον αγώνα στην τελευταία Ε.Δ. για 0,2 δευτερόλεπτα
Ράλι Σαρδηνίας 2024: Νικητής ο Ott Tanak – Οι νικητές του WRC και του WRC2 και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών
Ο Εσθονός Ott Tanak (Hyundai i20) γιόρτασε σήμερα το μεσημέρι την παρθενική του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα όταν, προς μεγάλη έκπληξη όλων, ένα χαλασμένο ελαστικό στην τελική Wolf Power Stage επιβράδυνε τον Sebastien Ogier και τον απέτρεψε από να κερδίσει το Ράλι Σαρδηνίας. Ο Γάλλος ξεκίνησε την τελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) με πλεονέκτημα 6,2 δευτερολέπτων, αλλά τερμάτισε 0,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak, ο οποίος, σίγουρος για τη νίκη του Ogier, καθόταν πίσω από ένα δέντρο περιμένοντας.
Η μοναδική άλλη φορά που η χρονική διαφορά μεταξύ πρώτου και δεύτερου ήταν τόσο μικρή στην ιστορία του WRC ήταν στο Rally Jordan το 2011. Τότε, ο Ogier βρισκόταν στη θέση του Ott Tanak ενάντια στον τώρα επικεφαλής της ομάδας του, Jari-Matti Latvala.
Ο Tänak, ο οποίος σημείωσε την τελευταία του νίκη του στη Χιλή πέρυσι, ήταν ταπεινός και συγκινημένος. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το 2019, τη χρονιά που κέρδισε και το πρωτάθλημα, στην ίδια ακριβώς Ε.Δ. αντιμετώπισε μια από τις πιο στενάχωρες στιγμές του όταν ενώ ηγείτο του Ράλλυ, μια βλάβη στο υδραυλικό τιμόνι του κόστισε μια εγγυημένη νίκη. «Είναι πολύ καλό, αλλά προφανώς λυπάμαι πολύ για τον Séb. Το να χάνεις μια νίκη σαν αυτή είναι σκληρό και είχα βρεθεί στην ίδια ακριβώς θέση πριν από μερικά χρόνια».
Ο Dani Sordo συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα, δίνοντας το 1-3 στη Hyundai και βοηθώντας την ομάδα να παραμείνει στην κορυφή του πρωταθλήματος των κατασκευαστών. Ο αγώνας απεδείχθη κακός για τον ηγέτη του πρωταθλήματος οδηγών, Thierry Neuville (Hyundai i20), ο οποίος θα μπορούσε ενδεχομένως να είχε μια θέση στο βάθρο αν δεν είχε βγει εκτός δρόμου στην 8η Ε.Δ. του αγώνα. Η μόνη παρηγοριά του Neuville ήταν ότι κέρδισε τους 12 πόντους από τη Super Sunday για να διατηρήσει το προβάδισμα του στο πρωτάθλημα.
Δύσκολος αγώνας ήταν και για τον Elfyn Evans (Toyota Yaris), τερματίζοντας σχεδόν τρία λεπτά πίσω από το προβάδισμα στην 4η θέση, αλλά ο Ουαλός κατάφερε να μειώσει το τη διαφορά του από τον Neuville από 24 σε 18 πόντους στο πρωτάθλημα οδηγών. Αυτός και ο Tänak έχουν πλέον τους ίδιους βαθμούς.
Συνεπής και σταθερός υπήρξε ο Grégoire Munster (Ford Puma) ο οποίος τελείωσε τον αγώνα στην 5η θέση, ενώ ο ομόσταυλός του Adrien Fourmaux υπήρξε πολύ άτυχος όταν από την 3η θέση στην τελευταία Ε.Δ. της Παρασκευής, εγκατέλειψε λόγο ηλεκτρικού προβληματος.
Την πρώτη θέση στην κατηγορία WRC2 κέρδισε ο Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally2) ο οποίος τερμάτισε στην 6η θέση γενικής. Πίσω του ήταν οι Yohan Rossel, Jan Solans, Martin Prokop και Kajetan Kajetanowicz.
Ο επόμενος αγώνας θα είναι το ORLEN 80th Rally Poland αργότερα 27-30 Ιουνίου.
Ράλι Σαρδηνίας 2024: Οι νικητές και οι βαθμολογίες
- Στην κορυφαία κατηγορία του WRC οι νικητές ήταν: 1ος ο Ott Tanak (Hyundai i20), 2ος ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris), 3ος ο Dani Sordo (Hyundai i20)
- Στην κατηγορία WRC2 οι νικητές ήταν: 1ος ο Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally2), 2ος ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2), 3ος ο Jan Solans (Toyota GR Yaris Rally2)
Βαθμολογίες
- Στο πρωτάθλημα οδηγών: Thierry Neuville (122), Ott Tanak (104), Elfyn Evans (104), Sebastien Ogier (92), Adrien Fourmaux (74), Takamoto Katsuta (52), Kalle Rovanpera (36), Dani Sordo (27), Esapekka Lappi (23), Gregoire Munster (8), Jourdan Serderides (2)
- Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών: Hyundai Shell Mobis World Rally Team (269), Toyota Gazoo Racing WRT (256), M-Sport Ford World Rally Team (131)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.