- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Οδηγήσαμε το νέο Volkswagen Tiguan στην πανέμορφη ορεινή Αρκαδία
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια
Volkswagen Tiguan: Οδηγώντας το νέο μοντέλο του best seller αυτοκινήτου στην ορεινή Αρκαδία.
Το γεγονός
Στην ορεινή Αρκαδία, σε διαδρομές που το εντυπωσιακό πράσινο «έσπαγε» από το λευκό των ανθισμένων αμυγδαλιών, απολαύσαμε μία πραγματικά ευχάριστη εμπειρία οδηγώντας το τρίτης γενιάς VW Tiguan.
Πρόκειται για την εξέλιξη του παγκόσμιου best seller, ουσιαστικά είναι η τρίτη γενιά του Tiguan.
Σας δίνουμε εδώ μία πρώτη γεύση, επιφυλασσόμενοι για αναλυτική παρουσίαση όταν θα το έχουμε στα χέρια μας για ικανό χρονικό διάστημα.
Volkswagen Tiguan: Το ευέλικτο SUV
Fast Info
Το πρώτο VW Tiguan κυκλοφόρησε το 1017. Από τότε μέχρι τις ημέρες μας συνολικά σε όλο τον κόσμο πουλήθηκαν 7,6 εκατομμύρια μονάδες εκ των οποίων οι 17.500 στην Ελλάδα, καθιστώντας έτσι το μοντέλο ως best seller για την VW αλλά και την παγκόσμια αγορά.
Η λέξη Tiguan προέρχεται από τον συνδυασμό των ονομάτων δύο μελών της πανίδας που παραπέμπουν στον δυναμισμό, την ταχύτητα (Tiger) και την ευελιξία σε κάθε έδαφος (Iguana)
Βασικά χαρακτηριστικά
- Με εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων hybrid eTSI και Plug-in hybrid και κινητήρες diesel TDI
- Ηλεκτρoκίνηση στην καθημερινότητα: ο επαναπροσδιορισμός του plug-in υβριδικού
- Αξιοποίηση της κινητικής ενέργειας - για πρώτη φορά στο Tiguan με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V
- Όχημα ρυμούλκησης - TDI με τετρακίνηση στην κορυφαία έκδοση
- Adaptive Chassis Control DCC Pro – η ευελιξία και η άνεση επαναπροσδιορίζονται
- Άνεση κατά τη στάθμευση - λειτουργία μνήμης
- Εξωτερική σχεδίαση - σχεδιασμός SUV μιας νέας εποχής
- Ψηφιακό περιβάλλον - νέο επίπεδο ποιότητας και λειτουργικότητας
- Ευρεία γκάμα εξοπλισμού - Μore και R-Line ως κορυφαίες εκδόσεις
Γνωριμία
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια: τα νέα Plug-in hybrid κινητήρια σύνολα του Tiguan εξασφαλίζουν μια ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 km και μια συνδυασμένη αυτονομία άνω των 900 χλμ.
Hybrid eTSI βασικός κινητήρας: ένα νέο σύστημα 48 V μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και λειτουργεί χωρίς εκπομπές ρύπων σε λειτουργία coasting.
Ένα premium αυτοκίνητο για τη μεσαία κατηγορία: η λειτουργία μασάζ των καθισμάτων ergoActive και οι προβολείς IQ.LIGHT HD Matrix προέρχονται από το Touareg.
Νέος έλεγχος των δυναμικών χαρακτηριστικών: Το Adaptive Chassis Control DCC Pro με αμορτισέρ δύο βαλβίδων είναι ένα νέο χαρακτηριστικό στην κατηγορία του Tiguan και συνδυάζει τη μέγιστη άνεση με εξαιρετική ευελιξία.
Ευφυώς δικτυωμένη φιλοσοφία λειτουργίας: ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη αφής, head-up display και φωνητικός βοηθός με ενσωμάτωση του ChatGPT.
Σχεδίαση
Με βάση το επιτυχημένο DNA του Tiguan, δημιουργήθηκε μια εντελώς νέα σχεδίαση - χαρακτηριστική για το μοντέλο και τη Volkswagen αλλά ταυτόχρονα και εντελώς νέα. Ένα ιδιαίτερο γνώρισμα είναι το πιο ψηλό και πιο εμφατικό οπτικά εμπρός μέρος.
