- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ράλι Σαρδηνίας: O Ogier στην 1η θέση
Ο Neuville χάνει την ευκαιρία για μία θέση στο βάθρο
Ράλι Σαρδηνίας 2024: Όλα όσα έγιναν τη δεύτερη ημέρα του αγώνα
Η δεύτερη μέρα του Ράλι Σαρδηνίας και η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα με 8 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) χωρίς δυνατότητα για σέρβις ξεκίνησε με τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris) να βρίσκεται στην πρώτη θέση με 4,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ott Tanak (Hyundai). Το Σάββατο όμως αποδείχθηκε μια τεράστια μάχη μεταξύ των δύο οδηγών, όπου εντέλει ο Ogier κατάφερε να κρατήσει τα ηνία του αγώνα.
Μετά την 1η κιόλας Ε.Δ. του Σαββάτου, ο Tanak κατάφερε να βγει μπροστά με ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, πριν μείνει πίσω κατά 2,2 δευτερόλεπτα στην 2η Ε.Δ. Ένα στρατηγικό όμως λάθος του Ogier το πρωί του Σαββάτου, δηλαδή η απόφασή του να πάρει μόνο ένα εφεδρικό ελαστικό, του κόστισε αδρά καθότι επειδή στην 1η κιόλας Ε.Δ. αναγκάστηκε να αλλάξει ελαστικό, έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικός ώστε να αντέξουν όλα του τα ελαστικά στις 3 υπόλοιπες Ε.Δ. του σκέλους. Έτσι, μέχρι το μεσημέρι, ο Tanak είχε ανέβει στην πρώτη θέση, αφήνοντας τον Ogier 3,5 δευτερόλεπτα πίσω.
«Είναι σαν να οδηγείς χωρίς υδραυλικό τιμόνι και το αυτοκίνητο είναι πολύ δύσκολο στην οδήγηση», είπε ο Tänak για τις δύσκολες συνθήκες στην Ε.Δ. Tula 2. «Είμαι αρκετά εξαντλημένος αυτή τη στιγμή».
Το απογευματινό σκέλος όμως, ο Ogier επέστρεψε αποφασισμένος να πάρει το αίμα του πίσω. Σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 3 από τις 4 Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους, τελείωσε την ημέρα 17,1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Tanak. Στο τέλος δε της 2ης Ε.Δ. του σκέλους, όταν ο Tanak ενημερώθηκε για την πορεία του Ogier και ερωτήθηκε αν θα αντεπιτεθεί στην επόμενη, δήλωσε ότι οι οδηγίες της ομάδας ήταν να μην επιτεθεί και να προσπαθήσει απλά να κρατήσει τη θέση του σταθερά, αποσκοπώντας σε πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο Ogier είπε ότι «Ήταν μια θετική μέρα και ένα ακόμα πιο θετικό απόγευμα. Οι Ε.Δ. σήμερα το πρωί ήταν πολύ δύσκολες, αλλά απόλαυσα το απόγευμα πολύ περισσότερο και ήταν ευχαρίστηση να οδηγώ το αυτοκίνητο».
Ο Thierry Neuville (Hyundai i20) έφτασε στο Ράλι Σαρδηνίας με 24 πόντους προβάδισμα στο πρωτάθλημα οδηγών έναντι του Elfyn Evans (Toyota Yaris) και φαινόταν έτοιμος να αυξήσει τη διαφορά. Ωστόσο, οι ελπίδες του για ένα βάθρο χάθηκαν όταν έκανε ένα λάθος στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους, βγήκε εκτός δρόμου και εγκατέλειψε.
Τη θέση του πήρε ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), αλλά η τύχη του τελείωσε όταν στην 1η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους το Yaris του υπέστη πρόβλημα στο κιβώτιο και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ως εκ τούτου, την 3η θέση πήρε ο Dani Sordo (Hyundai i20). Στην 4η θέση τελείωσε την ημέρα ο Elfyn Evans με 30,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Sordo, ενώ ο Grégoire Munster (Ford Puma) ολοκλήρωσε την πεντάδα. Στην 6η θέση βρίσκεται ο ηγέτης της κατηγορίας WRC2, Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally 2)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.