Renault Captur E-Tech: Το πλήρως υβριδικό best seller αυτοκίνητο
Με τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους
Renault Captur E-Tech: Το υβριδικό best seller της κατηγορίας του μειώνει την κατανάλωση έως και 40% σε σύγκριση με έναν βενζινοκινητήρα
Fast Info
> Το δεύτερης γενιάς, best seller της κατηγορίας, με φρέσκια σχεδίαση, τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους. Με κινητήρες βενζίνης, διπλού καυσίμου βενζίνης-LPG, με ήπιο υβριδικό σύστημα MHEV, ως πλήρως υβριδικό E-Tech, αλλά και με plug-in-hybrid έκδοση.
> Συνολικά, το νέο Captur προσφέρεται σε 11 χρώματα αμαξώματος, 4 χρώματα οροφής και 3 πακέτα εξατομίκευσης της εξωτερικής εμφάνισης, που προσφέρουν τη μοναδική στην κατηγορία, δυνατότητα των 90 δυνατών συνδυασμών.
Σχεδίαση
>Tα κωνικά πίσω φώτα που είναι και αυτά σε μορφή «C» (C-Shape) και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου, σε συνδυασμό με τους τροχούς των 18’’, συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιοτικής και δυναμικής του εικόνας.
> Στο εσωτερικό, η νέα σχεδίαση είναι στην γραμμή του επίσης νέου Clio, ενώ το ταμπλό αποτελεί μία υλοποίηση του σχεδιασμού «Smart Cockpit» και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη μοναδικής αισθητικής, την «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα, που πέρα από την αισθητική πλευρά, η σχεδίαση της συγκεκριμένης κονσόλας έχει και πρακτικό αποτέλεσμα καθώς απελευθερώνει πολύτιμο χώρο και εξασφαλίζει έτσι μεγαλύτερη χωρητικότητα για αποθήκευση μικροαντικειμένων όπως λ.χ. ο ειδικός χώρος για επαγωγική φόρτιση ενός smartphone.
> Σε αυτό ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών, η οθόνη πολυμέσων των 10 ιντσών όντας ένα έγχρωμο κάθετο tablet. Όπως και στο νέο Clio, το νέο Captur προσφέρει, αντί των παραδοσιακών αναλογικών οργάνων, πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών, και με δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης των πληροφοριών με έναν εξαιρετικά εύκολο τρόπο.
Χώροι
> Το σαλόνι είναι άνετο και τα νέα λεπτά, και άκρως αναπαυτικά καθίσματα απελευθερώνουν επιπλέον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ ο εσωτερικός καθρέφτης χωρίς πλαίσιο, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το κεντρικό υποβραχιόνιο με δύο θύρες USB και ρευματολήπτη 12 V για τους πίσω επιβάτες ή ακόμα και οι θήκες στις μπροστινές πόρτες με δυνατότητα αποθήκευσης μπουκαλιού 1,5 λίτρου.
> Συνολικά υπάρχουν 27 λ. για μικροαντικείμενα στην καμπίνα, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 326 λίτρα που φθάνει τα 1.149 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.
> Ο όγκος του πορτμπαγκάζ μπορεί να αυξηθεί χάρη στη δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή έως και 16εκ. αλλά και στο κάλυμμα του πατώματος που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης σε δύο θέσεις ώστε να δημιουργηθεί ένας χώρος δύο επιπέδων που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις.
Στον δρόμο
> Το Caprur είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία των B-SUV, που προσφέρεται σε τρεις υβριδικές εκδόσεις (mild hybrid, E-TechFullhybrid και Plug-in Hybrid).
>Η γκάμα των κινητήρων του Capturχρησιμοποιεί λοιπόν διαφορετικές πηγές ενέργειας, συμπεριλαμβανομένου του full hybrid κινητήρα E-Tech των 145 ίππων,του αυτοκινήτου της δοκιμής μας ο οποίος αξιοποιεί την αιχμή της αυτοφορτιζόμενης υβριδικής τεχνολογίας.
>Η σειριακή-παράλληλη αρχιτεκτονική της τεχνολογίας E-Tech συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, με έναν 4-κίλυνδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων απόδοσης 94 ίππων. Το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα με τον ηλεκτροκινητήρα.
>O ένας ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει την εκκίνηση του κινητήρα, σε ρόλο μίζας/γεννήτριας και την φόρτιση της μπαταρίας των 1,2 kWh, ενώ οδεύτερος που αποδίδει 49 ίππους αναλαμβάνει την κίνηση του αυτοκινήτου.
> Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 145 ίπποι.
>Η κίνηση περνάει στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός πρωτοποριακού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων multi-mode 6 (4+2) σχέσεων, με τις 4 ταχύτητες να χρησιμοποιούνται από τον θερμικό κινητήρα και τις 2 από τον ηλεκτρικό.
Τιμή
> Οι τιμές του νέου RenaultCaptur αρχίζουν από τις 22.910 ευρώ για την έκδοση Εquilibre TCe 90.
> Το μοντέλο της δοκιμής μας αρχίζει από τις 31.060 ευρώ για την έκδοση E-Tech Full Hybrid Equilibre
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.