Η καινούργια σχεδίαση του ταμπλό με τα στοιχεία της τέταρτης γενιάς του modular infotainment matrix (MIB4) είναι ένα καθοριστικό χαρακτηριστικό του στυλ. Είναι διαισθητικό στη λειτουργία, προσφέρει βέλτιστη συνδεσιμότητα και έχει καθαρό και έξυπνο σχεδιασμό.
Οι επιμέρους τομείς περιλαμβάνουν το νέο Digital Cockpit Pro (ψηφιακός πίνακας οργάνων με αντι-ανακλαστική επίστρωση σε μορφή tablet landscape), μια μεγάλη οθόνη infotainment με διαγώνιο 32,8 cm [12,9 ίντσες / προαιρετικά 38,1 cm (15,0 ίντσες)] με εντελώς νέα δομή μενού και γραφικών, ένα καινούργιο head-up display (προβολή στο παρμπρίζ) και το νέο κεντρικό διακόπτη Driving Experience Control με ενσωματωμένη οθόνη TFT LCD.
O ψηφιακός φωνητικός βοηθός IDA είναι επίσης νέος. Επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό πολυάριθμων λειτουργιών του αυτοκινήτου και του infotainment με τη χρήση φυσικής γλώσσας.
Το νέο Tiguan είναι κατά 30 mm πιο μεγάλο (4.539 mm) από τον προκάτοχό του, αλλά το ύψος έχει αυξηθεί ελάχιστα κατά τέσσερα χιλιοστά (1.639 mm). Το πλάτος (1.842 mm) και το μεταξόνιο (2.680 mm) έχουν παραμείνει τα ίδια.
Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ της νέας γενιάς έχει μία εξαιρετική εκμετάλλευση του χώρου: παρόλο που το SUV είναι ελάχιστα πιο μεγάλο, το πορτμπαγκάζ των εκδόσεων eTSI, TSI και TDI έχει αυξηθεί κατά 37 λίτρα στα 652 λίτρα (όταν είναι φορτωμένο μέχρι το ύψος των στηρίξεων των πίσω καθισμάτων).
Η πίσω σειρά καθισμάτων μπορεί να μετακινηθεί προς τα εμπρός και προς τα πίσω, ενώ η γωνία της πλάτης μπορεί να ρυθμιστεί.
Στον δρόμο
Τέσσερα από τα οκτώ συνολικά κινητήρια σύνολα είναι καινούργια υβριδικά.
Η γκάμα ξεκινά από δύο προσιτά και οικονομικά ήπια υβριδικά συστήματα των 48 Volt (eTSI) και καταλήγει σε δύο plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης ενός νέου, επαναστατικού σταδίου εξέλιξης (eHybrid).
Προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χλμ, αυτά τα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης καθιστούν το νέο Tiguan ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις.
Ταυτόχρονα είναι εντυπωσιακό και στα μεγάλα ταξίδια: ο συνδυασμός ενός ηλεκτροκινητήρα και ενός νέου turbo κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα μόλις 1,5 λίτρων εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και παρέχει συνδυασμένη αυτονομία άνω των 900 χλμ.
Η Volkswagen προσφέρει το Tiguan με τον αποδοτικό turbo diesel των 2,0 λίτρων σε δύο επίπεδα ισχύος: με 150 PS και 360 Nm ροπής καθώς και με 193 PS και 400 Nm ροπής. Η έκδοση 2.0 TDI με 150 PS κινεί τους εμπρός τροχούς, ενώ η έκδοση με τους 193 PS συνδυάζεται στάνταρ με το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION.
Στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων Tiguan είναι διαθέσιμο το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (DSG).
Τιμή
Οι τιμές της γκάμας του νέου Volkswagen Tiguan αρχίζουν από τις 34.300 ευρώ για την έκδοση Tiguan 1.5 eTSI MHEV ACT 130PS DSG.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αξεπέραστη μαγεία του χαρτιού
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.