- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ο Esapekka Lappi κερδίζει το Ράλι Σουηδίας
Ο Adrien Fourmaux τερματίζει στην 3η θέση και ανεβαίνει για πρώτη φορά στην καριέρα του σε βάθρο της κορυφαίας κατηγορίας WRC
Ράλι Σουηδίας - Τελευταία μέρα του αγώνα: Νικητής ο Esapekka Lappi
Η τελευταία ημέρα του Ράλι Σουηδίας, του 2ου αγώνα στο φετινό πρωτάθλημα WRC, ήταν και η λιγότερο επεισοδιακή. Τα πληρώματα ανταγωνίστηκαν σε 3 συνολικά Ειδικές Διαδρομές, εκ των οποίων η τελευταία είναι η γνωστή Wolf Power Stage, όπου οι οδηγοί έχουν την ευκαιρία να εξασφαλίσουν λίγους επιπλέον πόντους. Στην 1η και την 3η Ε.Δ. ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) ήταν αυτός που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, παρόλο που η θέση του στη γενική κατάταξη ήταν η 39η λόγω εγκατάλειψης την Παρασκευή. Την ενδιάμεση Ε.Δ. «πήρε» ο Elfyn Evans (Toyota Yaris).
Με εξαίρεση ένα σπινιάρισμα που είχε ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στη 2η Ε.Δ. της ημέρας, τα πληρώματα της κορυφαίας κατηγορίας δεν αντιμετώπισαν κανένα περαιτέρω πρόβλημα. Λόγω των αλλαγών στη βαθμολογία για το φετινό πρωτάθλημα, όλοι έκαναν ό,τι καλύτερο και πίεσαν αρκετά για να εξασφαλίσουν όσους περισσότερους πόντους μπορούσαν τόσο για το πρωτάθλημα οδηγών όσο και κατασκευαστών.
Στο τέλος της ημέρας όμως δεν είχαμε καμία έκπληξη ή ανατροπή. O Esapekka Lappi (Hyundai i20) κατάφερε να παραμείνει ψύχραιμος και προσεκτικός και να πάρει την πρώτη του νίκη μετά από 6,5 χρόνια. Η μόνη αλλαγή στην κατάταξη που υπήρξε ήταν το γεγονός ότι μετά την 1η Ε.Δ. ο Adrien Fourmaux (Ford Puma), ο οποίος επέδειξε εκπληκτική συνέπεια, προσήλωση και αποφασιστικότητα σε αυτόν τον αγώνα, έχασε μία θέση από τον Elfyn Evans και τερμάτισε στην 3η συνολικά. Όταν στο τέλος αυτής της Ε.Δ. ο δημοσιογράφος του wrc.com τον ρώτησε εάν θα πιέσει στις επόμενες δύο για να ανακτήσει τη θέση του, ο Foumaux είπε με φοβερή ωριμότητα ότι «δεν υπάρχει κανένας λόγος να ρισκάρω το πρώτο βάθρο της καριέρας μου απλά για να πάω από την 3η στη 2η θέση. Στόχος αυτή τη στιγμή είναι να είμαι προσεκτικός και να τερματίσω.» Και αυτό ακριβώς έκανε, προσφέροντας τόσο στον εαυτό του όσο και στην ομάδα του πολύτιμους πόντους για το πρωτάθλημα.
Στην 4η θέση τερμάτισε ο Thierry Neuville (Hyundai i20), και στην 5η ο νικητής της κατηγορίας Rally2, Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2). Στην 6η θέση τερμάτισε ο Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally2), στην 7η ο Georg Linnamae (Toyota GR Yaris Rally2), στην 8η ο Roope Korhonen (Toyota GR Yaris Rally2), στην 9η ο Mikko Heikkila (Toyota GR Yaris Rally2), και στην 10η ο Lorenzo Bertelli (Toyota GR Yaris Rally1).
Ράλι Σουηδίας 2024: Οι νικητές
Στην κορυφαία κατηγορία του WRC οι νικητές ήταν: 1ος ο Esapekka Lappi (Hyundai i20), 2ος ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), 3ος ο Adrien Foumaux (Ford Puma)
Στην κατηγορία WRC2 οι νικητές ήταν: 1ος ο Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2), 2ος ο Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally2), 3ος ο Georg Linnamae (Toyota GR Yaris Rally2)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.