Ράλι Κροατίας: Ανασκόπηση
O Ogier επιστρέφει δυναμικά και ο Neuville χάνει μια πολυπόθητη νίκη την τελευταία στιγμή αλλά παραμένει μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ράλι Κροατίας 2024: Ανασκόπηση του αγώνα – Οι νικητές και οι βαθμολογίες
Η ομάδα Toyota Gazoo Racing World Rally πέτυχε το 1-2 στο Ράλι Κροατίας μετά από ένα δραματικό φινάλε σε μια συναρπαστική διοργάνωση, με τον Sébastien Ogier να κερδίζει τον ομόσταυλό του Elfyn Evans. Οι διαδρομές γύρω από την πρωτεύουσα της Κροατίας Ζάγκρεμπ παρείχαν για άλλη μια φορά δύσκολες συνθήκες και στενό ανταγωνισμό, με λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα να χωρίζουν τους δύο πρώτους στη γενική κατάταξη όλο το Σαββατοκύριακο.
Ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) ήταν ισόπαλος με τον κύριο αντίπαλό του στο πρωτάθλημα Thierry Neuville (Hyundai i20) μετά την Παρασκευή, με τον Ogier μόλις 6,6 δευτερόλεπτα πίσω μετά από έναν εκπληκτικό χρόνο στην τελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.), που τον βοήθησε να πάρει πίσω μεγάλο μέρος του χρόνου που είχε χάσει νωρίτερα. Το δίδυμο της Toyota συνέχισε να πιέζει μέχρι την τελευταία μέρα και στην άκρως επεισοδιακή 2η Ε.Δ. της Κυριακής τόσο ο Neuville όσο και ο Evans έχασαν χρόνο λόγω λαθών. Τα λάθη αυτά επέτρεψαν στον Ogier να διεκδικήσει το προβάδισμα.
Με τις άψογες επιδόσεις του στις επόμενες 2 Ε.Δ. ο Ogier πήρε την 59η νίκη και το 100ο βάθρο της καριέρας του στο WRC. Αυτός και ο συνοδηγός Vincent Landais τερμάτισαν τελικά 9,7s μπροστά από τον Evans και τον Scott Martin, οι οποίοι κατάφεραν να κρατήσουν τη 2η θέση γενικής. Μετά το Ράλι Κροατίας ο Evans παραμένει μόλις έξι βαθμούς πίσω από τον Neuville στο πρωτάθλημα οδηγών.
Ο επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing WRT, Jari-Matti Latvala, είπε: «Αυτό ήταν ένα απίστευτο ράλλυ με ένα φανταστικό αποτέλεσμα στο τέλος του για την ομάδα μας. Μετά το Σάββατο, δεν ήμουν σίγουρος αν θα μπορούσαμε να κερδίσουμε γιατί ο Neuville φαινόταν δυνατός, αλλά σήμερα το πρωί η επίθεση του Elfyn στην πρώτη Ε.Δ. μας έδωσε ελπίδα. Αυτό που συνέβη στη συνέχεια με τον Thierry και τον Elfyn όπου έχασαν χρόνο ήταν κάτι που δεν θέλαμε να συμβεί, αλλά σήμαινε ότι ο Seb ήταν ξαφνικά μπροστά και μπορούσε να πάρει τη νίκη. Ήταν πολύ δραματικό, αλλά έτσι είναι τα ράλλυ, και δεν είναι τίποτα σίγουρο μέχρι να φτάσεις πραγματικά στη γραμμή του τερματισμού. Δείχνει επίσης πόσο σπουδαίο μπορεί να είναι το άθλημά μας με μια τόσο στενή μάχη για τις θέσεις του βάθρου μέχρι την τελευταία μέρα. Είναι το 100ο βάθρο του Seb, που είναι ένας απίστευτος αριθμός: για να μπει μετά από σχεδόν τρεις μήνες απουσίας και να καταλήξει να κερδίσει τη διοργάνωση, απλώς δείχνει γιατί είναι οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και είναι υπέροχο που τον έχουμε στην ομάδα μας».
Κάτι που ανακοινώθηκε σήμερα, Δευτέρα 22 Απριλίου, είναι ότι ο Λετονός Mārtiņš Sesks θα επωφεληθεί από την υποστήριξη του WRC Promoter και της M-Sport Ford, κερδίζοντας την ευκαιρία να οδηγήσει ένα Rally1 αυτοκίνητο, και πιο συγκεκριμένα το Ford Puma Rally1 της M-Sport Ford, στο 80ο Orlen Rally Polon και ένα Rally1 HYBRID πλήρους προδιαγραφών στις στο Tet Ράλλυ Λετονίας.
Ο εικοσιτετράχρονος Sesks επιβεβαιώθηκε ως αποδέκτης της υποστήριξης αυτής σήμερα το πρωί και τώρα έχει μόλις δύο μήνες για να προετοιμαστεί για το ντεμπούτο του στο Rally1 στο ORLEN 80th Rally Poland (27 - 30 Ιουνίου). Το πρόγραμμα αυτό σηματοδοτεί τα πρώτα βήματα στο έργο του WRC Promoter για την υποστήριξη των οδηγών στη μετάβασή τους στην κορυφαία κατηγορία των ράλι. Ο Sesks υπήρξε 2ος στην γενική κατάταξη στο FIA Junior WRC το 2020,και έχει εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους οδηγούς του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι της FIA (ERC), ο του οποίο το δυνατό σημείο είναι το χώμα.
Το WRC επιστρέφει στο χώμα τον επόμενο μήνα στο Vodafone Rally de Portugal. Ο πέμπτος αγώνας της σεζόν έχει έδρα στο Matosinhos και θα διεξαχθεί από τις 9 έως τις 12 Μαΐου.
Ράλι Κροατίας 2024: Οι νικητές και οι βαθμολογίες
Νικητές
Στην κορυφαία κατηγορία του WRC οι νικητές ήταν: 1ος ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris), 2ος ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), 3ος ο Thierry Neuville (Hyundai i20)
Στην κατηγορία WRC2 οι νικητές ήταν: 1ος ο Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2), 2ος ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2), 3ος ο Pepe Lopez (Skoda Fabia RS Rally2)
Βαθμολογίες
Στο πρωτάθλημα οδηγών: Thierry Neuville (86), Elfyn Evans (80), Adrien Fourmaux (59), Ott Tanak (53), Sebastien Ogier (45), Takamoto Katsuta (45), Kalle Rovanpera (31), Esapekka Lappi (23), Andreas Mikkelsen (14), Gregoire Munster (8), Jourdan Serderides (2)
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών: Toyota Gazoo Racing WRT (176), Hyundai Shell Mobis World Rally Team (169), M-Sport Ford World Rally Team (96)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.